'@Patrijs
Ik ben het al 10 minuten aan het proberen, maar krijg er geen speld tussen. Ik blijf bij mijn punt dat vooraf veel etappes lastiger leken dan dit jaar, maar wat heb je aan 'vooraf' als het 'achteraf' toch elke keer een fatsoenlijke sprint werd. Het enige verschil is dat je vorig jaar een goede reden had om sceptisch te zijn en je dit jaar wel heel grote cojones moet hebben om full pull voor de klassementsmannen te gaan .
Ik blijf zelf Swift er constant infietsen voor Colbrelli. Die doen immers niet zo voor elkaar onder en hebben allebei hun eigen voordelen. Toch scheelt het één miljoen. Makkelijker besparen kan niet.
Het nadeel is alleen dat ik vervolgens met die 1 miljoen gekke dingen blijf doen waar ik eigenlijk helemaal geen vertrouwen in heb. Om mezelf in toom te houden mik ik dan toch Colbrelli maar weer terug op z'n plekje. Ben heel benieuwd hoeveel spijt ik juist wel of niet ga hebben hiervan.
Wat is verrassen in jouw ogen? Structureel top 5 rijden en daarmee dus óók structureel mannen als Kittel, Greipel, Demare, Sagan, Bouhanni etc kloppen? Als hij dat namelijk niet gaat doen, en het structureel om plekje 6 t/m 10 gaat, dan kan Swift net zo goed verrassen. Dan laat ik punten die buiten massasprints om behaald kunnen worden nog maar even buiten beschouwing. Sterker nog, dan laat ik óók die 1 miljoen even buiten beschouwing.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.