Tour de France Scorito

1 2 ... 157 ... 283 284
kevinraar

Welke sprinters en klassement renners gaan hier top 20 rijden in de tijdrit?

Laatst gewijzigd
Wurffie

Sprinters die top 20 gaan rijden zijn vandaag Matthews en misschien ook nog Kittel

kevinraar

Sagan?
Klassement renners porte Froome en izagirre?

Knalerwtensoep

'@kevinraar Kan je zelf ook nog dingen beslissen of wordt jij overal aan het handje genomen. Stel lekker die renners op waarvan jij denkt dat ze gaan scoren..

kevinraar

Mag het hier toch gewoon vragen

Thomas030

'@mactjappie ik zoun Bardet - Pinot pakken.

Ik wil ook graag jullie mening weten:

Aru + Caruso OF Fuglsang + Kwiatkowski

EN

Ulissu of Uran

Wurffie

Ik verwacht Sagan vandaag niet in de top 20.

@Thomas030 zal Kwiatkowski uberhaupt voor eigen kans mogen gaan deze tour? Hij zal vandaag wel een goede tijdrit rijden maar verder denk ik het niet

droomteam

Jsprink waar om zou de tijdrit van Kung in deregen moeilijk zijn . terwijl Hij meerdere in de regen heeft gewonnen .
Met regen word het altijd een loterij een verkeerde beweging en n je bent gezien !

jsprunk

'@JDL: nee, Cav twijfel ik niet eens over. Het zou me zeer verbazen als die langer dan een week mee doet en vaker dan 1 keer podium rijdt.

EBH is gewoon een groot raadsel. In het interview met Renshaw wordt hij niet eens genoemd; hij lijkt een soort eilandje binnen de DD-ploeg.
Wat betreft teampunten voor Küng: klinkt leuk, maar dan stel ik toch liever een klimmer of een sprinter op dan 8 teampunten krijgen in het geval dat Porte het geel draagt (kans=30% of zo?).

Gids05

Voor de laatste keer en.dan sla ik die bijl erop neer .

Wat is t verschil tussen gilbert en ulissi ? Hoeveel kansen en zijn ze de zelfde type reñners ? Ondanks teampunten heb ik nu ulissi maar twijfel echt voor gilbert of toch feline maar die gaat toch vol voor contador ?????

Mittavic

Is het verstandig om vandaag Zabel op te stellen? Voor de teampunten van Martin (als hij wint dan). Of beter een Yates/Meintjes voor de witte trui?

Ab Normaal

'@kevinraar
Jij vraagt echt alles. Zo haal je er toch geen voldoening uit als je het goes doet?
Lees eens wat uitslagen. Dat weet je vanzelf welke sprinters dit goed aan zouden kunnen.
Vraag is dan alleen of ze wel volledige risico's nemen met die natte wegen. De proloog winnen gaan ze niet doen en ze komen tenslotte om te sprinten.

jort101

Als je Kung niet neemt als tijdrijder, neem dan cummings ;) prima tijdrijder en gaat gegarandeerd een paar keer mee in een vroege vlucht. En hij is weer in topvorm, won de dubbel op het Brits kampioenschap. En met een trui heb je toch altijd wat extra's.

Poeksel

Nog voor de fanatici, in de Belgische kranten zijn (ook online) interessante dingen te lezen. Over de Belgische coureurs bijvoorbeeld, maar ook over Buchmann, die antwoordt op de vraag 'Op welke plaats eindig je?" met "Maakt me echt niet uit dit jaar". Betekent niet per se dat hij een slechte keuze is, maar de kans dat hij zijn best gaat doen om het jongerenklassement te winnen lijkt me klein.

Ook nog een knecht van 500k die min of meer meldt voor het klassement te gaan, maar die hou ik voor mezelf.

Dekenner01

Cavendish toch van plan tour volledig uit te rijden hoor ik net op Radio 1 sportjournaal.

Lancearmstronghero

Uran!!

ronddraaien

'@poeksel
Hou je hem liever voor jezelf? Sorry dat ik dan heel het forum vertel dat het gaat om JAN BAKELANTS.

Kpenty

'@gids Gilbert en Ulissi zouden beiden dit jaar wel eens de gele trui kunnen winnen. Ze durven aan te vallen en hebben een goed jaar.

Laatst gewijzigd
barcasportz

'@kpenty

Haha wanneer dan? Lijkt me erg sterk door hun matige tijdrit

Poeksel

'@ronddraaien: :(

Elpiedro

ben er uit - 8 klassementsmannen, 8 sprinters, 2 tijdrijders, 2 aanvallers (en 500k over). Zo hoef ik niemand bij bepaalde etappes op de bank te houden (en die dan scoren) en moet ik elke sprint/bergetappe aanvullen met truidragers = zekere punten. Die tactiek werkte ook bij de giro (met Yates en Jungels opstellen bij sprint etappes en Gaviria bij bergetappes). Van mij mag het beginnen. Oja, ik zal vanavond al spijt hebben van bepaalde keuzes

Vieds

Met nog een paar uur te gaan zit ik zwaar in de stress... Greipel of Kristoff...

Heb nu Greipel, maar wil 'm eigenlijk niet. En durf niet te kiezen voor Kristoff. Dan is er nog de optie Bouhanni, maar dat resterende miljoen gaat me te veel last-minute keuzestress opleveren.

Wat verwachten jullie van Kristoff dit jaar?

Masterw

Kan bardet beetje tijdrijden?

Quintana10

'@Masterw

Wel een beetje

Wielrennertje

Gelukkig lees ik dat er meer over EBH zitten te twijfelen. Ik heb hem, maar ben bang dat als Cavendish oke rijdt hij niks kan/mag doen. Mocht Cavendish minder rijden kan hij zomaar een flinke sloot punten binnen halen. Overigens denk ik dat de rest van mijn team gewoon vast ligt, dus het alternatief zou dan Mclay zijn. Maar of ik daar dan zo gelukkig van word..
@Vieds Ik zat ook te twijfelen. Heb voor Kristoff gekozen. Hem zie ik meer sprinten voor elke plek, terwijl Greipel al snel zal laten lopen wanneer hij verkeerd zit etc. Daarbij moet Kristoff zich ook in de kijker gaan rijden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 157 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.