Tour de France Scorito

1 2 ... 141 ... 283 284
vasnd

Ik vond Yates maar sneutjes op het podium staan bij de presentatie. Zou er wat mot zijn bij de ploeg? Esteban big smile als vanouds..

Dekenner01

Denk dat het bij heel veel koppeltjes niet heel veel uitmaakt wie je nou uiteindelijk meeneemt. De verschillen zijn te verwaarlozen. De kracht ligt hem echt in de juiste opstelling maken en daarbij de juiste kopman zoeken.

tvm

Christus te paard!
Drie dagen lang bleef mijn team onaangeroerd. Na wat schuiven is hij een stuk beter. Terwijl ik de afgelopen dacht er al te zijn. Ongelooflijk. Zit er nog meer in het vat? Tipje van de sluier: Buchmann gaat niet in het winnende team zitten.

mausss

Kristoff sprint sowieso altijd voor elke plek, dus maakt niet uit of hij wel of niet voor groen gaat.

duimp30

Ligt het aan mij of is het dit jaar lastiger om de selectie rond te krijgen. Voor mijn gevoel veel lastige ritten om te voorspellen en daardoor weet ik niet zo goed of ik nu 4 aanvallers moet selecteren of vooral gaan investeren in klassement en sprinters.Dat laatste vooral gezien de sprintettapes. Hoe denken jullie hierover?

Dekenner01

Hoe denk je dat er gekoerst gaat worden Duimp30? Dat is de vraag. Weinig TT kilometers in het parcours, de verschillen die daar gemaakt gaan worden zijn minimaal. Die verschillen moeten dus ergens anders gemaakt gaan worden. Welk effect heeft dit op de kansen voor aanvallers? Gaan die nog wel kansen krijgen of gaat de koers hard gemaakt worden om de bonificaties op te eisen.

Sander95

Wel weer vermakelijk tenenkrommend dat men er in Düsseldorf nog van overtuigd was dat Navardauskas en Skujins de Tour gaan rijden :' )

Laatst gewijzigd
jort101

Vorig jaar ben ik zelfs met 19 renners gestart, ik kwam er 1 minuut voor de deadline achter dat ik toch Poels in m'n team wou hebben.. Verwijder ik de renner om hem er in te zetten en op het moment dat ik snel Poels aan wou klikken, was ik te laat :p
Ondanks dat toch nog in de top 2000, of zelfs 1000 geëindigd ;)

raymankapeens

Zit nog te dubben of meintjes zijn geld wel waard zal zijn

Net toch weer met de gedachte gespeeld om froomey eruit te kieperen en bardet+meintjes te nemen en mijn 500k aanvaller dus weg te doen

Treenert

Ja echt he Sander95. Ook behoorlijk lullig voor de renners die wél het podium op fietsten.

WCEendT

Ga er alles aan doen om Contador buiten mijn team te laten dit jaar, maar wss vervang ik hem nog met Froome last minute. Doe ik namelijk al 3-4 jaar in de Tour en de keer dat ik hem niet heb en Froome wel heb zal je natuurlijk net zien dat of Froome valt of Contador de Tour wint -_-.

Kpenty

Meer mensen die het Lampre tenue missen vooral vergeleken met het saaie tenue van team Emirates en daardoor geneigd zijn om mannen zoals Swift, Ulissi en Meintjes eerder uit je team te houden?

WCEendT

Wel serieus het geval dat ik deze Tour ook best 22 man had kunnen selecteren met mijn 51M als het mocht of had gemoeten...

jort101

Ik ook wel denk ik..

vasnd

AK 6 - 18M
KL 4 - 3.75M
T 2 - 2.25M
A 0
S 8 - 27M
K 0

Gewaagde selectie maar vol vertrouwen.

Laatst gewijzigd
master-pieter

Klassementsrenner 8 € 20.500.000
Klimmer 2 € 1.750.000
Tijdrijder 1 € 2.000.000
Aanvaller 0 € 0,00
Sprinter 9 € 26.500.000
Knecht 0 € 0,00
Totaal 20 € 50.750.000

kaboutertje

De stress slaat al toe. Worden nog leuke 1,5 dag.

Prime

Hoop ik toch eerder op een leuke 24,5 dagen ;)

ivo001

Vond het opvallend dat ze bij UAE aangrven voor Swift te gaan. Dat dort mij wat twijfelen aan mijn keuze voor Ulissi.

Pietje Precies

Net even de team presentatie teruggekeken. Af en toe vermakelijke beelden, maar tegelijkertijd ook wel heel vaak heel bizar. Die lui kijken blijkbaar helemaal geen koers..

Als toppunt Démare (nota bene in de kampioenstrui....) niet kennen en meerdere malen een ploeggenoot met ''Arnaud" aanspreken. Verder doen Navardauskas, Hansen, Reguigui, Skujins en Cardoso..... blijkbaar gewoon mee. Rijdt er een Alex Domont in het peloton, je weet wel die ploeggenoot van Vuimmerjoz.

En wat maf dat die laatste renner van FDJ, je weet wel die met die kuif, niet gewoon in het Frans wil praten... dan zal ie vast wel zijn debuut maken! Heerlijk dat ze allemaal hun lach niet echt in konden houden en Cimolai ook doodleuk antwoordde dat het zijn 5e Tour wordt :p

Laatst gewijzigd
ivo001

En wie was dat bij team DDD met een nederlandse vlag en nederland oo de mouwen?
Leek niet echt een UK kampioentrui voor Cummings.

WCEendT

Ben ik de enige die overweegt Sagan en Kittel op te stellen in de tijdrit?

Zadelpen

Ik hoop het niet.

WCEendT

'@Ivo001
Neem aan dat je niet serieus bent hé?

TimvdZ78

Sagan zal wel top 15 rijden zaterdag. Van Kittel ben ik niet zo zeker, zal wel net buiten de top 20 eindigen.

1 2 ... 141 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.