Tour de France Scorito

1 2 ... 130 ... 283 284
ronddraaien

'@ruben
Zoutstrooier!!

RubenVB

3x 750 klimmers. Ben benieuwd. Ik gok op Nieve, Amador en Pauwels.

Graag hoor ik mijn score mbt deze gok.

WCEendT

Oh Swift erin, Kristoff erin, Froome en Porte eruit (botsing las ik eerder vandaag, beide geblesseerd). Van Avermaet eruit, Naesen erin want die is vanaf 1 Januari een top betaalde renner.

Iemand nog andere aanpassingen?

Overigens had ik GvA helemaal niet in m'n team :#

elstupidoloco

'@Ruben

173 punten in totaal

daannnnn

Dan ga ik voor Bennett Buchmann en Pauwels

RubenVB

'@WCEendt in dat geval heb je nog 4,5 miljoen over.

stupidoloco. Ik dacht eerder in 0% 33% 66% 100%, maar jouw indicatie is misschien wel wat ze gaan halen in totaal met ze drieën.

Niet veel punten dus.

Zou Treenert al beïnvloed zijn op dit moment?

daannnnn

'@RubenVB het zouden overigens ook een 500k 750k en 1M renners kunnen zijn, bv Sepuvelda Buchmann en Gesink..

WCEendT

Ach, Sepulveda stapt wss toch wel in een auto.

RubenVB

Scherp Daan. 500k renners zag ik als knechten.

Treenert

Neeee Ruben NIET doen, NIET doen, ik moet slapen

Wat betreft 3 x 750 = iets met dark horse(s)

Laatst gewijzigd
Treenert

Voor iedereen die niets beters te doen heeft, onregelmatige diensten draait of zoals ik vanachter mijn laptop aan de keukentafel zijn centen kan verdienen: Eurosport zendt de etappes vanaf het begin tot het eind LIVE uit. Hopen dat Jeroen Vanbelleghem het mag presenteren. Briljante kenner is dat!!

Laatst gewijzigd
Dumoulist

Greipel of Cavendish word voor mij de grootste gok. Voor beide renners kiezen is waarschijnlijk te duur en dus ook geen optie.

Greipel zal niet altijd mee sprinten en rijdt waarschijnlijk 5 keer top 10 waarvan minimaal 3 keer top 5. Daarmee gaat hij relatief weinig punten mee binnen harken, maar het geeft wel zekerheid op 200 punten.

Cavendish is een groot vraagteken maar heeft van de 2 wel het grootste punten potentieel in huis. In het verleden hebben we al kunnen zien dat topsporters goed terug kunnen komen van deze ziekte. Die tweede plek van een paar weken terug in Slovenië is in ieder geval al een goed begin en geeft moed.

Ga ik dan voor zekerheid of neem ik een 'verantwoord' risicootje? Aangezien je zonder risicoos nooit hoog zult eindigen in een poule neig ik toch liever naar Cavendish. Of kan iemand het mij nog moeilijker maken om vervolgens met een Kristoff of een Degenkolb op de proppen te komen?

Laatst gewijzigd
Dylanbroens

Meintjes en boudat of fuglsang en swift?

Edd1e

Op het laatste moment Valverde er ook maar uit gegooid.
Ik had Valverde + 500k sprinter. Nu heb ik Valverde gedowngrade naar een Fuglsang en de sprinter geupgrade naar Greipel.
Aangezien Valverde en Greipel vorig jaar niet zo veel verschilden van punten en Fuglsang in topvorm is, zou dit meer punten moeten opleveren. Maarja het is toch Valverde..

jort101

'@ronddraaien
Het was sarcastisch ;)

snoek1974

Laatste dubio

Valverde en Groenewegen of Yates en Demare .

Met Demare wordt mijn sprint team nog iets sterker en met Yates heb ik de verwachte top 3 witte trui in mijn selectie .

Dus neig naar deze , alleen heb ik dan sinds jaren geen Valverde in mijn selectie .

elstupidoloco

'@snoek

Groenewegen en Demare, en een andere klassementsrenner upgraden?

Mardai

Geen Valverde nemen is het domste wat je kunt doen. Let maar eens op de komende drie weken!

vasnd

Fuglsang toch nog hoog bij de bookies. Valverde wat lager dan normaal.
Adam Yates ook vrij hoog, dus wat moeten we er mee ;).

aardappeljager

Vasnd er is nogal een verschil tussen kans op eindoverwinning en kans op veel scorito punten.

tvm

Mensen die geen Valverde meenemen: succes met billen knijpen. Buiten valpartijen (maar wanneer valt hij eigenlijk?) zal hij in 12 etappes punten kunnen pakken. En nee, de ondergrens van deze man is niet zo laag. "Valverde is altijd goed. Is hij niet goed? Dan is hij heel goed."

ONCE

Je moet je ook niet helemaal laten leiden door bookies he. Vooral in wielrennen valt er veel edge op bookies te halen
Fuglsang komt van 200/1 voor de dauphine naar deze odds na de dauphine
Iedereen die wielrennen een beetje wat langer volgt weet hoe de hazen daadwerkelijk lopen

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Jacopo Guarnieri is toch de laatste man in de sprinttrein van Arnoud Demare? En Davide Cimolai dan dus de ene laatste?

Laatst gewijzigd
Imbatido

Zou er nog een team van Youri komen?

elstupidoloco

'@tvm

Valverde past alleen in mijn team als ik a)froome eruit haal, b) porte eruit haal, of C) aru +Meintjes inwissel voor Valverde +500k renner. Dan weet ik het wel. Froome en Porte hebben in mijn ogen meer kans op de eindwinst en kans op meer punten door hun betere tijdrit. Ja, Valverde reed in de dauphine een prima tijdrit, maar froome en porte zijn over de afgelopen jaren beter gebleken.

En optie C valt voor mij af omdat die 500k renner weinig toevoegt qua punten.

Maar ik ben blij dat er mensen zijn die Valverde wel hebben. We zien aan het einde wie er gelijk heeft gehad

1 2 ... 130 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.