Tour de France Scorito

1 2 ... 133 ... 283 284
barcasportz

'@nasibal

Haha ik snap um

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Arvidd

Als jij op die naam kan komen kunnen minstens 1000 anderen dat ook. Ook zonder dit forum. Mensen die alleen met dit forum op die naam kunnen komen en hem dan ook klakkeloos meenemen maak ik me sowieso weinig druk om.

Treenert

Ik zit ook te hopen dat een naam uit mijn team niet genoemd wordt (B)

@iedereen met Sütterlin Wanneer na de openingsrit ga je hem gebruiken?

Laatst gewijzigd
Odin

Ik lees overigens steeds meer dat mensen denken dat roglic de TT gaat winnen zaterdag! Maar ik denk dat hij heel weinig kans heeft tegen T.martin! Hoe denkt de rest daar hier over? Roglic komt ondanks zijn enorme griep wel in mijn team.

barcasportz

'@treenert Roglic heeft geen griep en al helemaal geen enorme...

Icon

'@Nasibal

Zonder dit forum had ik nooit mee kunnen doen in de top 5%, nu heb ik daar wel een aantal keer in gestaan. Ik denk dat je het effect van dit forum niet moet onderschatten. Zeker wat betreft namen waar je anders nooit aan zou denken.

Elpiedro

toch Yates eruit voor Majka...ik kan alleen geen nuttige upgrade vinden voor die 500k die ik nu heb (en heb nu alleen Meintjes voor wit)....puzzel puzzel puzzel

Odin

'@barcasportz nee zover was ik ook al...

barcasportz

'@icon

Juist! En als je eenmaal bij die 5% zit speelt geluk een grote rol voor je verdere positionering en kan het zijn dat je zomaar voor nasibal gaat eindigen.

Laatst gewijzigd
Treenert

http://www.wielerflits.nl/nieuws/272226/matthews-ziet-minstens-elf-kansen-op-ritzeges.html

Das wel heul veul

Kpenty

Het verbaasd me wel hoe makkelijk mensen elkaar helpen hier. Als ik dat van Buchmann bijvoorbeeld gelezen had dat die absoluut niet voor het wit gaat zou ik het voor me houden, omdat ik weet dat die hier veel genoemd is. Zo help je anderen alleen maar om de teams zoveel op elkaar te laten lijken. Ook het benoemen van dark horses wordt steeds vaker en meer gedaan. Terwijl het juist zo leuk was om niet te weten welke 750.000 en 1 miljoen renners de mensen graag willen in hun team.

nathancouw

Dit toont dus wel aan dat Bling in de vlakke spurts ook gaat spurten! My ass, Arndt!

Icon

'@Barcasportz

Geluk blijft een hele grote factor uiteraard. Tactiek en dergelijke blijven gelukkig wel het belangrijkste om in de 5% te komen vanaf daar gaat het echt om de details. (of die ene sprint parel die je via het forum hebt gevonden.)

Wielrennertje

Jongens jullie lazen het interview met buchmann, eruit met hem. Jullie lezen hierboven een interview met Matthews, zet er maar weer in. Gerucht dat Roglic ziek is, eruit halen die vent.

Starlynk

'@Treenert: Als je Quintana en Valverde hebt (en dus speculeert op tourwinst van Quintana), dan kan Sütterlin ook verder nog punten ophalen. Zo niet, dan is het waarschijnlijk alleen voor de openingstijdrit inderdaad, maar het is dan iig een 500k waar je vrij zeker van kunt zijn dat hij punten gaat pakken (tov een hele hoop andere 500k renners die hier genoemd worden). Ik heb hem in mijn Quintana-team nu wel staan, en in mijn niet-Quintana team niet, en het gaat waarschijnlijk mijn niet-Quintana team worden ;)

jelle013

Ik heb gewoon 16x ene P. Sagan daarnaast 2x Froome en 2x Valverde. Lijkt me prima toch?

elstupidoloco

'@ Kpenty

uiteindelijk geef je toch nooit alles weg hier? men deelt hier bepaalde inzichten om er weer andere inzichten voor terug te krijgen. Dan overdenk je je selectie weer even en maakt met al dan niet vernieuwde inzichten weer een afweging.
Maar als je kijkt naar de Giro was het hebben van Bauhaus en Gibbons wel een vereiste, maar was het echte verschil tussen winnen en verliezen toch of je Dumoulin wel had, Landa wel had en Kruijswijk niet had. Dan kunnen we met zn allen nog zo op zoek zijn naar dark harses, uiteindelijk werd de Giro daarop beslist.

barcasportz

'@kpenty

Verbaasd bij inderdaad ook dat sommigen zelfs bijna boos worden als iemand een minder gekozen renner neemt en hem vervolgens probeert te overtuigen om een zogenaamd "zekerheidje" te nemen.
1: Hallooo op dit forum zitten bijna al je concurrenten he.
2: Iedereen maakt zijn eigen keuzes.
3: Niemand is een "zekerheidje" (zie modolo in afgelopen giro, ook als zekerheidje bestempeld)

Laatst gewijzigd
WCEendT

Net gesproken met de tuinman van Hagen. Cav trekt de sprint voor hem aan omdat Cav van zichzelf vind al teveel etappe's te hebben gewonnen in zijn carrière.

Treenert

'@wielrennertje Ik heb ze alle drie, mag dat ook?

elstupidoloco

Ik sprak de broer van Janse van Rensburg, die ook Janse van Rensburg heet, maar Janse van Rensburg mag voor eigen kansen gaan in de finales als Cav en Hagen er niet meer bij zitten. Voor 500k heb je dus een renner die voor twee telt

Poeksel

Ik had vannacht telepathisch contact met Mark Renshaw. Hij zei dat Cavendish, EBH en RjvR er door de regen na de tweede etappe al uit zouden liggen en dat hij in de resterende vlakke etappes zou gaan sprinten. Hij verwachtte wel een paar keer top vijf te rijden. In Slovenië had hij al o.a. Colbrelli verslagen.

Laatst gewijzigd
Treenert

Allemaal, ik heb zelf ook een poule aangemaakt en krijg zo het boek Thomas Dekker, heb 'm zelf al. Deze stel ik direct weer beschikbaar voor de winnaar. Dus heb je belang bij het boek pleur dan je team in de poule 'Thomas Dekker', hij is open.

Laatst gewijzigd
jelle013

'@starlynk 2x meedoen is fraude dat wordt DIRECT (NRG) gemeld!

Kpenty

'@elstupidoloco Ja maar de meeste mensen hadden Gibbons niet gekozen als die niet in het forum werd genoemd. Ik was dan zo dom om hem niet te nemen maar goed. Tuurlijk wordt niet alles weggegeven, maar als jij eerst ook overtuigd van Buchmann was en ziet dat veel mensen hem willen nemen. Waarom zou je dat dan delen met de tekst haal hem er maar uit jongens? Je wilt toch juist dat mensen daar zelf achter komen en anders de fout in gaan doordat ze er niet achter komen?

1 2 ... 133 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.