Tour de France Scorito

1 2 ... 134 ... 283 284
FrankSteenbergen

Voor wie nog verder wil speculeren of Matthews de vlakke etappes meesprint...:
http://www.cyclingnews.com/news/tour-de-france-matthews-says-he-has-as-many-chances-as-sagan/

Kpenty

Kom net bij de vrouw van Greipel vandaan. Hoorde dat Greipel bang was voor de concurrentie en heel de tour ging sparen voor Champs-Élysées, om daar als de meest fitte sprinter de etappe te pakken.

donspecial

Hallo,

Als jullie zouden moeten kiezen tussen:
- Wellens
- Bentacur
- Mcclay
- Trentin
- Degand
- Swift

Wie verwachten jullie die de meeste punten gaat halen?? :)

Starlynk

'@jelle013: haha ja dat snap ik, vandaar dat ik aangeef dat ik tussen die twee teams (die ik dus in mijn hoofd heb, niet twee Scorito logins) ga kiezen ;)

raymankapeens

Ik sprak dus net Kittel en die wil zich volledig gaan toespitsen op zijn tijdritten. Zal dus alleen zijn best doen in 1 en 20
Dan Martin zal voortaan de massasprints gaan doen

Treenert

Opvallend detail in het filmpje van cyclingnews is dat Meintjes wel en Yates niet genoemd wordt.

Laatst gewijzigd
Dumoulist

Ik overweeg nu toch om Daniel Martin te pakken. Als Kittel wederom meerdere malen het snelst blijkt te zijn dan levert zo'n Martin als 8ste of 9de renner in je sprintploeg een hoop punten op. Bovendien heeft hij een geweldige punch in huis en kan redelijk tot goed klimmen. Het is ook een renner die je zeker mag verwachten in de top 10 van het AK. Ik denk wel dat ik maar 7 sprinters durf te selecteren. Mocht Kittel deze tour matig zijn dan heb ik eventueel nog andere renners die plekje 8 en 9 kunnen opvullen. Door het thuislaten van een 8ste sprinter kan ik opeens mijn klimploeg versterken en upgraden door toppers. Zeker iets waarmee je eventueel het verschil mee kan maken aangezien iedereen minimaal 8 sprinters heeft. Ik hoor graag jullie mening hierover.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@kpenty

misschien onderschat ik een aantal forumbezoekers, maar ik had niet het idee dat Gibbons een onbekende was. Kijk zo'n Boudat had ik ook nog niet eerder van gehoord, maar ik kan me niet voorstellen dat die serieus overwogen wordt (hij zal nu maar een etappe winnen haha). En Gibbons bleef een gok, omdat je af moest wegen hoe de verhouding met Sbaragli zou zijn.
Dat tekstje over Buchmann die niet voor de witte trui gaat, zou ik zelf ook hebben gepost. Het wakkert misschien net een beetje onzekerheid aan, terwijl je nog steeds de afweging kunt maken om hem wel mee te nemen.
De mensen die enkel door dit forum op renners, of hun volledige selectie, worden gebracht moeten wel heel veel geluk hebben om uiteindelijk te winnen. Daarnaast zijn er ook nog genoeg concurrenten voor top100 die niet op dit forum zitten. Door het delen van inzichten ben je misschien net een stapje voor ;-)

donspecial

Als jullie zouden moeten kiezen tussen:
– Wellens
– Bentacur
– Mcclay
– Trentin
– Degand
– Swift

Wie verwachten jullie die de meeste punten gaat halen??

WCEendT

'@Donspecial
Altijd Betancur nemen man!

Bidonhouder

Oeeh, de Scoritosite ligt eruit :)

Bidonhouder

En oja, Betancur zal zeker veel punten opleveren deze tour. Die moet je altijd nemen voor deze prijs.

Starlynk

Ai ai jongens, we hebben de database gesloopt met al onze wisselingen :p

kierewietje

Ik hoop dat we dan zaterdag wel een paar uurtjes langer krijgen voor de definitieve teamopstelling.

Matt89

'Last-minute' wissel T. Martin en Hagen voor Roglic en Swift. Voor mijn gevoel de keuze tussen iets meer zekerheid en in potentie een berg aan punten. Al acht ik de kans groot dat ik dit morgen weer omgooi...

Kan de website van Scorito er niet uit tot zaterdag 15.20 uur? Dan zijn we er van af :P

WCEendT

Doe maar niet zitten maar 2 man in mijn team atm.

JimKro

'@matt

Inderdaad. Ik ben nu al doodsbang voor de last minutes wissels die ik ga doorvoeren.

RubenVB

'@Barcasportz Tsja. Uiteindelijk zijn de mensen die boven je staan degene die in hun selectie en in de etappes de beste keuzes maken. Ik ben ook geen fan om alles maar op het forum te gooien, maar discussiëren, info opzoeken en dan een eigen keuze maken is prima. De Of Of Of vragen zijn wel irritant.

daannnnn

'@Matt89 zou top zijn, al dagen hoofdpijn van die 1 miljoen renners

Phoenix0000

'@ bidophouder

Dat klopt..Komt omdat ik zojuist het winnende team heb geselecteerd.
Kon het programma niet aan

JimKro

Het team van Youri staat al op YouTube!

Lattiv

Weet je welke naam ik hier nooit voorbij hoor komen? Uran!

Die heeft klassementambities, rijdt stiekem een prima voorjaar en heeft eigenlijk nooit echt teleurgesteld in de grote ronden. In elke grote ronde die hij rijdt pikt hij meerdere top 10 plekken mee. IN totaal is hij sinds 2012 maar liefst 35 keer bij de eerste 10 van de etappe geeindigd...

En als het niets wordt denk ik dat het meer kans maakt op de bollen dan Rolland en Gesink...

Klootje Kriekeljon

Het leukste aan dit soort spelletjes is misschien wel de unieke manier waarop jij je ploeg samenstelt en het achteraf daarover vaststellen dat je anderen te slim af was met een bepaalde keuze of anderen jou. Zo'n forum neemt dat voor een groot gedeelte weg. Er zijn geen verrassingen meer, elke keuze wordt tot in den treuren herkauwd.
10 jaar geleden was je nog de koning als je bovengemiddelde kennis in je koppie had over wielrennen en uitslagen. Nu post iedereen van tevoren zijn overwegingen, is PCS er en doet zelfs WF mee aan het op een presenteerblaadje leggen van namen voor je poultje. 10 jaar geleden zag je op de dag van het beginnen van de Tour ieders ploeg, nu zie je op diezelfde dag hoogstens wie welke keuze heeft gemaakt. Verrassingen zijn er niet meer.

Dat is nu net de magie van het spelletje, dat iedereen voor zichzelf tot conclusies moet komen en bepaalde zaken tegen elkaar af moet wegen. Dat plezier is verdwenen.

WCEendT

Denk dat het team van Wielerflits eens naar het parcours moet kijken :# <3

Scotty

'@klootje, weet je wat nou écht mijn plezier vergalt......?

1 2 ... 134 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.