Tour de France Scorito

1 2 ... 144 ... 283 284
Poeksel

Volgens mij heeft Demare in een vergelijkbare etappe wel eens... nouja, je kan ook zelf zoeken op PCS.

nasibal

'@Poeksel

Ja daar ben ik stiekem een beetje bang voor, dat hij tóch niet mee gaat sprinten. Puur als aanvaller ben je prima de lul met hem natuurlijk.

@Daann

Als je ze allebei hebt dan zie ik geen reden om er één de deur te wijzen. Ik heb ze alleen níet allebei en kan lastig kiezen .

Laatst gewijzigd
Luuuuuuukk

Mijn team staat, niks meer aan veranderen nu!!

Marsthinaikos

Cavendish of Greipel?

nasibal

kristoff

Ceramiche Ariostea

Greipel

daannnnn

'@poeksel ik heb het interview gelezen ja, alleen latere berichtgeving van Boudat spreekt weer tegen dat hij zich in de eerste week met de sprint gaat bemoeien. Zou het van Direct ook niet helemaal begrijpen of ze doen het echt om er volgend jaar met Boudat te staan. Petit heeft in etappe 4 toch bewezen zich aardig te kunnen mengen tussen de grote mannen.

daannnnn

'@Nasibal, die overweging bij Swift speelt al een week in mijn hoofd. Ik ga dan toch maar op de betrouwbare woorden van Meintjes af tijdens de ploegenpresentatie ;) als hij voor de sprints en ontsnappingen gaat kan hij zijn geld toch dubbel en dwars waard gaan zijn.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Zo, ik heb 19 man staan en nog 1 miljoen over. Ik twijfel tussen Gesink, Ulissi, Uran, Swift, Rolland, De Gendt en Castroviejo. Ik ga maar lootjes trekken denk ik.

Wurffie

Mijn Selectie:

Klassementsrenners: 6 20.0 Miljoen
Klimmers: 2 1.75 Miljoen
Tijdrijders: 2 2.75 Miljoen
Aanvallers: 3 3.50 Miljoen
Sprinters: 7 23.0 Miljoen
Knechten: 0 0.00 Miljoen

Poeksel

'@daannnnn bedoelde eigenlijk het interview van eergisteren in een Franse krant. De vraag 'Hoe zit het nou, ga jij sprinten of Boudat?' wordt niet gesteld, maar evengoed interessant!

nasibal

'@Hartstikkebedankt

Wellens gaat een hele dikke top 10 rijden in een zeiknatte tijdrit ;)

sprintgeit

'@daannn
Heb je een link naar beiden? Heb het zelf niet gelezen. Op dit moment geen petit in m'n team maar het is nog wel een overweging voor mij.

tempo789

Ik twijfel zo tussen Greipel en Kristoff dat ik misschien toch maar Bardet meeneem.

janstof

Mijn selectie:

Klassementsrenners: 7 22.0 Miljoen
Klimmers: 2 1.75 Miljoen
Tijdrijders: 1 0.75 Miljoen
Aanvallers: 2 1,50 Miljoen
Sprinters: 8 25.0 Miljoen
Knechten: 0 0.00 Miljoen

Gekozen voor een sterke/brede sprintploeg van 8 man. als er 1 uitvalt, wat er minimaal wel zal gebeuren in de tour, hou ik 7 man over. kan ik eventueel invullen met teampunten. Daarnaast 7 AK mannen gedaan waarbij ook het jongerenklassement belangrijk is. als beide mannen op de fiets blijven zitten dan pak je gewoon 100 punten voor het eindklassement en nog punten per etappe.
2 klimmers + 2 aanvallers gedaan. 1 voor de heuvel, 1 die ik beide kan inzetten en 3 man die ik in de bergen kan inzetten ( 1 is multifunctioneel). elke etappe dus 2 aanvallers mee, of eventuele truipunten. Met aanvallers is het gewoon gokken. Je kan wel veel aanvallers meenemen maar vaak stel je de verkeerde op. Daarom kies ik voor een enkele aanvaller die ik vaker opstel zodat ik zijn punten wel pak! hopelijk is dit de goeie keuze geweest en doet hij mee voor de bolletjes! daarbij pakken de AK mannen elke etappe wel punten, vaak eindigen ze naar de aanvallers, dus vanaf plek 8-10, wat de schade moet beperkens samen met de trui punten!

ploep

Het is vooral zo, dat ik niet ontevreden ben over mijn team, sterker nog, ik ben er zeer content mee. Het zijn de renners die je niet hebt die je constant aan je haren trekken. In mijn geval bijvoorbeeld Yates, Chaves, Quintana, Griepel en Demare.

You got to gamble to win, right. Wellicht Porte eruit voor Chaves en de anderhalf miljoen gebruiken om.. zucht.

BarryE1

Jaan Kirsipuu of Baden Cooke?

Lance Beenstrong

Ik ben er ook uit volgens mij:

Klassementsrenner 8 € 22.000.000
Klimmer 1 € 750.000
Tijdrijder 1 € 750.000
Aanvaller 1 € 750.000
Sprinter 9 € 26.500.000
Knecht 0 € 0,00
Totaal 20 € 50.750.000

250 duizend over maar prima. Nog 3 dingen die me niet volledig lekker zitten...

1. Geen Valverde
2. Gaat Matthews zijn geld waard zijn
3. Greipel of Kristoff

yoeri

'@Siht eigenlijk zit ik inderdaad nog met 4 namen. Vooral voor de vlakke sprint, extra punten met punch of tijdrit/proloog zijn mooi meegenomen.

Impey en Bevin kunnen beide redelijk sprinten, punchen en een straffe proloog rijden. Petit kan ook in de sprint goed ui de voeten, maar wordt zijn kaart gespeeld? Bettiol wil ik niet want heb opzich genoeg punchers, liever iemand die zich ook in de vakke sprints gaat mengen. En dan is Zabel er nog, omdat ik van Kristoff (weer) weinig verwacht.

Budget is 750.000, nu staat Impey erin, maar weet niet of hij zich in de vlakke sprints gaat mengen. Iemand nog een goede analyse over deze renners, hun kansen, maar vooral hun strijdplan/strategie?

Bedankt.

Treenert

Ik gooi 'm d'r nog maar weer es in:

Allemaal, ik heb zelf ook een poule aangemaakt en krijg zo het boek Thomas Dekker, heb 'm zelf al. Deze stel ik direct weer beschikbaar voor de winnaar. Dus heb je belang bij het boek pleur dan je team in de poule 'Thomas Dekker', hij is open.

Erwin67

Ik lees niets over T. Gallopin. Weet iemand hoe zijn koersvorm is?

Ceramiche Ariostea

Teamoverzicht
Klassementsrenner 7 € 21.500.000
Klimmer 0 € 0,00
Tijdrijder 2 € 3.500.000
Aanvaller 2 € 1.750.000
Sprinter 8 € 23.750.000
Knecht 1 € 500.000
Totaal 20 € 51.000.000

Defintief ? Hoop dat ik niet meer teveel aan het twijfelen wordt gebracht

Treenert

'@Lance
1. geen Valverde is killing verwacht ik
2. Ja!!!
3. Allebei

@janstof
hier ook 8 sprinters voor nog meer geld

@WcEend
Ik heb Sagan en Kittel ook allebei voor morgen

Koenniiee

'@Janstof ; Succes met Calmejane en Bennett. ;)

kierewietje

'@Erwin67

Ik zag hem gister op t terras een kopje thee drinken met Warren Barguil.

1 2 ... 144 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.