Ligt het aan mij of is het dit jaar lastiger om de selectie rond te krijgen. Voor mijn gevoel veel lastige ritten om te voorspellen en daardoor weet ik niet zo goed of ik nu 4 aanvallers moet selecteren of vooral gaan investeren in klassement en sprinters.Dat laatste vooral gezien de sprintettapes. Hoe denken jullie hierover?
Hoe denk je dat er gekoerst gaat worden Duimp30? Dat is de vraag. Weinig TT kilometers in het parcours, de verschillen die daar gemaakt gaan worden zijn minimaal. Die verschillen moeten dus ergens anders gemaakt gaan worden. Welk effect heeft dit op de kansen voor aanvallers? Gaan die nog wel kansen krijgen of gaat de koers hard gemaakt worden om de bonificaties op te eisen.
Vorig jaar ben ik zelfs met 19 renners gestart, ik kwam er 1 minuut voor de deadline achter dat ik toch Poels in m'n team wou hebben.. Verwijder ik de renner om hem er in te zetten en op het moment dat ik snel Poels aan wou klikken, was ik te laat :p
Ondanks dat toch nog in de top 2000, of zelfs 1000 geëindigd ;)
Net even de team presentatie teruggekeken. Af en toe vermakelijke beelden, maar tegelijkertijd ook wel heel vaak heel bizar. Die lui kijken blijkbaar helemaal geen koers..
Als toppunt Démare (nota bene in de kampioenstrui....) niet kennen en meerdere malen een ploeggenoot met ''Arnaud" aanspreken. Verder doen Navardauskas, Hansen, Reguigui, Skujins en Cardoso..... blijkbaar gewoon mee. Rijdt er een Alex Domont in het peloton, je weet wel die ploeggenoot van Vuimmerjoz.
En wat maf dat die laatste renner van FDJ, je weet wel die met die kuif, niet gewoon in het Frans wil praten... dan zal ie vast wel zijn debuut maken! Heerlijk dat ze allemaal hun lach niet echt in konden houden en Cimolai ook doodleuk antwoordde dat het zijn 5e Tour wordt :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.