Tour de France Scorito

1 2 ... 160 ... 283 284
Malathion

Welke truien worden er vandaag uitgereikt?

Misterlucky96

Bedankt Karsten en Dom Tumoulin, had zelf Wellens er al in staan, dus die blijft er mooi in.
Mclay vindt ik ook nog wel een twijfelgeval, weet niet wat ik ervan moet vinden na matige voorbereiding... maarja om nou te gokken op Boasson Hagen...

mrbomb

Wat denken jullie van Swift? Is mijn 9e sprinter.

Bidonhouder

'@ Dom Tumoulin
Haha typisch. Ik vind een keuze maken tussen Kristoff en Greipel bijna onmogelijk. Heb net gekeken of ik ze er dan misschien allebei uit kan laten, maar dat gaat niet, omdat ik dan moet gaan schuiven met andere renners. Ik ben dermate content met de andere 19 dat ik het komende uur moet beslissen of ik Kristoff of Greipel ga nemen. Verschrikkelijke keuze.

Misterlucky96

'@malathion

Gele, Groene en Witte trui lijkt me.

vasnd

'@mrbomb
Als je een sprinter nodig hebt, je aanvallersclub is klein of niet aanwezig en je hebt niet veel geld over dan is het een prima keus.
Verwacht er qua sprints niet heel veel van maar een alternatief voor 1M is er niet.

Mittavic

Vandaag een teamgenoot van t.martin of een kanshebber voor witte trui opstellen?

Pietje Precies

Dat kan je gewoon zelf uitrekenen Mittavic en ligt natuurlijk volledig aan wie die kanshebber is.

Laatst gewijzigd
Malathion

'@Mittavic, welke kanshebber zou je op willen stellen, die je nog niet opgesteld hebt? Kung en Sutterlin zullen hoog eindigen. Dus dan stel je op voor plek 3. Kun je beter op teamgenoot Martin gokken (gele en groene trui bonus begrijp ik).

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik denk niet dat het heel veel in punten zal uitmaken, Bidonhouder. Vorig jaar scheelde het 36 punten, zoiets zal het dit jaar ook wel zijn. Dus de drama valt wel mee :)

Bidonhouder

'@Poeksel
Haha, ja dat verwacht ik ook. Maar baal toch als ik voor Kristoff ga en Greipel wint 3 etappes :)

Ruubschen

Ik vraag dit speciaal voor Vitamientje.

De Gendt, Latour, Wellens, Gesink, Pantano of Kreuziger?

Poeksel

Ach, dan zet je ergens een euro in op dat Greipel minstens drie etappes wint, zit je altijd goed!

@Ruubschen: allemaal renners die aardig wat punten kunnen halen.

Laatst gewijzigd
Bergbeklimmer

Doet Colbrelli mee in de vlakke sprints? Wat denken jullie?

law93

Izagirre of Fuglsang blijft lastig. Heb nu Izagirre omdat ik denk dat ik hem vaker in kan zetten maar ik wil Fuglsang na zijn sterke optreden in de Dauphiné eigenlijk niet thuislaten..

yoeri

'@Renzo, shit dat brengt me wel aan het twijfelen ja. Nu weinig tijd. Zit in Vietnam en ga eten. Hou me op de hoogte want hier wordt niets uitgezonden natuurlijk, haha.

WCEendT

Nog steeds dezelfde A of B kwestie als waar ik mee ging slapen...

Kom er gewoon niet uit.

Jori

welk dilemma wceendt? mag ook per pb ;)

ConINGtador

Laatste punt van twijfel:

Küng - Petit - Buchmann
(2 van de 3)

KÜNG
Heb al een tijdrijder die ik kopman kan maken in etappe 1. Dus voor het kopmanschap heb ik Küng niet nodig.

PETIT
Heb 8 sprinters in mijn team, Petit zou de 9e man zijn. Maar is wel lekker om breed in de sprinters te zitten deze Tour. Kan zomaar iemand uitvallen/tegenvallen en gelet op het aantal etappes die uit zullen monden in een massasprint ...

BUCHMANN
Heb 8 klimmers in mijn team, Buchmann zou de 9e man zijn. Kan veel (team)punten pakken (Sagan --> groen, Majka --> bollen, Buchmann --> wit). Het baart me alleen zorgen dat hij heeft aangegeven volledig in dienst te rijden van Majka. Dus wellicht dat hij in de bergetappes laat lopen en dan ook niet hoog in het jongerenklassement eindigt.

Kan er zoals gezegd twee kiezen. Wie valt er buiten de boot?

Laatst gewijzigd
Dom Tumoulin

'@coningtador

Ik heb er ook 2 van de 3 en daar zit Petit niet bij

Rawolf

Petit, buchmann gaat al meer punten pakken uit teampunten. Küng voor de tijdritten

WCEendT

'@ConINGtador
Typ bij de zoekbalk eens Petit, zoek dan het transfer artikel, waarin hij bij tekent en zegt voor Boudat te gaan rijden.

No problemo <3

ConINGtador

'@Dom Tumoulin @Random wielerliefhebber. @WCEendt
Bedankt voor jullie snelle adviezen! Dat wordt dus Petit buiten de ploeg houden.
Maar straks wordt hij de nieuw Gibbons ...

Edit: ik weet dat Petit aangegeven heeft voor Boudat te gaan rijden. Maar aan de andere kant: Boudat geeft aan zich in de eerste week niet te bemoeien met de sprints. Berichtgeving is dus nogal tegenstrijdig.

Laatst gewijzigd
jort101

Zou Pinot voluit gaan vandaag?

Jori

'@Jort101: Ja, hij ging voor een AK totdat het misging, dus etappe 5 en 9 waren zijn ijkpunten

1 2 ... 160 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.