Tour de France Scorito

1 2 ... 140 ... 283 284
WCEendT

'@JimKro
Ja vaker de fout gemaakt helaas :/

Zadelpen

Slechts 1 wissel vandaag, en nu lig ik op racefietskoers. Niet meer aan komen, rustig naar de start rijden. En dan hopen dat niet mijn halve ploeg gaat buikschuiven zaterdag. Komt ook goed uit, een nieuwe racefiets, dus heel mooi gepland dat ik juist nu in topvorm ben.

Nog 42 uur gouden tips zien te negeren....

Laatst gewijzigd
Misterlucky96

Is het nog wel waard om Matthews te nemen, nadat hij heeft gezegd dat hij niet voor punten klassement gaat?

Wielrennertje

Misschien dat ik gewoon niet goed uit mijn doppen heb gekeken en hij al duizend keer is gestuurd. Maar is er ook weer een forumpoule? En zo ja zou iemand dan het linkje willen sturen?

Poeksel

'@WCEendT: niet nu die wissel maken! Maar zaterdagochtend een half uur voor de deadline!

kierewietje

Froome-uran-boasson hagen of porte-meintjes-swift 😁

IL DON

'@Misterlucky

En wanneer heeft Matthews dat gezegd? Tijdens de ploegenpresentatie?

Hij zit in ieder geval zelf 11 kansen om een etappe te winnen, uit de woorden maak ik op dat hij ook wel serieus gaat meesprinten (in ieder geval een poging wagen)

Misterlucky96

'@ILDon

Een uur of 2 geleden, inderdaad tijdens de ploegenpresentatie.

zomaareens

'@antonOM
Heb je een bron voor kristoff gaat voor groen?

leonbr11

Yates of Meintjes als je moet kiezen?

nasibal

Toch Matthews geslachtoffert. Zelfs áls hij ook in de vlakke etappes meedoet geloof ik niet genoeg in zijn topsnelheid. Nu is de grote vraag of ik dan alsnog Valverde terug mijn team in ga jetsen.

edit: Nevermind, Matthews er weer in, Colbrelli er uit.

edit 2: Colbrelli er weer in, Hagen er uit.

edit 3: Eeeeeen weer terug naar normaal.

Ja, het wordt zo'n avond.

Laatst gewijzigd
Timdepunter

Mijn team is klaar. Wat een forum is het weer geworden. Van het allereerste bericht in het forum tot het 3597e bericht. Maar mijn team is af!
Klassementsrenner 6 € 21.000.000
Klimmer 4 € 3.500.000
Tijdrijder 0 € 0,00
Aanvaller 1 € 1.000.000
Sprinter 8 € 25.000.000
Knecht 1 € 500.000
Totaal 20 € 51.000.000

Dom Tumoulin

Ik heb colbrelli een bericht gestuurd op facebook of hij ook mee gaat sprinten in de massasprints, ik houd jullie op de hoogte

Malathion

'@Nasibal

Ik las ergens: 'Mijn sprintersteam zit potdicht.' ;-)

The Jackpot

Klassement 8 € 23.500.000, Klimmers 2 € 1.750.000, Aanvallers 1 € 750.000, Sprinters 8 € 24.500.000, Knecht 1 € 500.000. En niks meer aan doen!!

Pantano

Haha en ik had net een appje gestuurd naar Boudat of ie de eerste week gewoon mee wil sprinten aub. Hij liet het me morgen weten, maar denkt van wel 😉

Quintana10

Het lijkt mij ook logischer dat Boudat juist in de eerste week voor eigen kansen mag gaan. Kans is groot dat hij in week twee al stuk zit en er dan helemaal niet meer aan te pas komt in de sprint. Lekker in week 1 er vol voor gaan en dan maar zien hoe hij er voor staat. Maar we gaan het over een paar dagen wel zien. Misschien sprint hij wel helemaal niet.

nasibal

'@Malathion

Zie derhalve dan ook mijn laatste edit ;)

jsprunk

Klassementsrenner 6 € 20.500.000
Klimmer 2 € 1.750.000
Tijdrijder 2 € 2.750.000
Aanvaller 2 € 2.500.000
Sprinter 8 € 23.500.000

Cochapolla

Een zoekfunctie voor de ietwat luiere forumlezer zou wel handig zijn: je tiept vb: 'Uran' en vindt alle posts die over Uran gaan... 3600 posts lezen daar kom ik echt niet meer toe vandaag...

zomaareens

Iemand bevestiging van een eerder bericht hier dat Kristoff uitgesproken heeft voor groen te gaan?

Treenert

Boudat geeft zelf aan dat hij zich de eerste week rustig houdt!

Treenert

Klassementsrenner € 0.00
Klimmer 0 € 0.00
Tijdrijder 0 € 0.00
Aanvaller 0 € 0.00
Sprinter 0 € 0.00
Knecht 20 € 10.000.000
Totaal € 10.000.000

Ik heb nog wat geld over, iemand suggesties?

Sorry was wat melig, kwam net van het terras (B)

Laatst gewijzigd
mactjappie

Ik heb nog 500.000 over.
Heb nu porte en bardet.
Twijfel om over te gaan op Valverde-Quintana.

Wat denken jullie?

tvm

Kristoff heeft nergens bevestigd dat hij voor groen gaat. Maar hij heeft het ook nergens ontkend.

1 2 ... 140 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.