Tour de France Scorito

1 2 ... 159 ... 283 284
Jori

https://www.abcnyheter.no/nyheter/sport/2017/07/01/195314345/sjefen-ser-3-6-seierssjanser-boasson-hagen

Interessant stuk over Hagen, well ff door translate halen naar Engels: Met Cavendish zien ze tussen 3 en 6 kansen, zonder Cavendish werkt het team voor hem.
Geen idee of ze daar ook al de proloog mee bedoelen, maar iig etappe 3

steefje9

Zien jullie froompie bij de 1e 20 eindigen?
Ik twijfel tussen hem of kristoff (winst Martin) op te stellen ?

Poeksel

'@klootje: heeft ie vaker gedaan, dus best realistisch.

Klootje Kriekeljon

Zoals Clement zeg maar? Ja dat kun je een klassement noemen idd.

Dom Tumoulin

'@jori Het plan is om met hagen geel te pakken in etappe 3. Hij zal dus ook zijn best gaan doen in etappe 1. Moet ik hem er dan toch inzetten....

Jori

Hagen sowieso in etappe 1 neerzetten, daar is geen twijfel over mogelijk. Vroeg mij meer af of de tijdrit al 1 van die 3 a 6 kansen is of dat het dus eigenlijk tussen 4 en 7 is

Bidonhouder

Heren,

Mijn team staat al een aantal dagen, maar er is één keuze die me bezig blijft houden; moet ik voor Kristoff of voor Greipel gaan? Met greipel ben je zeker van een aantal top 10 klasseringen en waarschijnlijk ook een overwinning. Kristoff sprint normaal gesproken in iedere sprintetappe top 10, maar is zijn vorm goed genoeg? Wat verwachten jullie van beide mannen en wat zou in jullie ogen de beste keuze zijn (en waarom)? Momenteel neig ik zelf dus naar Greipel.

ONCE

Volg gewoon je gevoel. Je gaat er spijt van krijgen als je naar een ander luistert die het niet bij het rechte eind heeft. Maak je zelf de verkeerde keuze heb je er eerder vrede mee. Het is nou ook niet zo dat beide een zekerheidje zijn, al heb ik ook de voorkeur voor 1 van de 2

Laatst gewijzigd
ronddraaien

Als Hagen geel pakt in rit drie, verwijder ik mijn account en maak ik een nieuw aan onder de naam "EBHbestewielrennerallertijden"

jort101

Reken maar dat Hagen in de sprints ook top 20 rijdt.

Edd1e

Oops

Laatst gewijzigd
Jori

Deed hij vorig jaar niet met cavendish erbij en nu geven ze aan dat ze met Hagen op de intermediate stages mikken.
Wat allemaal nog vrij debatteerbaar is en allemaal al begint met de aanname dat Cavendish de overige platte sprints doet omdat hij fit genoeg is.

Ik geloof echt wel dat Hagen zijn geld waard gaat zijn, maar of dat ook op het platte geldt, dat weten we pas over paar weken.

EDIT: Als zijn proloog een beetje goed is en er een kleine kans is op de gele trui, gaat hij ook zeker meedoen met etappe 2 om daar niet onnodig tijd te laten liggen, denk ik

Laatst gewijzigd
Dom Tumoulin

Ik zie Hagen echt niet meesprinten op het vlakke zolang Cavendish nog in de race is. In dat Noorse artikel staat dat het team heeft afgesproken dat Cavendish 'eerlijk' zal aangeven wanneer hij zich niet lekker voelt zodat Hagen een kans krijgt op het vlakke. Iets in me zegt dat Cavendish toch egoistisch genoeg is om de leidersrol op te eisen ook als hij zich niet helemaal goed voelt...

Vieds

'@Bidonhouder
Zit met het zelfde dilemma (zie paar pagina's terug). Uiteindelijk maar Greipel gehouden, Kristoff is me toch een te onzekere factor.

bman84

Itt, nog 1 twijfel... d. Martin of c. Froome opstellen...? nog een plek vrij.

Voor de rest: goede 3 weken gewenst!

Malathion

Als dat een echte twijfel is, bman84, dan wens ik je inderdaad succes komende 3 weken. ;-)

Stefantastisch

Jongens laten we nou eerlijk zijn dat EBH gewoon een waardeloos seizoen tot nu toe. Alleen in eigen land speelt deze man wat klaar tegen met alle respect Timo Roosen. Ook ik ben fan van deze man maar zelfs als de CAV wegvalt zie ik hem niet sprinten. Renshaw lijkt me dan nog sneller aan de meet.

vasnd

https://mobile.nytimes.com/2017/06/30/sports/cycling/a-late-debut-in-the-tour-de-france-the-scars-tell-why.html

Bidonhouder

'@Vieds
Iets in mij zei net dat ik toch voor Kristoff moet gaan (terwijl ik al een week Greipel heb staan). Dus op dit moment staat Kristoff erin bij mij. Ik moet dus hopen dat Martin het geel pakt vandaag.

Misterlucky96

Ik zit ook nog met 1 twijfel gevalletje... Tim Wellens of Fabio Felline... Felline heeft na mijn idee een betere tijdrit, maar iets in me zegt dat Wellens het ook aardig gaat doen deze tour... wie helpt me?

Dom Tumoulin

'@bidon heb echt net kristoff (die er een week in stond) eruit gehaald voor greipel haha

Dom Tumoulin

'@mister ik heb zelf Wellens omdat hij inzetbaar is in de bergetappes

Karsten

'@misterlucky
Felline krijgt waarschijnlijk veel minder vrijheid van zijn ploeg. Wellens daarentegen gaat echt mee voor de ritzeges, Trek heeft echter maar één doel: met z'n allen Contador bijstaan.

RubenVB

Mooi man. De laatste stresskeuzes.

JimKro

Haha grappig om te lezen inderdaad. Ik heb zelf al een paar keer de neiging gehad om te gaan wisselen maar ik kom toch steeds weer uit bij m'n oorspronkelijke team. Laat het maar beginnen!

1 2 ... 159 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.