Ik kan die extra 500k op de volgende manier besteden:
Kung --> Castroviejo
Buchmann --> Rolland (of een andere 1M vluchter)
Ga ik er dan op vooruit?
- Denk dat Kung in verhouding meer punten/miljoen haalt maar in absolute zin wellicht minder dan Castroviejo (niet zeker). Teampunten voor Castro zie ik niet gebeuren.
- Buchmann, tja. Erg afhankelijk van het moment wanneer Sagan in het groen komt. Ben er wel van overtuigd dat Sagan groen gaat pakken maar het zou me niets verbazen als hij ergens rond etappe 14/15 de trui pas daadwerkelijk veroverd. Teampunten voor Buchmann zijn dan nihil. Recente berichtgeving omtrent de (knechten)rol van Buchmann baart mij ook wat zorgen.
Wat denken jullie?
Winnende opstelling klaar. Heerlijk.Wat anders: hoe kan t toch die michael boogert weer commentaar mag leveren na die jaren bedriegen en iemand als stef clement hem ook nog als een soortwielrenbuddy behandeld? Waarom wordt die boogert niet yerecht verkettert door die die huidige renners? Incl. De media?
'@Dom Tumoulin, Ah oke. Ik zou in ieder geval Gilbert behouden aangezien hij weer aardig in vorm is. Dat levert in combinatie met de rit overwinningen van Kittel al 10 teampunten op. Daarbij mag je aannemen dat Kittel de eerste weken nog in de top 3 staat van het puntenklassement wat gemiddeld 7 truipunten per etappe oplevert voor Gilbert. Kwiatkowski zal bij SKY niet veel ruimte krijgen om voor zichzelf te mogen gaan.
Küng zou ik ook sowieso eerder kiezen als Castroviejo aangezien ik verwacht dat Küng ongeveer evenveel of meer punten gaat pakken.
Buchmann of Rolland is een dubbeltje op z'n kant. Buchmann kan zomaar veel truipunten gaan pakken met Sagan (punten) en eventueel Majka (berg). Ook zal Buchmann vaak genoeg top 20 rijden. Hij zal zeker zijn bedrag waard zijn. Alleen bij Rolland kan het alle kanten op. Kan zomaar 1 rit pakken als het mee zit en heeft een kansje op de bollen. Echter is de kans ook aanzienlijk dat hij niet eens bij een succesvolle vlucht zal zitten aangezien er niet veel bergetappes zijn. In dat geval zal hij niet veel punten pakken.
'@ blaagstra: Om te beginnen kijkt een echte wielerliefhebber natuurlijk nooit naar tour du jour want dat is een programma voor voetbalsupporters die op alpe d huez gaan staan zuipen dus als je daaraan meewerkt zit je sowieso tussen idioten.
En daarnaast, tja, in die tijd zat iedereen aan de rotzooi en sommigen hebben bekend, anderen niet. De namen van fuentes worden niet bekend gemaakt terwijl daar allelei sporters tussen zaten maar ik denk dat de voetbalbelangen te groot zijn, denk je niet?
Ik gooi ‘m d’r nog maar weer es in:
Allemaal, ik heb zelf ook een poule aangemaakt en krijg zo het boek Thomas Dekker, heb ‘m zelf al. Deze stel ik direct weer beschikbaar voor de winnaar. Dus heb je belang bij het boek pleur dan je team in de poule ‘Thomas Dekker’, hij is open.
https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2017/thomas-dekker?code=e480de57-45b0-4887-bd78-6ad4a297a8b7
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.