Tour de France Scorito

1 2 ... 146 ... 283 284
Ceramiche Ariostea

'@jaarjen - als je wilt kiezen tussen swift en mclay. Beiden in vlakke etappes tussen 5 en 10 als ze meesprinten maar Swift komt op een hellende strook/heuvel op veel verder

elrio

Je krijgt wel trui-team-punten na de tijdrit, geen rit-team-punten. Dus 14 punten voor alle teamgenoten van de winnaar (of 17 als het Kung of Sutterlin is).

hartstikkebedankt

'@park aardig aan de optimistische kant wat mij betreft

justinkt

Ik heb een ongelofelijk sterke ploeg en ben dan ook van plan om de wielerflits poule te winnen. Gouden tip? Kies Carlos Betancur. Een ijzersterke aanwinst voor zowel de bergritten en de tussenetappes. Voorgaande jaren heb ik zelf erg getwijfeld aan deze man, maar bleek hij het geld altijd dubbel en dwars waard te zijn.

sprintgeit

Plus dat je op dag 2 nog eens de gele trui teampunten krijgt in het geval van Kristoff. Ook wel een lekkere bonus.

WCEendT

Lol bij scorito staat er nu bij elke renners laatste twee grote rondes: Geen punten behaald.

Jori

en bij resultaten 2016 -> scorito punten, daar is de lijst leeg

aardappeljager

Wat zegt een beker bij Scorito?

mcharald

Yes!! Het is gelukt. De afgelopen dagen alles bijgelezen (wat moet je anders met je tijd) om te kijken of er nog mensen met interessante bevindingen tussen zitten. Meeste is gesneden koek.

Waar ik druk mee bezig ben en weinig over lees is de bollentrui. Alle te behalen punten even uitgeschreven en naar mijn mening is de winnaar van de bollentrui, de winnaar van etappe 9 (tenzij er natuurlijk nog onderhandeld wordt in de afdaling naar Chamebery. Er zijn daar 70 punten te verdienen, dit is moeilijk goed te maken met andere etappes waar max 50 te halen is.

Denken jullie dat er een kans is dat de klassementsrijders iemand (ik noem als echte chauvinist een Gesink) al in etappe 9 laten rijden met daarbij de opmerking dat er voor de klassementsmannen niet zoveel kansen zijn om het verschil met de directe concurrenten te maken? In dat geval zal rit 9 gewonnen worden door een Klassementsman en kunnen de bollenambities van klimaanvallers wel de prullenbak in.

Lang verhaal kort: ik denk dat de gele trui winnaar ook de bollentrui pakt. Zijn er meer mensen die deze mening delen?

renzovandijk

Als iemand nog tips heeft over wie er bij Direct Energie gaat sprinten, Boudat of Petit, dan hoor ik dat graag :)

Treenert

'@elrio nog even kritisch de spelregels doorgelezen maar je hebt gelijk, daarmee wordt Groenewegen ook interessanter morgen ervan uitgaande dat Roglic wint. Zijn dan al 14 punten = gelijk aan een 14e plek. Ik heb er morgen ws geen 9 bij de 1ste 20 dus .....
Of Kristoff naast Martin, die laatste heb ik echter niet .........

Stelling: "Roglic pakt het geel morgen!"

WCEendT

'@Renzovandijk
Tijdens ploegenpresentatie zei Voeckler dat hij dit jaar weleens zelf ging proberen in de massasprinten, verwacht dat hij minstens 5 etappe's pakt.

Stuff

'@Treenert

Je kan Kristoff gewoon opstellen voor eventuele team-trui-punten morgen. Daar hoef je T. Martin helemaal niet voor in je team te hebben. Die punten krijg je gewoon als Martin wint.

Ceramiche Ariostea

Groenewegen voor de mogelijke teampunten of Kittel voor een plaats top 20 ?

Jori

om die reden vond ik Politt ook erg interessant. Verwacht hem iets minder dan Sütterlin, maar kan ook een mooie bonus ontvangen van Tony.

Stelling: “Roglic pakt het geel morgen!” <- oneens

arviidd

Park: Allebei. Je hebt je team toch niet helemaal vol met tijdrijders?

renzovandijk

'@Treenert, hoe kom je bij 14 punten?

Jori

8 geel, 6 groen, 0 wit, 0 berg = 14 punten

Stuff

'@renzovandijk

8 teampunten gele trui
6 teampunten groene trui

arviidd

'@Renzo: 8+6 = 14

WCEendT

'@Jori
Eens!

@Renzo
Geel, Groen

Ceramiche Ariostea

'@arviidd Porte, Fuglsang, T. Martin, Kristoff, Roglic, Matthews, Cummings, Izzagire en dan Kittel/Groenewegen

renzovandijk

Haha thanks voor de snelle reacties, was even de puntentrui vergeten!

Stuff

Fuglsang? Kristoff? Die halen toch nooit top 20 morgen?? Of ben ik nou gek?

Ceramiche Ariostea

'@Stuff - Kristoff voor de teampunten van T. Martin, Fuglsang is mijn twijfel nog heeft een degelijke tijdrit maar niet meer dan dat

1 2 ... 146 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.