Tour de France Scorito

1 2 ... 155 ... 283 284
Dom Tumoulin

'@treenert oke, oke omdat je zo aandringt ;)

Mardai

Geen slecht woord over Boogert! Iedereen zat aan de doping dus ook jouw grote helden die te pussy zijn om het toe te geven. Maar op meneer Boogert moest een heksenjacht komen.

Boogert is gewoon een prima vent!

Stuff

'@poppeltje94

Hoe kom je bij gemiddeld 7 truipunten voor Gilbert? Die krijgt hij alleen als Kittel 1e staat in de groene trui, en dan zijn het er 8. Als kittel 2e of 3e staat, krijgt Gilbert 0 truipunten.

poppeltje94

'@Stuff, Je hebt gelijk. Ik zat verkeerd te kijken. Neemt niet weg dat ik dan nog steeds eerder voor Gilbert en Buchmann zou gaan.

Treenert

'@Dom sorry sorry voelt dat zo?

Ik doe er geen voordeel mee

rensr

Ik heb nog 500k en een plekje over. Maar ik vind het lastig om die op te vullen. Een sprinter of een aanvaller zou het beste in mijn team passen.

Cycleops

Aan alle forumhelden: Hulde! 159 pagina's op dit forum hebben zeker bijgedragen aan de fundamenten van mijn team! Met name met de balans heeft deze info zeer geholpen (al is het filteren van de onzin wel een hele klus) en maken het spel en de tour straks nog een stuk leuker, dank daarvoor!

Er is bij mij eigenlijk nog maar 1 vraag/twijfel blijven staan:

Tony Martin, wel of niet?

In welke rit, naast tijdrit(ten), stel ik hem nog meer op? Ik weet dat hij wel eens wil ontsnappen, maar heb te weinig kennis om in te schatten of dit parcours zich daar voor leent. Zo niet, lijkt hij mij wat duur voor de gok op geel. Heb hem er nu niet in, gok op Rogic (mede dankzij dit forum) waarvan ik nog een heuvel/punch verwacht, maar overweeg Martin er bij te zetten ipv heuvel of berg kaper, als ik Martin op een heuvel op berg zou kunnen zetten.

Ben zeer benieuwd naar jullie 'eerste 20 paginas' mening hierover! ;) BVD

Kpenty

'@cycleops Als je Roglic pakt zou ik niet op beide gokken. Denk dat ze hun geld alleen waard kunnen zijn als je ze in beide tijdritten kopmannen kunt maken. Roglic zou je meer etappes ernaast kunnen opstellen, maar wanneer?

poppeltje94

'@Cycleops, Op de derde pagina begon de discussie al over Roglic. Mijn reactie destijds staat hieronder. We liggen dus aardig op een lijn. Ik zou overigens t. Martin niet pakken, maar dat ligt een beetje aan je team. Als je al 4/5 (ik heb alleen Valverde niet) van deze veel gekozen renners hebt dan zit het qua tijdritteam wel goed denk ik: Froome, Porte, Izagirre, Valverde, Roglic, Felline en Küng. In de eerste tijdrit kun je zelfs nog renners als Kittel, Matthews en Sagan(?) opstellen. Voor de tweede tijdrit kun je de overige plekken vervolgens weer opvullen met Sagan (groene trui) en misschien nog een bollen of witte trui drager daarbij. Zelfs een Bardet zou in de tweede tijdrit nog wel eens top 20 kunnen rijden. Ik zou dus eerder een aanvaller kiezen.

8 juni 2017 om 12:17
Bewerken | Reactie

poppeltje94

Etappe 1 Giro 2016 (9,8 km) was Roglic samen met Dumoulin de snelste. Dit is een vergelijkbare tijdrit en Roglic heeft zich het afgelopen jaar verder ontwikkeld. Ik denk dat hij deze tijdrit kan en gaat winnen. Vervolgens (met een beetje geluk) kan hij voor een week lang in het geel rijden. Dit levert dan ook extra truipunten op voor Groenewegen. Ook is er nog een tweede tijdrit waar hij minimaal top 3 rijdt. Dit zou al alleen al 150 punten moeten opleveren plus de extra punten voor Groenewegen. Ook zijn er nog meerdere aankomsten die hem moeten liggen en krijgt hij waarschijnlijk de laatste week nog de ruimte voor een ontsnapping. Kortom, die 2 miljoen is makkelijk te verklaren en hoeft dus echt niet duur te zijn.

Laatst gewijzigd
nasibal

Ik heb mn vrijdagnacht wissel te pakken, maar liefst een combinatie van 3 renners. Morgen volgt toelichting. Nu weer verder slapen.

Treenert

Oooh boy alles op Roglic, Martin geëlimineerd.

vasnd

Ik heb alle ballen op de rode stoomwals. Die kan elke millimeter van het parcours inmiddels blind opnoemen en dat is in natte omstandigheden van onschatbare waarde.

RubenVB

Leuk. Weer een Roglic discussie! Ik zeg het weer: Als Roglic niet wint morgen is het een dure renner! :-)

WCEendT

Is Sagan het wel waard als je hem nooit kopman maakt? :/

Vlakke sprint Kittel, etappe 3 Matthews? :SSS

ONCE

Haha mensen aan het bier doe nou niet!

Ik heb op de vrijdagavond (met een half krat bier acher de kiezen) voor de Omloop mijn klassiekerteam omgegooid en GvA eruit gehaald omdat je m nooit eerste kopman zou maken...
Nou dat heb ik geweten.

poppeltje94

'@RubenVB Dat is een naïeve gedachte gezien de groeicurve van Roglic.

WCEendT

'@ONCE
Ben zeer nuchter hoor :).

Is inmiddels traditie dat ik de nacht voor de start knoppen doorhak en er Ponzi's inzet i.p.v. Gibbonsen. Hopelijk blijf jij ook wakker voor goed advies ;), Sagan staat er weer in -_-.

Dom Tumoulin

Ik kom er godverdomme niet uit

Dom Tumoulin

Heb een verdwaalde halve liter 'klok bier' gevonden achter in de koelkast en ga er nog maar eens voor zitten ...

Bazing

Ik gooi ook nog maar eens een balletje op: Hagen verwacht dat wanneer het gaat volgens plan hij na etappe 3 het geel draagt.

WCEendT

'@Bazing
Bron?

Dumoulist

Helaas zijn er 198 renners met een plan.

ONCE

'@ Wceendt

Ik ga niet zeggen dat Sagan weglaten je niks kan opleveren .Probleem is dat je het bespaarde geld wel heel goed moet investeren.
Daarnaast is het al een hele klus om betrouwbare sprinters te hebben in je sprintteam. Ik neem aan dat je 7-9 sprinters hebt. Sagan weg is al een "zekerheidje" minder en er zijn er in mijn ogen maar 3 die voor het stempel "betrouwbaar" in aanmerking komen.
Sagan weglaten zou voor mij betekenen dat ik een 3-3,5 sprinter moet kopen om mn sprintteam weer aan te vullen (of gokken op een 500-1000 sprinter maar dat zie ik niet zitten)
Maar dat is dan wel een sprinter waar ik geen vertrouwen in heb. Dan kan die upgrade van 1,5-2 miljoen me de reet roesten eerlijk gezegd.

Edit; Ook nog eens een sprinter die ik bepaalde Sagan etappes niet in kan zetten. Maw heb ik nog een heuvelrenner/puncher nodig ook

Laatst gewijzigd
Quintana10

Trouwens, EBH pakt in etappe 3 het geel en gaat na het uitvallen van Cavendish in etappe 4 lekker mee sprinten. Iedereen die dit nog optijd leest heeft geluk want zo komt de overwinning op scorito iets dichter bij.

Dom Tumoulin

'@quintana ik ga hem nu nemen

1 2 ... 155 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.