Het verbaasd me wel hoe makkelijk mensen elkaar helpen hier. Als ik dat van Buchmann bijvoorbeeld gelezen had dat die absoluut niet voor het wit gaat zou ik het voor me houden, omdat ik weet dat die hier veel genoemd is. Zo help je anderen alleen maar om de teams zoveel op elkaar te laten lijken. Ook het benoemen van dark horses wordt steeds vaker en meer gedaan. Terwijl het juist zo leuk was om niet te weten welke 750.000 en 1 miljoen renners de mensen graag willen in hun team.
'@Treenert: Als je Quintana en Valverde hebt (en dus speculeert op tourwinst van Quintana), dan kan Sütterlin ook verder nog punten ophalen. Zo niet, dan is het waarschijnlijk alleen voor de openingstijdrit inderdaad, maar het is dan iig een 500k waar je vrij zeker van kunt zijn dat hij punten gaat pakken (tov een hele hoop andere 500k renners die hier genoemd worden). Ik heb hem in mijn Quintana-team nu wel staan, en in mijn niet-Quintana team niet, en het gaat waarschijnlijk mijn niet-Quintana team worden ;)
'@ Kpenty
uiteindelijk geef je toch nooit alles weg hier? men deelt hier bepaalde inzichten om er weer andere inzichten voor terug te krijgen. Dan overdenk je je selectie weer even en maakt met al dan niet vernieuwde inzichten weer een afweging.
Maar als je kijkt naar de Giro was het hebben van Bauhaus en Gibbons wel een vereiste, maar was het echte verschil tussen winnen en verliezen toch of je Dumoulin wel had, Landa wel had en Kruijswijk niet had. Dan kunnen we met zn allen nog zo op zoek zijn naar dark harses, uiteindelijk werd de Giro daarop beslist.
'@kpenty
Verbaasd bij inderdaad ook dat sommigen zelfs bijna boos worden als iemand een minder gekozen renner neemt en hem vervolgens probeert te overtuigen om een zogenaamd "zekerheidje" te nemen.
1: Hallooo op dit forum zitten bijna al je concurrenten he.
2: Iedereen maakt zijn eigen keuzes.
3: Niemand is een "zekerheidje" (zie modolo in afgelopen giro, ook als zekerheidje bestempeld)
Ik had vannacht telepathisch contact met Mark Renshaw. Hij zei dat Cavendish, EBH en RjvR er door de regen na de tweede etappe al uit zouden liggen en dat hij in de resterende vlakke etappes zou gaan sprinten. Hij verwachtte wel een paar keer top vijf te rijden. In Slovenië had hij al o.a. Colbrelli verslagen.
'@elstupidoloco Ja maar de meeste mensen hadden Gibbons niet gekozen als die niet in het forum werd genoemd. Ik was dan zo dom om hem niet te nemen maar goed. Tuurlijk wordt niet alles weggegeven, maar als jij eerst ook overtuigd van Buchmann was en ziet dat veel mensen hem willen nemen. Waarom zou je dat dan delen met de tekst haal hem er maar uit jongens? Je wilt toch juist dat mensen daar zelf achter komen en anders de fout in gaan doordat ze er niet achter komen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.