Tour de France Scorito

1 2 ... 149 ... 283 284
max19boon

Groenenwegen -- mclay -- matthews -- buchman
Swift -- zabel -- Kittel -- buchman
zabel -- mclay -- matthews -- fuglsang

Wat is mijn beste optie?

nasibal

interessant dat Latour ná Bardet start.

Valvuillerdemoz

Gaat Latour niet betere Tour rijden dan Bardet?

Mollemawintdetour

'@Knalerwtensoep. Nee, de bovengenoemde Izagirre en evt. ook Aru/Fuglsang. Zal er waarschijnlijk wel 1 doorheen zakken waardoor die vol voor etappes/bollen kan gaan.

Nieuw dilemma:
Colbrelli & Petit of EBH en Swift. En dan hou ik nog 250 over om ergens iets te upgraden, of ik laat die 250 in de pot. Heb momenteel Colbrelli & Petit door het grote vraagteken achter de plannen van de andere twee..

Ik schat EBH namelijk hoger in dan zowel Colbrelli als Petit in de massasprints en Swift gelijkwaardig aan Petit mits ze mee sprinten. Iemand nuttige info die ik niet weet of een andere kijk erop?

ONCE

Zelfs Naesen start nog na Bardet

Laatst gewijzigd
arviidd

Is dat niet omdat hij in de Franse kampioentrui rijd?

jsprunk

Zou Latour na zijn Franse titel het idee hebben hier iets te kunnen bereiken in de tijdrit?

Ik vind Küng na Porte opvallender overigens. In de categorie marginal gains laat Porte daar wat liggen.

Jeffrey81

Inderdaad..... zou Latour top20 kunnen rijden?

ONCE

'@ Arvid
nee

jsprunk

ja kan, maar hij bepaalt zijn eigen starttijd in niet. Lijkt me dat de ploegleiding hun AK kopman altijd voorrang geven. Of bardet vind het allemaal dikke prima

Pantano

'@matt89 ben het met je eens. Heb Greipel er ook uitgehaald ten faveure van Kristoff. Er is veel te doen om hem, maar dat maakt hem denk ik alleen maar scherper deze tour. Hij sprint ook altijd mee voor ereplaatsen. Greipel soms niet en lijkt idd beetje op zijn retour.

Valvuillerdemoz

Naesen gaat ook een betere Tour rijden dan Bardet

ONCE

'@ Mollemawintdetour

EBH is allerminst zeker wat die gaat doen in de sprint
Petit is niet gelijkwaardig aan Swift, mocht ie willen. Daarnaast ook allerminst zeker dat Petit de sprints gaat doen

nathancouw

Dus mannen. Ik had het niet durven dromen maar ik ga een A of B'tje doen. Het spijt me zeer, ik kan er gewoon niet meer omheen. Ik kom er niet uit!
A = Edvald Boasson Hagen met vrind Ion Izagirre.
B = Ben Swift met zijn vrind Primoz Roglic.
Ik verwacht van een EBH dat hij een aantal top 10's gaat pakken in de sprint. No matter what Cavendish does. Hij zal wel voor zichzelf mogen rijden en is dan toch wel lekkere puntenpakken en stel nou dat Cav weer mad gaat en 3 etappes wint krijgt Eddy nog teampunten ook. Ion Izagirre heeft alle capaciteiten voor een top 10 in deze tour en een goede tijdrit. Gaat het nou ook nog regenen dus kan hij morgen best een aardige tt neerzetten. Maar hij kan er op La Planche des Belle Filles ook helemaal doorheen zakken en dag dag GC zeggen. Wat best plausibel is.
Ben Swift heeft niemand voor zich in de sprints en kan best top 10 gaan pakken als hij er vol voor gaat en anders altijd nog top 15. Ook heeft hij laten zien over best wel goede klimmersbenen te beschikken en is er een kans dat we Swift een keer terugzien in een vlucht wat dus, mits de vlucht het redt, goede punten kan opleveren.
Primoz Roglic, 1 van de favorieten voor de tijdrit en hij kan de gele trui best wel lang houden of kort blijven staan. Hetzelfde verhaal als met Ion alleen een wat mindere klimmer. Top 15/10 is mogelijk als hij er vol voor gaat en superbenen heeft. Maar met die eerste etappes scoort hij al goed en het is een leuke kopman om te gebruiken. (alternatief zou waarschijnlijk Kung zijn). Maar voor 2 miljoen, en dus 500k duurder, moet hij toch wel een redelijk aantal punten bij elkaar schrapen. En ik vraag me af of hij er zoveel meer haalt tegenover Izagirre. Maarja, EBH kan dat natuurlijk weer goed maken tegenover Swift. Dus, wat zou jullie keuze zijn en waarom? Hopelijk vergen jullie mij!

steefje9

Iedereen succes met de laatste puzzelstukjes en wijzigingen!
Ik zoek nog minimaal mensen voor mijn subpoule...iemand die zich wel aanmelden? Bvd

Https://scori.to/fstWHYZ

Ceramiche Ariostea

Favorieten volgens WielerFlits
**** Primož Roglič
*** Tony Martin, Stefan Küng
** Jos van Emden, Jonathan Castroviejo, Michal Kwiatkowski
* Jasha Sütterlin, Richie Porte, Michael Matthews, Stephen Cummings

Deelnemerslijst

Weer en TV
Zaterdag valt tussen de 10 en 19 millimeter regen in Düsseldorf. Het grootste deel daarvan zal in de ochtend en het begin van de middag vallen. Vanaf 17.00 uur zal de hoeveelheid regen minderen. De temperatuur schommelt tussen de 14 en 18 graden Celsius en de wind komt met kracht 3 à 4 uit westelijke richting.

Flipper01

Dacht ik er bijna te zijn met m'n team zie ik dat ik een beetje een Lotto overkill heb met Roglic/Groenewegen/Bennett

Ik denk dat ik Roglic laat vallen en twijfel tussen
- Pinot
- Upgrade van Arndt naar Bouhanni/Degenkolb

daannnnn

Het valt me op met het oog op de regen dat Majka Buchmann en Sagan redelijk vroeg starten, wat zou daar de reden van zijn?

renzovandijk

'@Valvuillerdemoz, waarom zou Bardet geen goede Tour rijden? Leuk team, goede vorm.

goalgettert

C. Froome
A. Valverde
A. Contador
N. Quintana
F. Aru
D. Martin
G. Thomas
R. Gesink
E. Buchmann
P. Roglic
T. Martin
G. Van Avermaet
M. Kwiatkowski
F. Felline
P. Gilbert
D. Ulissi
P. Sagan
M. Kittel
A. Démare
D. Groenewegen

Wat denken jullie ervan?

daannnnn

'@goalgettert ik denk dat je niet gaat winnen

duimp30

Je hebt maar 4 sprinters?

elstupidoloco

'@goalgettert

ik denk dat ik pas na de start naar lijstjes ga kijken

en ik denk ook dat je niet gaat winnen trouwens, maar je hebt wel 20 renners, dus je maakt nog kans

Poeksel

Voor wie echt wil weten wat de plannen van Boudat zijn:
http://www.sudouest.fr/2017/06/27/tour-de-france-dans-la-valise-de-thomas-boudat-3568817-4596.php

(je moet er wel wat moeite voor doen)

mcharald

Test

elstupidoloco

'@nathancouw

Ion en Swift ook nog een optie?

Ion klimt iets beter, tijdrijdert iets minder, heeft zijn voorbereidingskoers afgestemd op het klassement (Roglic heeft de Ster ZLM gereden).
Met Swift heb je iets meer zekerheid dat hij ook echt mee sprinter tov Hagen. Hagen wel een goeie tijdrit, maar als je die etappes kunt vullen heb je dat niet nodig.
En je houdt 500k over om iemand te upgraden

1 2 ... 149 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.