'@Tompot
Bron zijn een aantal artikelen die ik nu heb gelezen over Swif, hieronder een voorbeeld. Nergens staat zwart op wit dat hij wel of juist niet gaat meesprinten. Maar dat is een kwestie van interpretatie. Mocht je Swift hebben dan heb je in het slechtste geval er een aanvaller bij.
https://roadcyclinguk.com/racing/ben-swift-hunt-tour-de-france-2017-stage-wins-uae-team-emirates.html
Van Avermaet + Uran
Of
Gilbert + Fuglsang?
Mijn laatste dilemma en dan kan ik rustig gaan slapen en afwachten tot 15:15 morgenmiddag.
Hoop dat iemand - met iets of wat meer verstand ervan dan ik - er een advies voor heeft. Bij voorbaat dank!
(Wellicht handig om te vermelden: je rijdt jezelf er niet mee in de wielen, want ik zit toch niet in de Wielerflitspoule.)
'@WCEendT toch Sagan en Kittel er weer uit gekickt
Ga een gokje wagen door én Martin én Roglic mee te nemen i.v.m. trui/teampunten en kansen Roglic. Een kansberekening elders heeft me ervan overtuigd Küng eruit te halen en Martin mee te nemen. Het voelt niet helemaal goed maar ik ben wel van de cijfers dus ga overstag.
Snap sowieso niet waarom mensen Jos overwegen, die gaat naar mijn mening mogelijk alleen een rol spelen in etappe 1 maar echt geen overwinning.
Maar goed de vrijdagavond gaat beginnen, benieuwd hoeveel teams er vannacht naar een aantal bakken bier nog omgegooid gaan worden!
Edit: ik denk dat ik zelf de app vanavond even verwijder haha
'@Kevinraar
Groenewegen (evt. truipunten teamgenoot) voor Froome, die wordt morgen gewoon op een halve minuut gereden.
"De grootste favoriet voor de eindzege is Chris Froome. De Brit is een erkend tijdrijder, maar veertien kilometer is net te weinig voor hem. In Utrecht verloor hij op 13,8 kilometer liefst 50 seconden en eindigde hij als 39ste."
Hij had toen een slechte start, de vraag ook nu is hoe goed hij is, ik heb wat twijfels.
'@nathancouw dat is een lastige. Persoonlijk zou ik kiezen voor Swift en Roglic, omdat ik denk dat de kans groter is dat Swift meegaat doen op het vlakke verder heeft hij een vrije rol in het team en bij EBH is dat iets meer de vraag. En met Roglic zou je aardig wat punten kunnen pakken in de eerste week mocht hij het geel pakken. Bij Izagirre is het maar de vraag hoe hij het gaat doen, kan alle kanten op ook als zijn klassement niks wordt.
Als ik het zo aan het typen ben denk ik dat de optie Izagirre en EBH meer twijfel heeft, maar als bv een cavendish uitvalt dan heb je met dit koppel denk ik wel weer meer potentie op veel punten.
Ik gooi ‘m d’r nog maar weer es in:
Allemaal, ik heb zelf ook een poule aangemaakt en krijg zo het boek Thomas Dekker, heb ‘m zelf al. Deze stel ik direct weer beschikbaar voor de winnaar. Dus heb je belang bij het boek pleur dan je team in de poule ‘Thomas Dekker’, hij is open.
https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2017/thomas-dekker?code=e480de57-45b0-4887-bd78-6ad4a297a8b7
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.