'@ Dom Tumoulin
Haha typisch. Ik vind een keuze maken tussen Kristoff en Greipel bijna onmogelijk. Heb net gekeken of ik ze er dan misschien allebei uit kan laten, maar dat gaat niet, omdat ik dan moet gaan schuiven met andere renners. Ik ben dermate content met de andere 19 dat ik het komende uur moet beslissen of ik Kristoff of Greipel ga nemen. Verschrikkelijke keuze.
Laatste punt van twijfel:
Küng - Petit - Buchmann
(2 van de 3)
KÜNG
Heb al een tijdrijder die ik kopman kan maken in etappe 1. Dus voor het kopmanschap heb ik Küng niet nodig.
PETIT
Heb 8 sprinters in mijn team, Petit zou de 9e man zijn. Maar is wel lekker om breed in de sprinters te zitten deze Tour. Kan zomaar iemand uitvallen/tegenvallen en gelet op het aantal etappes die uit zullen monden in een massasprint ...
BUCHMANN
Heb 8 klimmers in mijn team, Buchmann zou de 9e man zijn. Kan veel (team)punten pakken (Sagan --> groen, Majka --> bollen, Buchmann --> wit). Het baart me alleen zorgen dat hij heeft aangegeven volledig in dienst te rijden van Majka. Dus wellicht dat hij in de bergetappes laat lopen en dan ook niet hoog in het jongerenklassement eindigt.
Kan er zoals gezegd twee kiezen. Wie valt er buiten de boot?
'@Dom Tumoulin @Random wielerliefhebber. @WCEendt
Bedankt voor jullie snelle adviezen! Dat wordt dus Petit buiten de ploeg houden.
Maar straks wordt hij de nieuw Gibbons ...
Edit: ik weet dat Petit aangegeven heeft voor Boudat te gaan rijden. Maar aan de andere kant: Boudat geeft aan zich in de eerste week niet te bemoeien met de sprints. Berichtgeving is dus nogal tegenstrijdig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.