Tour de France Scorito

1 2 ... 135 ... 283 284
Klootje Kriekeljon

Zand in je naad op het strand?

Scotty

Ja, ook. Maar beduidend minder dan wat ik bedoelde.

Karsten

Een nachtje erover slapen hielp niet, dus ik hoop dat iemand met meer expertise dan ik zijn mening kan uiten over het volgende dilemma:

Latour eruit, De Gendt erin

of

Wellens eruit, De Gendt erin

of

Latour en Wellens lekker behouden

Flop2004

Word niet echt wild van het team van Youri. Te weinig sprinters volgens mij en te veel (onzekere) aanvallers. Wordt spannende de komende 48 uur!

WCEendT

'@Flop
Die mening deel ik volledig :).

Stuff

Is er ook nog ooit bekend gemaakt wat dat team tijdens de Giro heeft gedaan? Was ik wel benieuwd naar, maar kon niks vinden.

(http://www.wielerflits.nl/nieuws/252877/wielerflits-giro-ditalia-pooltips-2017.html)

Laatst gewijzigd
Icon

Over welk team hebben jullie het?

Stuff

'@Icon

Dit team:
https://www.youtube.com/watch?v=lqyKsSK5ZSg

ditisdavid

Dat team is aardig uit balans zeg...

RubenVB

Team van Youri uitstekend. Niet te veel sprinters. Iedereen overdrijft daar in. Lekker veel aanvallers. Die maken het verschil. Zeker 4 aanvallers en je eindigt minimaal in de top 500. Te weinig klassementsrenners alleen

+1 !

Laatst gewijzigd
Icon

8 sprinters, ik vind het nog niet zo uit balans hoor, Hij heeft alle mannen die in vorm zijn.

WCEendT

Prima hoor, ik sta te springen als mijn gehele concurrentie nu ook 30M uit gaat geven aan klassementsrenners :P.

Nog evne iets anders: Froome heeft nog nooit een Tour gewonnen die begon met een ITT.

Edit:
Ik was in de war... Tour die Nibali won was in 2014 niet 15, sorry :/

Laatst gewijzigd
RubenVB

Greipel rijdt trouwens iedereen naar zijn moeder vanaf etappe 1. Die wordt ondergewaardeerd door WF. Felline hype houden zij ook in stand. Bizar.

Laatst gewijzigd
Flop2004

'@icon

Tel maar 7 sprinters, waaronder Arndt

Icon

'@WCEendt,

Porte won ook nog nooit een tour die begon met een ITT en de rest van het peloton ook niet.

@Flop,

Ik tel Bennett nog mee, daar kun je over discussieren idd

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Icon
Ben je serieus? Je weet dat Bennett geen sprinter is hé *facepalm*.

Oh en Zubeldia heeft een Tour gewonnen die begon met tijdrit!!! ;)

Laatst gewijzigd
Wollage

'@icon: Bennett als sprinter? Dit is George en niet Sam hè

RubenVB

'@Icon @WcEendt Dumoulin ook niet, maar die doet niet mee zei hij op een terrasje vorige week.

Matt89

Wat is Youri's team? Ik kan het filmpje op dit moment niet bekijken en ben wel benieuwd...

Icon

'@WCEendt @Wollage,

sorry, jullie hebben helemaal gelijk, ik trok te snel conclusies. dan is zijn team idd meer uit balans dan ik dacht. Ik dacht in de haast dat het die als een beest rijdende Bennett was uit de Giro.

Al sta ik niet raar te kijken als G. Bennett ook een dijk van een Giro gaat rijden, als aanvaller, nier als sprinter ;)

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Matt89
30M AK
15M Sprint
6M Aanvallers

Icon

'@WCEendt, Fietst Zubeldia nog steeds!? :O

Bode80

'@Icon:

Als je George Bennett als sprinter ziet dan is Valverde op zeker ook een sprinter ;-)

DeRetrorenner

Ik ben benieuwd wat jullie doen wat betreft aanvallers voor het hooggebergte. Namen hoef ik niet te horen, maar ik zou graag horen hoeveel jullie er hebben. Zelf heb ik eigenlijk maar één pure aanvaller. Is dit niet te weinig? (ja natuurlijk, het team moet in balans zijn en een conclusie trekken is zo lastig) Er zijn toch beduidend minder kansen voor de aanvallers op dit parcours als in andere jaren. Graag jullie mening hierover. :)

elstupidoloco

Nu maar hopen dat Youri veel volgers krijgt! heerlijk toch, lekker in de baas zijn tijd even je pooltje in elkaar flansen! ik ben trouwens wel benieuwd waar hij in de Giro geëindigd is

1 2 ... 135 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.