Tour de France Scorito

1 2 ... 150 ... 283 284
Francesco

Ik heb mijn team al een keer of 20 aangepast, maar ben er nu toch redelijk uit. Twijfel alleen nog sterk tussen Chaves en Bardet (ik weet dat ze niet exact even duur zijn, maar heb dat half miljoen anders maar over).

Mijn hart zegt Chaves, maar mijn verstand Bardet. Wat denken jullie?

Valvuillerdemoz

'@renzovandijk: Ja, gaat mogelijk wel top 5 rijden. In ieder geval top 10. Ik hoopte eigenlijk op wat bevestiging want ik krijg hem met geen mogelijkheid meer in mijn team. Zou mooi zijn als er nog een goedkope verrassing aan zat te komen.

Masterw

ik zeg allebei niet, neem arashiro! is op dit moment in top vorm en dan hou je nog wat zakgeld over.

daannnnn

Haha Poeksel het houdt je bezig he ;)

nathancouw

'@elstupidoloco Dat is ook een optie. Alhoewel ik niet snel zou weten wie ik dan moet upgraden. Uit principe niet Froome gekozen en dat houd ik zo. Ik zou wel graag een Colbrelli hebben om mijn sprintteam te versterken maar dat zou dan ten koste gaan van Izagirre. En dat wil ik nou niet.

goalgettert

hmm klopt wel weinig sprinters idd
heb nu
Groenewegen, Kittel, Sagan, Demare, Bouhanni en Cimolai + v.Avermaet voor een eventuele top 10 in sprintritten

Flop2004

'@goalgettert

Cimolai? Dark dark horse?

nasibal

Ik begin toch steeds gerustgestelder te worden door de namen die hier genoemd worden de laatste pagina's. Als ik me in dit stadium nog druk zou (moeten) maken om Cimolai, Petit of Latour had ik toch een probleem gehad.

Mardai

Nasibal wat is jouw teamverdeling ouwe reus van me?

ONCE

Ik heb al 2 weken mijn team af, ook een unicum. Eigenlijk ook geen zin in geschuif enzo vind t wel best

nasibal

Nasibal wat is jouw teamverdeling ouwe reus van me?

Mardai, zeg ik lekker niet, lauwwarm kroelkontje van me.

Laatst gewijzigd
BarryE1

Swift heeft aangekondigd in bepaalde ritten voor zijn kans te gaan, wat erop kan duiden dat hij niet gaat meesprinten.

jort101

Hoe komt wielerflits er bij dat Ion Izagirre voor etappezeges gaat ipv klassement? Heeft toch aangegeven voor het klassement te gaan of niet
..

jort101

'@barry
Dat kunnen ook de sprintetappes zijn :p

Mollemawintdetour

'@Jort101, je zou het hieruit kunnen opmaken http://teambahrainmerida.com/debut-of-bahrain-merida-pro-cycling-team-at-tour-de-france-2017/

Maar eigenlijk is het een niets zeggend verhaaltje.

ONCE

'@ Jort 101

Mijn mening
Izagirre valt onder de noemer "we zien wel"
Die gaat zich niet bij voorbaat al op etappes richten. Als ie morgen een goede TT rijdt en etappe 5 met de besten mee omhoog kan gaat ie gewoon een AK proberen te rijden. Vraag is alleen of hij dat 3 weken kan. Zo niet schakelt hij wel makkelijk om naar het jagen op etappes denk ik

Mollemawintdetour

Een vraagje wat ik me niet zo goed meer kan herinneren van de voorgaande edities:

Telden de punten van de 3 kopmannen in de eindafrekening nou ook dubbel? Dus als Froome geel pakte en het was 1 van je kopmannen dat hij dan 200 punten kreeg?

ONCE

In de oude regeling telden de AK punten aan de eindafrekening ook niet dubbel voor je kopmannen

enige wat dubbel telde waren de trui en teampunten na de etappes

Laatst gewijzigd
Sonnycolbrelli

Lijkt me logisch dat men zich nu druk maakt om klein grut. Het grote geraamte staat en nu probeer je op dat laatste plekje dé verrassing van de tour te vinden (0,5% kans dat dat lukt..)

Edd1e

Lutsenko start voor Fuglsang in de tijdrit. Nu is het wel duidelijk dar Aru de absolute kopman is. Misschien toch maar Fuglsang eruit gooien..

jort101

'@Once
Dat is wel zo'n renner idd, als hij overschakelt naar etappes vind ik hem alsnog interessant trouwens.

Laatst gewijzigd
Treenert

Met alle respect maar nu de start nadert wordt het niveau qua kennis er hier niet beter op. Tot een paar dagen geleden kon je nog wat van elkaar leren.

Laatst gewijzigd
jort101

'@treenert
Eens, haha. Daarom lees ik alleen de reacties van mensen waarvan ik weet dat ze wel wat wielerkennis hebben ;)

daannnnn

'@Edd1e Bodnar, Burghardt, Poljanski en J Sagan starten na Buchmann, Majka en P Sagan, lijkt me dus dat de laatste 3 knechten zijn van de eerste 4. Mocht je Buchmann, Majka of P Sagan hebben dan zou ik die er ook snel uitgooien!

mausss

Die jokers die denken dat de teams zelf de starttijd bepalen.....

1 2 ... 150 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.