Tour de France Scorito

1 2 ... 154 ... 283 284
Wimbo

'@Jelle Ja, top 20 jongen.
Weinig woorden, veel wijsheid!

Lage rugpijn

'@ thomas: colbrelli lijkt me meer allround en zit er op elk parcours wel bij denk ik, ook als t peloton breekt. Aru lijkt me een stuk beter in vorm dan yates, heeft een goede rijdrit en kan beter dalen en zou ook zomaar bollenpunten kunnen gaan pakken.

Lage rugpijn

Daniel Martin was de eerste die ik selecteerde 3 weken geleden....Waarom ook alweer jongens? Denk even mee?

Jori

'@Lage Rugpijn: Omdat Nasibal dat zei natuurlijk

maar ook omdat hij rap aan kan komen in vergelijking met zijn metgezellen, goed is in steile stukken en QS nooit een slecht team is om in te zitten

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Lage
Omdat 2M super goedkoop is voor Martin :).

Dom Tumoulin

Ik heb al 2 dagen lang 500.000 over maar ik heb echt niemand die ik wil upgraden. Nu moet ik dus 500.000 overhouden of 3/4 wissels gaan maken .... man man man

jort101

'@dom tumoulin
Waarom zou je die 500k gebruiken als je er op achteruit gaat? ;) Ik hou ook 250k over.

Laatst gewijzigd
Wimbo

'@Lage Rugpijn
Ik ook, 3 weken geleden.
Gisteren eruit gedaan, iets met Ion en nog eentje.

Wimbo

Hierdoor nog maar 1 QS man, oeps.
Gelukkig nog geen zaterdag 15.15 uur

Dom Tumoulin

Ik kan die extra 500k op de volgende manier besteden:

Kung --> Castroviejo
Buchmann --> Rolland (of een andere 1M vluchter)

Ga ik er dan op vooruit?
- Denk dat Kung in verhouding meer punten/miljoen haalt maar in absolute zin wellicht minder dan Castroviejo (niet zeker). Teampunten voor Castro zie ik niet gebeuren.
- Buchmann, tja. Erg afhankelijk van het moment wanneer Sagan in het groen komt. Ben er wel van overtuigd dat Sagan groen gaat pakken maar het zou me niets verbazen als hij ergens rond etappe 14/15 de trui pas daadwerkelijk veroverd. Teampunten voor Buchmann zijn dan nihil. Recente berichtgeving omtrent de (knechten)rol van Buchmann baart mij ook wat zorgen.

Wat denken jullie?

Lage rugpijn

'@ tom: sagan pakt het groen in etappe 3 al want hij is op het vlakke sneller dan de ander heuvelsprinters en heuvelopmde snelste sprinter. Daarnaast klimt buchmann echt goed en zal hij meedoen om wit terwijl je bij rolland net die ene dag foed moet gokken waarop hij wint.

Dom Tumoulin

'@LR die kans is inderdaad goed aanwezig alleen kan kittel in etappe 4,6,7 (en 10, 11) weer de groene trui heroveren zodat het opstellen van buchmann in etappe 8, 9, 12 en 13 wellicht geen teampunten oplevert, of zie ik dit verkeerd?

jlmr1990

De Gendt of Gilbert? Toch een twijfel op t laatste moment

poppeltje94

'@Dom Tumoulin, u doet uw naam in ieder geval eer aan. Je denkt dat Küng in VERHOUDING meer punten gaat opleveren. Maar als je het geld toch hebt, dan pak je toch degene die over het totaal de meeste punten pakt?

Thomas030

Oke de laatste keuze:

McLay zodat ik 9 echte sprinters heb? Of Ulissi voor de heuvel etappes?

Blaagstra

Winnende opstelling klaar. Heerlijk.Wat anders: hoe kan t toch die michael boogert weer commentaar mag leveren na die jaren bedriegen en iemand als stef clement hem ook nog als een soortwielrenbuddy behandeld? Waarom wordt die boogert niet yerecht verkettert door die die huidige renners? Incl. De media?

Blaagstra

Echt bizar, die boogert die over zn eigen succesjes vertelt, en we allemaal weten dat ie alles vol met dope heeft gedaan. De cleane renners vqn nu en toen kunnen hier toch echt niet naar luisteren? Bizar dat rtl deze keuze maakt

Lage rugpijn

'@ thomas: mclay. Ulissi wint missxhien 1 keer, en dan moet je hem ook nog opgesteld,hebben terwijl mclay 6 keer top 10"sprint?

@ tom: Als kittel ze allemaal wint missxhien wel maar ik zie sagan in vlakke ritten gewoon top 4 sprinten en dan wordt het voor kittel lastig.

Dom Tumoulin

'@poppeltje, Neen, zoals ik aangaf twijfel ik er überhaupt aan of Castroviejo in absolute zin meer punten gaat halen dan Küng. Mijn post was slechts bedoeld om wat opties bespreekbaar te maken.

In ieder geval: ik heb nu Gilbert 'geupgrade' naar Kwiatkowski.

Lage rugpijn

'@ blaagstra: Welke renners van toen mogen dan wel over hun successen vertellen? Laten we het dan ook maar nooit meer over zoetemelk, kuiper etc hebben want die zijn allemaal weleens gepakt, alleen kreeg je toen 4 minuten tijdstraf.

Blaagstra

Het gaat er vooral om dat het zeer ongemakkelijk is. Clement: je moet je nooit inlaten met idioten als renner. En daar zit die boogert dan naast die dat dus vol gedaan heeft. Wat is dat voor poppenkast? Waarom ga je dan aan 1 tafel met oplichter boogert zitten.

poppeltje94

'@Dom Tumoulin, Ah oke. Ik zou in ieder geval Gilbert behouden aangezien hij weer aardig in vorm is. Dat levert in combinatie met de rit overwinningen van Kittel al 10 teampunten op. Daarbij mag je aannemen dat Kittel de eerste weken nog in de top 3 staat van het puntenklassement wat gemiddeld 7 truipunten per etappe oplevert voor Gilbert. Kwiatkowski zal bij SKY niet veel ruimte krijgen om voor zichzelf te mogen gaan.

Küng zou ik ook sowieso eerder kiezen als Castroviejo aangezien ik verwacht dat Küng ongeveer evenveel of meer punten gaat pakken.

Buchmann of Rolland is een dubbeltje op z'n kant. Buchmann kan zomaar veel truipunten gaan pakken met Sagan (punten) en eventueel Majka (berg). Ook zal Buchmann vaak genoeg top 20 rijden. Hij zal zeker zijn bedrag waard zijn. Alleen bij Rolland kan het alle kanten op. Kan zomaar 1 rit pakken als het mee zit en heeft een kansje op de bollen. Echter is de kans ook aanzienlijk dat hij niet eens bij een succesvolle vlucht zal zitten aangezien er niet veel bergetappes zijn. In dat geval zal hij niet veel punten pakken.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ blaagstra: Om te beginnen kijkt een echte wielerliefhebber natuurlijk nooit naar tour du jour want dat is een programma voor voetbalsupporters die op alpe d huez gaan staan zuipen dus als je daaraan meewerkt zit je sowieso tussen idioten.
En daarnaast, tja, in die tijd zat iedereen aan de rotzooi en sommigen hebben bekend, anderen niet. De namen van fuentes worden niet bekend gemaakt terwijl daar allelei sporters tussen zaten maar ik denk dat de voetbalbelangen te groot zijn, denk je niet?

ONCE

'@ Blaagstra

Boogert, is dat die vrouw die ooit aan tennis heeft gedaan?

Treenert

Ik gooi ‘m d’r nog maar weer es in:

Allemaal, ik heb zelf ook een poule aangemaakt en krijg zo het boek Thomas Dekker, heb ‘m zelf al. Deze stel ik direct weer beschikbaar voor de winnaar. Dus heb je belang bij het boek pleur dan je team in de poule ‘Thomas Dekker’, hij is open.

https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2017/thomas-dekker?code=e480de57-45b0-4887-bd78-6ad4a297a8b7

1 2 ... 154 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.