Tour de France Scorito

1 2 ... 143 ... 283 284
Knutsel

Nog een laatste dilemma voor de start: Gesink Of Albasini. Allebei rittenkapers en zeker goed in vorm. Wat denken we ervan kenner?

BarryE1

'@Knutsel

Als je ze gelijkwaardig acht, dan kies je toch de Nederlander?

Stuff

Een week lang niets gewisseld, maar de twijfels beginnen nu toch weer toe te slaan!

Greipel of Kristoff...

Roglic + Henao of toch T. Martin + Fuglsang...

Wordt nog een leuke laatste dag zo!

Knutsel

'@BarryE1 Hahah thanks Barry voor de scherpe comment! Wordt nog even puzzelen..

arviidd

Ik ga nu echt niet meer aan mijn team zitten.

Zin in morgen!

Siep

Ik twijfel tussen Groenewegen en Kristoff. Een wil ik laten vallen. Wie?

hartstikkebedankt

Ik ben er bijna uit, er staan 16 man definitief op papier. Dit worden nog een paar drukke laatste uren

BarryE1

Mijn twijfel is eigenlijk vooral het volgende: neem je een GvA mee, wie met zijn manier van koersen gewoon een mooie renner is om naar te kijken? Of ga je voor de verstandige keus, een extra sprinter, wie waarschijnlijk meer punten gaat pakken. Herkennen jullie jezelf hierin?

Ceramiche Ariostea

Knopen doorgehakt - Froome, Porte, Valverde, Aru, Majka,D. Martin, Fuglsang, Izagirre, Bennett, Roglic, T. Martin, Ulissi, Cummings, Sagan, Kittel, Greipel, Matthews, Colbrelli, Groenewegen, Boudat. Doe er je voordeel mee !

raymankapeens

Haha ja ik ook last minute keuzestress

Greipel of Kristoff

Froome+Naesen of Bardet+Meintjes

Awesem

Roglic en Tony Martin? Heftig.

nasibal

'@Patrijs

Ik ben het al 10 minuten aan het proberen, maar krijg er geen speld tussen. Ik blijf bij mijn punt dat vooraf veel etappes lastiger leken dan dit jaar, maar wat heb je aan 'vooraf' als het 'achteraf' toch elke keer een fatsoenlijke sprint werd. Het enige verschil is dat je vorig jaar een goede reden had om sceptisch te zijn en je dit jaar wel heel grote cojones moet hebben om full pull voor de klassementsmannen te gaan .

Ceramiche Ariostea

'@Awesem. Ik verwacht iets geks van Tony Martin deze tour omdat mijn gevoel zegt dat hij een vrije rol gaat krijgen omdat Kristoff onder de maat deze Tour is. Voor mij niet voldoende laten zien om Kristoff mee te nemen

Awesem

Nee joh, Kristoff gaat Katusha met zijn fiets ongelijk bewijzen. Die gaat de Tour van z'n leven hebben.

hartstikkebedankt

Even iets grappigs om te delen, ik lees net de voorbeschouwing van de Engelse Mirror. Zij zeggen dat heel Bahrein Merida voor het klassement van hun star man Nibali gaan rijden ghehe

nasibal

Ik blijf zelf Swift er constant infietsen voor Colbrelli. Die doen immers niet zo voor elkaar onder en hebben allebei hun eigen voordelen. Toch scheelt het één miljoen. Makkelijker besparen kan niet.

Het nadeel is alleen dat ik vervolgens met die 1 miljoen gekke dingen blijf doen waar ik eigenlijk helemaal geen vertrouwen in heb. Om mezelf in toom te houden mik ik dan toch Colbrelli maar weer terug op z'n plekje. Ben heel benieuwd hoeveel spijt ik juist wel of niet ga hebben hiervan.

Ceramiche Ariostea

Colbrelli gaat verassen deze tour. In mijn ogen een logische keuze om Colbrelli ipv Swift te kiezen

daannnnn

Door die twijfel over het parcours zit ik nu last-minute nog te twijfelen over Kung, Petit en Bennett, 3 totaal verschillende rijders haha (ervan uitgaande dat toch echt Petit gaat sprinten voor Direct en niet Boudat kijkend naar de resultaten van dit jaar).

nasibal

Colbrelli gaat verassen deze tour. In mijn ogen een logische keuze om Colbrelli ipv Swift te kiezen

Wat is verrassen in jouw ogen? Structureel top 5 rijden en daarmee dus óók structureel mannen als Kittel, Greipel, Demare, Sagan, Bouhanni etc kloppen? Als hij dat namelijk niet gaat doen, en het structureel om plekje 6 t/m 10 gaat, dan kan Swift net zo goed verrassen. Dan laat ik punten die buiten massasprints om behaald kunnen worden nog maar even buiten beschouwing. Sterker nog, dan laat ik óók die 1 miljoen even buiten beschouwing.

Ceramiche Ariostea

Colbrelli gaat zeker meermaals top 5 rijden zeker in de heuvelachtige finales die deze tour een aantal keer voorkomen is dit een concurrent voor Sagan en Matthews voor een top 3. Swift vind ik toch van een minder kaliber. Voor mij is Swift een net niet renner

siht

Je kan ze ook gewoon allebei nemen :)

Poeksel

'@daannnnn: interview met De Buffel wel gelezen? Zie Facebook van DEN!

Swift zou ik niet in je team doen Nasibal. Scheelt een hoop frustratie, hij gaat punten pakken in etappes waar je hem niet opstelt...

Laatst gewijzigd
michelvz1975

Ik heb nog 1 laatste grote dilemma: Ion Izagirre of Fuglsang
HELP!

daannnnn

Ik heb ze ook allebei maar na dit betoog van Nasibal begin ik toch te twijfelen haha.

Wat denken jullie trouwens van Demare in etappe 3, kan hij dat aan?

Ceramiche Ariostea

Allebei nemen

1 2 ... 143 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.