Küng of Cummings?
Stefan maakt een goede kans op de eerste witte trui, samen met Sütterlin, maar de vraag is wat hij buiten de tijdritten gaat doen. Stephen is meer een rasaanvaller die je vaker in kan zetten en bovendien een aanvulling op m'n vrijbuitersploeg. Voor de witte trui punten heb ik Küng na de tijdrit niet per se nodig.
Edit: denk dat ik er wel uit ben. Toch alsnog een leuk dilemma.
Momenteel stop ik precies 22 miljoen in mijn klassementsteam en zou er zelfs nog wel wat in kunnen snijden. Heb deze puzzelronde ook al wel eens onder de 20 gezeten zonder écht ontevreden te zijn,
Ik sluit me dus aan bij het standpunt dat je geld zat hebt voor relatief hoogwaardige sprinters. En ja, dit is in strijd met mijn eerdere opmerking, 400 pagina's terug, dat ik misschien Kittel wel thuis moest laten.
edit:
Nah, bullshit natuurlijk. Ik moedig zeer sterk aan om allemaal arndt, zabel, Boudat, Petit en Tankink mee te nemen. Zeker nu na het uitvallen van Coquard :)
Zo ik ben er ook uit! Matthews eruit gehaald omdat hij op het vlakke niet meesprint! Roglic ook eruit want die is hartstikke ziek! En Sagan wil zich gaan ontpoppen tot ronde renner dus die ook buiten me team gelaten! Froome en porte die op elkaar zijn geknald bij een training ook beide thuis gelaten. Verder denk ik evengoed nog wel voor een plek in de scorito top 10 te kunnen gaan.
Buchmann gaat niet voor een klassement
"Dit jaar heb ik als helper voor Rafa verstrekt. Dit betekent ook dat ik niet voor te bereiden op de klassementsproeven me."
Bron: http://www.eurosport.de/radsport/criterium-du-dauphine/2017/criterium-du-dauphine-emanuel-buchmann-uber-seine-plane-beim-tour-test_sto6193369/story.shtml
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.