Tour de France Scorito

1 2 ... 145 ... 283 284
Monsalve

In de Scorito app zie je bij Ranking&Poules nu een bekertje achter de naam bij de personen die al een keer bij de beste 1% van een wielerspel zijn geëindigd. Leuke toevoeging!

Treenert

'@Koenniiee
Felline en Bakelants?

Starlynk

'@Monsalve: Best wel veel bekertjes in die Wielerflits forum poule ;)

yoeri

Iemand op de hoogte over mijn bovenstaande vraag. Kan er niets over vinden online.

Klootje Kriekeljon

Er is eigenlijk maar 1 ding waar ik over blijf twijfelen en dat zijn de 1 miljoen renners. Lastig zeg... Zeker 7 man die interessant zijn.

IL DON

'@klootje kriekeljon

Klopt, heb ik ook moeite mee. Uiteindelijk heb ik toch een keuze gemaakt. Hopen dat ik de goede keuze heb gemaakt.

De 750.000 categorie is ook lastig, daar zijn ook veel opties.

renzovandijk

'@yoeri,

Impey is al geen supertalent, en hij heeft teamgenoten die minstens zo goed kunnen sprinten denk ik (Albasini, Keukeleire misschien zelfs). Over Zabel, dat soort dingen kunnen je onderscheiden van de rest en dat is het leuke aan dit soort spellen. Als jij denkt dat Kristoff hopeloos door het ijs zakt zou ik Zabel nemen. Andere mensen denken dit bijvoorbeeld van Greipel of Cavendish. Wat betreft Petit vind ik het zelf ook lastig, ik kan ook nergens vinden wie de 'main sprinter' wordt. Dat is dus ook een gokje :)

janstof

'@Koen
haha 1 van de 2 is juist. die andere zit je er goed naast;)

Mijn grootste twijfel, naast geen Valverde, is Bouhanni. Volgens mij hebben redelijk wat mensen deze fransman, maar in 7 rondes (Giro, Tour Vuelta) is hij 6 keer voortijdig gestopt. Waarom hebben zoveel mensen vertrouwen in deze man (inclusief ikzelf), dat hij het nu wel uitfietst en veel punten pakt? zijn palmares in deze rondes is ook niet zo goed, alleen in de giro 2014 won hij de puntentrui en finishte hij 7x top 10 (vuelta 2014 ook 5x top 10).

daarom nog eenmaal een vergelijking:

Bouhanni + Naessen
of
Colbrelli + Swift

Goozbabs

'@Yoeri
Normaal gesproken zal impey niet gaan sprinten in de vlakke etappes. Meer een aanvallende renner met een goed eindschot. Maar hij kan mij gaan verbazen en toch proberen voor top 10 plekken te gaan.

lars91

Valverde erin, eruit en nu toch weer erin

Bouhanni precies andersom.

WCEendT

'@Janstof
100% optie 2

lars91

'@janstof

Zou ook voor optie 2 gaan

Edd1e

Ik heb Demare en Kristoff ook voor de tijdrit. Die kunnen dit ook alleen de vraag is of ze het ook gaan doen..

janstof

'@WCEendT en @Lars91

Persoonlijk heb ik weinig vertrouwen in Swift in eventuele sprints. Colbrelli zal ook in de echte sprints volgens mij niet heel hoog eindigen. als ik 6x 8e plaats + heuveletappes ook goed natuurlijk. Waarom zouden jullie voor die optie kiezen? met name waarom Swift

Prime

Leuke aan Kristoff is dat hij je 24 teampunten oplevert als Tony wint.

Wurffie

Ik twijfel ook erg over swift. Zeker tussen namen als Ulissi, Gilbert, is het denk ik stuivertje wisselen wie de meeste punten gaat pakken

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Iemand nog een gedachte over Talansky als dark horse voor een steady tour ?

elstupidoloco

'@park

Talansky rijdt vast en zeker een steady tour, maar dat is ook direct het probleem. Hij levert normaal gesproken wel tussen 100 en 150 punten op, maar hoe groot is de kans dat hij over de 200 punten heen schiet? Ik vind hem eerder een grijze muis dan een dark horse

Ceramiche Ariostea

'@elstupidoloc, daar heb je zeker gelijk in maar het is wel iemand die nog niet zoveel koersdagen in de benen heeft zitten en in frisheid misschien meer over zou moeten hebben vandaar mijn twijfel

Klootje Kriekeljon

Kung is wel een beetje gehyped trouwens. Maar ik zie hem niet bij de 1e 3 morgen.

hartstikkebedankt

Als er iemand niet aanvalt en met rituitslagen 18-30 uiteindelijk als 14e weet te eindigen dan is het Talansky

jaarjen

Twijfel ook nog over Swift.. Andere optie zou McLay zijn, of verwachten jullie daar minder van?

Edd1e

'@prime

Je krijgt alleen geen teampunten na een tijdrit.

WCEendT

'@Janstof
Omdat ik Naesen niet zou nemen.

@Prime
Lees de regels nog eens :P.

Treenert

'@Prime
GÉÉN teampunten bij tijdrit (zie tab Spelregels in Spelregels)

1 2 ... 145 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.