Tour de France Scorito

1 2 ... 156 ... 283 284
Dom Tumoulin

A: izagirre/roglic/kwiat
B: majka/t.martin/gilbert
C: majka/roglic/sutterlin

Graag wil ik dat er voor mij wordt besloten.

vasnd

C.
Sutterlin is een baasje.

martijnol

C. Majka pakt teampunten Sagan, kan zelf aardig klimmen + evt. bergtrui als ie het klassement moet laten varen en is een stuk beter dan Izagirre. Roglic pakt veel meer punten dan T. Martin, omdat ie ook goed een heuvel over kan en (daarom) mogelijk enkele dagen in het geel rijdt, Sutterlin is een zeer goedkope renner die in 2 etappes top 10 rijdt.

Dom Tumoulin

Dank. Ik neigde zelf ook al naar C. Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.

embargo

Roglic & Matthews of T.Martin & Kristoff....

Edd1e

'@quintana

En Bevin rijdt na 4 etappes in het groen..

raymankapeens

Over Bevin gesproken. Is dat een beetje een dark horse? Goeie resultaten zag ik

yoeri

'@Park ik vind Buchmann erg sterk rijden , het zal me daardoor niets verbazen als hij heel dicht bij de witte trui eindigt of hem zelfs pakt. Heeft dit seizoen weer een goede stap gezet en is erg stabiel. Maar kiest dit seizoen ook vaker voor de aanval als het tempo stokt.

Ik heb geen enkele topsprinter, heel dom, I know, maar ik vind dat niet zo leuk. Heb wel 7/8 sprinters ofzo, aangevuld met een van Avermaet en een Ulissi die zich soms ook zullen mengen. Met topsprinter bedoel ik kittel, cav, greipel. Wel Sagan natuurlijk en 2e en 3e rangs sprinters.

SlamSam111

Is het dom om amper teamgenoten te selecteren?

Pipi112

Last minute wissel EBH voor Fuglsang , gisteren precies het tegenovergestelde gedaan maar dat voelt niet juist.
Cav gaat niet lang mee doen dit jaar en dan is het de beurt aan EBH

yoeri

'@nederbelg, geen enkele tijrijder pur sang. Twijfel nog wel om een Impey/Bevin/Petit (waar ik nog niet uit ben en lastminute beslissing wordt wellicht om te wisselen voor 'zekere punten' van Küng. Tweede tijdrit zullen favorieten ook hoog eindigen, is altijd zo vlak voor het einde. En eerste is heel kort.

Pondje

Alle ballen op Roglic vandaag! Ik heb nog 1,5 miljoen over. Wie pakt er vermoedelijk meer punten: Izagirre of Kwiatkowski?

Allebei relatief goed in tijdritten. Izagirre te slecht voor klassement dus wellicht bollen of dagsucces. Kwiat kan wellicht meeliften op de teampunten van Froome.

Wie hakt voor mij de knoop door :)

JDL75

Ik krijg eindstress van EBH... moet ie nu wel mee of niet mee. Gaat hij het waard zijn als blijkt dat Cav toch goed genoeg hersteld is...nee ben bang van niet. Maar wat als.... kan net de pottenbreker zijn.
Nu gekozen voor de combi Colbrelli-Izagirre
Maar levert EBH-Meintjes niet meer op at the end????

Helllllup

berend

Lieve wielerflitsers,

Ik weet dat jullie je allemaal net zo stressen als ik, maar graag zou ik toch wat feedback krijgen op deze keuze:

Greipel + Izagirre
Kristoff + Fuglsang
Colbrelli + Majka (0.5m over voor andere upgrade)

Alvast bedankt :)

Deneel666

Misschien een beetje rigoureus, maar voor 27.000.000 aan sprinters en 20.500.000 aan AK. 1 tijdrijder, 1 aanvaller en drie klimmers/aanvallers bergen.
Ben benieuwd of mijn strategie gaat werken.

ecvanholland

Twijfel tussen twee 500.000 renners. Naesen of Bevin? Wat is de verstandigste keuze?

Kingstown

'@ ecvanholland:

De verstandigste keuze is om diegene te nemen die je de meeste punten op gaat leveren.

jsprunk

EBH is hier ook de grootste twijfel. Heb gisteren EBH+Küng vervangen door Swift+Felline.
De tijdrit van Küng is onzeker door de regen en verder zou ik hem nooit opstellen. Felline wellicht wel als Bertje tegenvalt en hopelijk rijdt hij weer een vlammende regentijdrit.

kevinraar

Welke sprinters en klassement renners rijden n deze tijdrit top 20?

bramverbruggen

Beslis nou eens zelf mensen, niemand weet wat de beste keus is. Het blijft een gok! De desbetreffende renner kan meevallen, kan tegenvallen, kan ook nog eens letterlijk vallen. Maar de nasi's en eenden en onces van dit forum weten jou echt niet te vertellen wie meer punten gaat halen dan de ander.

Al met al heb ik er wel heel veel zin in, laat de Tour maar beginnen!

JDL75

'@jsprunk dus jij durft het aan om EBH eruit te laten, heb jij wel de Cav in je team?

Marsthinaikos

Heb gewoon nog 1M over. Twijfel tussen Gesink of Ulissi. Gesink oogt scherp, in de bergritten scoort hij in ieder geval meer punten. Maar ja...voor dit geld zijn er waarschijnlijk betere alternatieven.

steefje9

Zijn er hier nog kenners die Amador een interessante renner vinden! Zal de tijdrit ook redelijk koog eindigen en kan toch goed mee met de klimmers al zal hij wel moeten knechten natuurlijk...

JDL75

'@ jsprunk swift zelf geen goed gevoel bij, gek genoeg want op het forum wel veel vertrouwen. Felline kun je meer inzetten maar ook Kung kan je opvulling zijn wb teampunten voor Porte... die EBH blijft dus het hangijzer

Ook ik heb veel zin in de tour na een redelijk tot verschrikkelijk mislukte Giropoule... maar dat mocht de pret niet drukken want in dit huis werd gefeest 🎉 Dumoulin🎉
Ik doe elke ronde mezelf de belofte niet teveel aanvallers te nemen en ben ook nu weer niet geslaagd in die missie met Felinne, Gilbert en Ullisi. Wordt bij een hoop etappes weer billen knijpen en okselklots.

Nog even voor ik de knoop doorhak
Hagen...........meintjes...........
Colbrelli.........Izagirre.....(kan ook nog Fuglsang worden😂)

mactjappie

Bardet - pinot
Of
Valverde - Gilbert

1 2 ... 156 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.