Tour de France Scorito

1 2 ... 152 ... 283 284
nasibal

Nog even voor de duidelijkheid, ook al is het al voorbij gekomen. Een ploegmaat van Tony Martin pakt 14 punten (geel en groen) als je m opstelt in de tijdrit en Martin pakt geel.

klopt als een bus.

Zadelpen

Niet meer naar scorito gaan, niet meer naar scorito gaan, niet meer naar scorito gaan, niet meer naar scorito gaan, etc etc...

Veltini

Een team zonder Bardet, Contador, Aru, Cavendish, Greipel, Degenkolb, Kristoff, Chaves, Yates, Pinot, Thomas, Izaggire en Landa.
Het zou zomaar helemaal fout kunnen gaan...........

WCEendT

'@Zadel
Moet nog laatste twee namen besluiten dus denk dat ik nog wel ff naar scorito moet gaan ;).

Ben inmiddels ook Swift hype geraakt -_-.

Veltini

Vergeet ik Quintana nog...haha

janstof

Gilbert verwisselt voor de verassing van de tour gallopin!
nu kan ik De Gendt wisselen voor Izagirre!

Edd1e

'@Treenert

Waarom voor Froome en niet voor Matthews, Valverde of Porte? Die eindigden allemaal achter Froome in Utrecht.

Wimbo

Sportgek!

ditbennick

wat een onduidelijk forum. staat er nergens een overzicht van onderwerpen die over de tour gaan? Kent iemand een goed tourforum?

Wurffie

De Gendt/Kung of Bennett/Albasini??

Is De Gendt volledig hersteld is van zijn polsontsteking?
Pakt Kung buiten de tijdritten om genoeg punten?
Zal Bennett top 15 in Klassement + enkele etappes kort kunnen eindigen?
Zal Albasini als sprinter bij Orica uitgespeeld worden?

RubenVB

Het forum afkraken en vervolgens om een advies vragen. Ga je mond spoelen.

Koks colonne

Ploegleider dilemma!
Cummings of Buchmann?

RubenVB

'@ Wurffie

De Gendt = ja.
Kung = nee. Niet van zichzelf.
Bennet = Als ik Gesink moet geloven wel. Zelf geloof ik er niet in.
Albasini = nee. Alleen in heuvelachtige etappes gebruiken als je hem neemt.

elstupidoloco

Zo, er zijn nog genoeg mensen die last minute even hun pooltje in moeten vullen

kierewietje

'@koks Cummings of buchmann hahahaha

Wimbo

Tip: volg de mannen op dit forum tot ong. pagina 20, dan heb je de meeste kenners wel gehad ( dit meen ik).
Hierna worden er volop tips gegeven door weet ik veel wie, moet ieder voor zich weten!
Lees aub wel de spelregels, ergens op pagina 150 + wordt hierom gevraagd, waanzin!!
Patrijs mis ik t/m pag. 20 ?

Koks colonne

Jaja, zonder context, niet te vergelijken etc.
Geen advies dus?

kierewietje

'@ veltini ik zou Contador, greipel en izaguirre nog ff heroverwegen als ik jou was. 😉

Zadelpen

'@wceendt

Ai.... je moet er nog twee..... zo laat in de koers... En in dat proces worden nog minimaal 3 andere bij betrokken, let maar op. Dat gaat zo niet op een selectie lijken, maar op een valpartij. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

Sterkte vanavond.

WCEendT

'@Zadel
Standaard nacht van te voren dat ik tot 4-5 uur door ga om poule in te vullen en laatste berekeningen te doen.

Bij Giro dit jaar ook weer net voor slapen, half 6 ergens, Ewan + 3 orica erin gezet i.p.v. Gaviria/Jungels + 2 Quicksteppers.

vasnd

Ja WC dat is zo leuk. Iedereen heeft alle combinaties al een keer voor z'n neus gehad en denkt straks dus ooh had ik die en die maar gehouden. Als je blijft schuiven ga je uiteindelijk ook domme dingen doen.

Oplossing: mn pooltje op werk op zekerheid, Scorito meer gokjes.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Mwaha!! Dat zijn die last minute winstpakkers inderdaad. Ik ga het deze tour eens zonder die verlate geniale ingevingen proberen.

Wimbo

Is nu iedereen aan het kijken of ze bij de eerste 20 pagina's staan , haha.
Overigens ik behoor dus bij al die meelezers, al jaren en jaren, Giro, Tour en Vuelta, eerste berichtjes nu.
Nog nooit een top positie behaald, dit haalt veel kritiek op dit forum weg, ben veel te eigenwijs om wat met jullie goede tips te doen.

Wimbo

'@nathancouw Primoz en Ion

janstof

Wat denken jullie van Pauwels? Hoe is zijn vorm?
Vorig jaar toch goed voor een mooi aantal punten in de aanval!

1 2 ... 152 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.