Tour de France Scorito

1 2 ... 131 ... 283 284
master-pieter

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen Petit of Boudat. Prijsverschil maakt niet uit, want ik heb nu Boudat en nog 250 duizend over. In die sprinters van Wanty heb ik helemaal geen vertrouwen.

Ab Normaal

Mollema voor de bollen volgens De Jongh...

lars91

Heb Valverde er nu uitgelaten, maar dat zit mij toch niet echt lekker.

timoo

ik heb ook geen valverde meer in mijn team, had het geld nodig om mijn sprintersploeg te versterken...

jort101

Mooi dat veel mensen valverde er ineens uit laten! ;)

jort101

'@pieter
Boudat heeft aangeven de eerste week niet mee te sprinten. Bron staat volgens mij een paar pagina's terug.

arviidd

Jep, dat is bij mij de enigste renner die er vast in staat vanaf het begin.

Wat ik ook niet snap is dat er zoveel mensen zoeken naar sprint koopjes. Mijn goedkoopste sprinter is 2.000.000. Je hebt geld zat.

Awakenings83

Zou Roglic zijn 2 miljoen waard zijn? Kan iemand mij overtuigen want wil hem eigenlijk toch in mijn team houden. Van de andere kant met van Emden heb je voor 750000 een prima alternatief voor de ITT. En dan houd je nog wat centjes in de knip

master-pieter

Nou toch gekozen om Porte +Boudat eruit te halen en plaats gemaakt voor Kristoff+Izagirre

Baal wel dat ik nu zowel Froome als Porte niet heb zal me dat opbreken?

nasibal

'@Awakenings

Van de 135 pagina's die dit topic inmiddels heeft zijn er ongeveer 261 geweid aan Roglic en van Emden.

gesink/dekker

'@arviidd,
Als je niet te veel klassementsmannen neemt, heb je inderdaad geld zat. Ligt er ook aan hoeveel sprinters je tot nu toe heb.

Niballie

Küng of Cummings?

Stefan maakt een goede kans op de eerste witte trui, samen met Sütterlin, maar de vraag is wat hij buiten de tijdritten gaat doen. Stephen is meer een rasaanvaller die je vaker in kan zetten en bovendien een aanvulling op m'n vrijbuitersploeg. Voor de witte trui punten heb ik Küng na de tijdrit niet per se nodig.

Edit: denk dat ik er wel uit ben. Toch alsnog een leuk dilemma.

Laatst gewijzigd
RubenVB

'@Nasibal Niet overdrijven. 120 van de 135.

@arviidd Ligt eraan hoeveel geld je in de klassementsmannen stopt. ;-)

Marinus1984

Ik zit met de keuze Bardet+fuglsang of Quintana + latour/Rolland

Iemand suggesties?

nasibal

Momenteel stop ik precies 22 miljoen in mijn klassementsteam en zou er zelfs nog wel wat in kunnen snijden. Heb deze puzzelronde ook al wel eens onder de 20 gezeten zonder écht ontevreden te zijn,

Ik sluit me dus aan bij het standpunt dat je geld zat hebt voor relatief hoogwaardige sprinters. En ja, dit is in strijd met mijn eerdere opmerking, 400 pagina's terug, dat ik misschien Kittel wel thuis moest laten.

edit:

Nah, bullshit natuurlijk. Ik moedig zeer sterk aan om allemaal arndt, zabel, Boudat, Petit en Tankink mee te nemen. Zeker nu na het uitvallen van Coquard :)

Awakenings83

Oh echt hahah! ja op vakantie geweest. En als ik 135 pagina's terug moet gaan lezen kan ik beter weer vakantie nemen.
Kleine samenvatting?

kierewietje

'@nasibal

In welke etappes verwacht je Tankink dan?

elrio

Tankink is puur voor de vele teampunten door gele trui Roglic, bollentrui Bennett, ritwinsten Roglic, Groenewegen en Gesink

snellerfietsen

Kierewietje. Je weet toch dat Tankink gaat sprinten mocht Groenewegen tegenvallen? Is al meermaals besproken hier en in meerdere interviews naar voren gekomen.

Odin

Zo ik ben er ook uit! Matthews eruit gehaald omdat hij op het vlakke niet meesprint! Roglic ook eruit want die is hartstikke ziek! En Sagan wil zich gaan ontpoppen tot ronde renner dus die ook buiten me team gelaten! Froome en porte die op elkaar zijn geknald bij een training ook beide thuis gelaten. Verder denk ik evengoed nog wel voor een plek in de scorito top 10 te kunnen gaan.

snellerfietsen

Cummings vind ik een moeilijk verhaal. Naast de tijdritten waarvan je niet weet of hij voluit gaat wordt hij 18 keer 160e en 1 keer 1e. Succes met hem in de goede rit opstellen.

barcasportz

Buchmann gaat niet voor een klassement

"Dit jaar heb ik als helper voor Rafa verstrekt. Dit betekent ook dat ik niet voor te bereiden op de klassementsproeven me."

Bron: http://www.eurosport.de/radsport/criterium-du-dauphine/2017/criterium-du-dauphine-emanuel-buchmann-uber-seine-plane-beim-tour-test_sto6193369/story.shtml

elstupidoloco

Top! Iedereen even snel Buchmann eruit halen!

kierewietje

dan martin + majka eruit, quintana en tankink erin. dank voor de tip!

elstupidoloco

'@nasibal

Ik ben toch benieuwd naar je team straks! Ik zit ook op 22 miljoen klassement. En 26,5 miljoen aan sprinters.

1 2 ... 131 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.