Tour de France Scorito

1 2 ... 142 ... 283 284
TimvdZ78

Klassementsrenner 7 € 23.000.000
Klimmer 0 € 0,00
Tijdrijder 1 € 2.000.000
Aanvaller 3 € 3.000.000
Sprinter 8 € 22.500.000
Knecht 1 € 500.000

ONCE

TimvdZ78

Eerder andersom.

Pietje Precies

Ben het eigenlijk wel met Ivo eens. Vind het maar een vreemd tenue en heeft inderdaad een behoorlijk Nederlands tintje.

https://twitter.com/TeamDiData/status/880482425792589824

Vond het bij Dimension Data ook maar maf dat een hoop renners een bril op hadden.

Laatst gewijzigd
fringale

nog één knoop : Caruso versus Buchman

Caruso : knecht, maar zie ik wel eens een keer top 3 rijden in een bergrit (bij een "ga hem maar halen hé jongens"-tactiek van Porte), + boni (rit of geel Porte ?)
Buchman : knecht maar zie ik ook wel langer (dan nodig) aanklampen voor jongeren klassement, en dus vaker top 15 rijden, + boni (groen Sagan !, bolletjes Majka ?) + boni witte trui (rit + eindklassement)

BlackManager

Trentin of felline?

d00pzor

'@dumoulinist een aantal paginas terug, bedankt! ik heb mezelf ook verlost en ben gewoon voor een sterke maar relatief kleine sprint ploeg gegaan, scheelt een hoop gezeik. Voorlopige opstellingen gemaakt en ik had in bijna elke etappe iemand over die er ook goed in paste als 10e man. heel tevreden mee. ik verander niks meer.

Tot zaterdag!

vasnd

'@blackmanager
Het schijnt dat Felline erg goede wentelteefjes kan bakken dus als een van de 2 je nieuwe levenspartner moet worden: Felline.

Dom Tumoulin

Als je kijkt naar de kleding heb op dit moment veel witte, zwarte, rode en blauw tinten in mijn team zitten. Heb toch wel de neiging om Rolland er in te doen omdat het er dan allemaal een stuk kleurrijker uitziet.

yoeri

Nog 1 knoop door te hakken: Impey of Bevin (beide goed op geaccidenteerd terrein, geen sprintkopman dus wellicht sprinten en redelijk tijdrijden. Iemand die me kan verlossen?

Of misschien toch Zabel meenemen voor wanneer kristoff tegenvalt.

En betekent het dat Ulissi niet voor eigen kans gaat, die heb ik namelijk ook. Lijkt me toch veel sterker.

Pantani 1

Nog iemand interesse in een ander Tourpoule, waarbij je ook gelijk het Goede Doel steunt? Stuur dan een privé berichtje!

Jelle van der Linden

Jongens, sorry geen extra nieuws over Boudat!
Hij is al te macho geworden om op mijn berichtje te reageren :)

Het enigste wat hij heeft laten weten is dit: Thank you (:
maar daar kunnen we niks mee (als iedereen hem nou een berichtje gaat sturen, van jij kan makkelijk top 10 sprinten, dan komt het zeker goed)

Moet ik nog iemand anders benaderen (:

Laatst gewijzigd
siht

'@youri
Impey heb ik nog geen moment over nagedacht. Bevin lijkt me een leuke renner als 500k. Al denk ik dat ze juist Bettiol uitspelen op wat moeilijkere aankomsten.

siht

'@Jelle van der Linden.
Het lijkt me toch veel logischer dat ze Petit pakken als sprinter bij Direct Energie?

Patrijs

Ik kom er deze Tour gewoon echt niet uit. Heb iedere renner de revue laten passeren, maar ik ben met geen enkele 20 man echt tevreden. Twijfel nu ineens om Contador te selecteren. Ik heb die jongen nog nooit meegenomen, omdat hij simpelweg niet presteert (in de Tour met Scorito). En dan de verdeling tussen klassement en sprint. Iedereen lijkt er haast van overtuigd dat je een dik sprintteam nodig hebt, maar er is welgeteld 1 potentiële sprintetappe meer dan vorig jaar. Zaten jullie toen ook zo ruim in de sprinters? Ik niet in ieder geval. Wellicht het heroverwegen waard. ;)

battdev

Wat mogen we verwachten van mclay?
Heeft hij zelf ook wat losgelaten over zijn ambities?
Hij heeft volgens mij tot nu toe geen sterk seizoen maar wil me daar niet blind op staren.

nasibal

Patrijs, ik zou nog eens goed kijken naar de (moeilijkheidsgraad van) de sprintetappes vorig jaar. Oplopende aankomsten, heuveltjes vlak voor de finish etc etc.

BarryE1

'@battdev

Wanneer hij in de gelegenheid is, gaat hij in ieder geval meesprinten op het vlakke. Dat is eigenlijk al wel een fijn gegeven. Schat hem gezien zijn vorm niet in staat om te verrassen maar een aantal keer top 10 rijden moet toch lukken.

bart1e

Als je bouhani met Greipel moet vergelijken, zijn ze toch gelijkwaardig? Of verwachten jullie dat Greipel het verschil in geld waard gaat zijn?

BarryE1

'@bart1e

Greipel is in staat om een etappe te winnen, Bouhanni minder of zelfs helemaal niet. Daarentegen zal Greipel, wanneer hij niet in de juiste positie komt, volledig laten lopen. Wordt dus een kwestie van inschatten wat het voor de punten gaat betekenen.

Patrijs

'@nasibal Heb ik uiteraard gedaan. Denk dat we het erover eens zijn dat de ritten waarin Cavendish, Kittel en Greipel wonnen (totaal 6) zeker niet lastig waren. Rit 11 waarin Sagan zijn trucje met Bodnar en Froome deed ook niet. Die waarin hij voor Kristoff en Enger wint is inderdaad lastiger te noemen, maar ook in deze Tour zitten een paar lastige sprintetappes. Zeker in de laatste week. Afijn, 8 om 9 als je het mij vraagt.

snellerfietsen

Ik ben uiterst content met mijn team, stuk voor stuk puntenpakkers. Wat alleen aan me knaagt is dat ik een aantal mannen niet heb waarvan ik bang ben dat ze ook veel punten gaan halen. Waaronder de Astanaboys

RubenVB

Spannnooonndd jongens. Ik heb er zin oonnn. Is het al morgen. Ik wil niet meer wisselen dus ik hou Scorito dicht.

@Snellerfietsen ja, dat is het hele eieren eten. Er zijn meer dan 20 renners die punten gaan pakken, maar wie pakt de meeste is de grote vraag!

Ik weet niet wie je voor de rest hebt, maar de meeste Astana renners gaan weinig punten pakken hoor ;-)

Gids05

Ik heb nu majka + izagirre maar twijfel om aru +de gendt erin te gooien ? Of aru met rolland wat is de beste combinatie ?en meeste punten

Awesem

Zullen we het vast over opstelling voor morgen hebben?

Het is geen geheim meer dat Kittel een goeie tijdrit heeft, en met de etappes erna wil misschien Sagan ook hoge ogen gooien om de gele trui te bemachtigen. Ik denk dat ze voluit gaan. Ook EBH heeft een goeie TT.
Maar gaan alledrie beter rijden dan bijvoorbeeld Bardet? Ik schrijf Majka en Dan Martin sowieso af voor mn tijdrit.

gesink/dekker

'@awesem,
Ja, alle drie gaan beter rijden dan Bardet. Bekijk even de tijdrituitslagen van Bardet ;)

1 2 ... 142 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.