Tour de France Scorito

1 2 ... 161 ... 283 284
Lancearmstronghero

'@jort101 dat verwacht ik niet, verwacht sowieso weinig van pinot.

Mollemawintdetour

Best leuk die laatste keuze stress. Zo heb ik er ook last van.
Vooral wbt mijn laatste sprinters. 1.5M -> EBH of Mclay?

EBH evt als Cav uitvalt, daarnaast ook nog voor heuvelsprints en de proloog.
Mclay doet sowieso mee met sprinten, de vraag is alleen hoe goed hij is. Verder bij een vluchtheuvel al gelost.

En dan nog de 1M mannen.. Gesink of Latour? Hoeveel mag Latour doen met Bardet als kopman. Wellens heb ik al en hou ik.
Ik kan ook nog 1 van de vele 750 opties nemen. En dan van Petit uit mijn sprintersploeg Swift maken..

Keuzes keuzes, iemand iets zinnigs over Gesink/Latour en EBH/Mclay te zeggen?

Treenert

Gooi je dilemma er gewoon in, kan nog net.

Het regent in Düsseldorf tot ongeveer 19.30 uur, gelijke omstandigheden zoals het er nu uit ziet.

Klootje Kriekeljon

Ik weet iets dat jullie niet weten zo te lezen :)

SDDK80

Heb nu 7 sprinters en twijfel over #8; Colbrelli of Groenewegen?

ronddraaien

'@klootje
weet jij ook dat Petit toch sprint? :o

Treenert

Wie voor vandaag Kristoff of Sagan

GaitBeel

De 500k klassementsman waar Poeksel het over had is niet Bakelants maar Guillaume Martin. G.Martin mikt op top 20 AK.
Beetje onderzoek doen mag wel ipv dat domme geschreeuw dat Bakelants mee gaat doen voor klassement.

WCEendT

Het gevoel dat je een renner zo graag mee wilt, maar hem er gewoon niet in krijgt.

Vaarwel Ion, vaarwel :'(.

Klootje Kriekeljon

Geniaal ja die rookgordijnen. :) Ik heb er al een paar gelezen.

ronddraaien

'@gaitbeel
Dom geschreeuw? Bakelants gaat voor top 15.

Stefantastisch

'@WCEendT
Hier ook RIP Ion.....

PeterPaprika

'@WCEendT

Herkenbaar, wil hem zo graag meepakken maar het budget en met name de plek bij de 20 ervoor vind ik maar niet

Mollemawintdetour

'@WCEendT

Voor mij hetzelfde. Maar heb hem er tóch ingekregen! Wat bij mij pijn doet is dat ik Contador niet mee kan nemen..

Laatst gewijzigd
Stefantastisch

Of Gesink of Ulissi of Wellens of Latour of toch Uran............
Laat het maar snel 15;15 zijn

vasnd

Ion er juist ingefietst vanwege nieuwe info. :).

WCEendT

'@Vasnd
Komaan man...

ConINGtador

VALVERDE
Wat opviel bij de persconferentie was dat Quintana eens geen Alejandro Valverde aan zijn zijde had. Movistar maakt de ervaren Spanjaard normaal altijd de schaduwkopman van de ploeg, maar die moet nu volledig in dienst rijden van de Colombiaan.
"Iedereen rijdt voor Quintana", zei ploegbaas Eusebio Unzue dan ook. "Strategisch gezien is het veel handiger dat ook Alejandro hem helpt, tot er nog maar een klein groepje renners over is."

Bron: Nu.nl

krypton

Ik vind dat 'aanvallers' vaak niet zo lonen. Ik kies liever goede klassementsmannen, dat zijn (bijna) gegarandeerde punten. Aanvallers zijn gokjes die je maar net op de juiste dag moet opstellen en andere dagen leveren ze niks op. In de Giro had ik een paar aanvallers (Rui Costa, Rolland) en die had ik dan wegens matige prestaties net niet opgesteld op de dagen dat ze het net wel goed deden...

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Krypthon
En ik had Costa juist net twee keer kopman toen hij het wel goed deed ;).

Aanvallers zijn gewoon zeer makkelijke puntenpakkers met het nieuwe kopmansysteem, beetje kenner weet wel welke etappe's er 90% kans hebben om naar de vluchters te gaan.

Stefantastisch

'@ConINGtador
Valverde krijg je niet meer uit m'n team ;)

vasnd

'@Krypton
Hoe de meeste aanvallers werken is dan ook dat ze een aanvulling zijn op je AK-team of Sprint-team. Sommige etappeprofielen lenen zich meer dan anderen voor een succesvolle groep van voor en dan heb je weinig aan de 17tm26e plaats van jouw AK toppers of sprinters. De keuze is welke van die etappes je als potentiëel aanwijst. Dat is ook een beetje afhankelijk van de kwaliteiten van je aanvaller (Uran/Rolland vs Swift/Trentin). De keuze wel of niet AK/Sprinter van voor valt in de Tour meestal wel relatief mee.

klassikl

Ik vind Costa in de Giro een slecht voorbeeld voor moeilijk te voorspellen aanvaller. Deze Giro was het juist heel goed te voorspellen en heeft hij als kopman veel punten gehaald.

yoeri

'@Gaitbeel, volgens mij ben je nu zelf dom aan het roepen. Maar kan het fout gelezen hebben. Hij had het over een knecht die voor het AK ging. Martin is gewoon kopman voor het klassement van zijn team, eb ja ik heb het over Guillaime (voor de duidelijkheid).

Laatst gewijzigd
Marsthinaikos

Valverde of Contador....zal Alberto het kunstje flikken :)

1 2 ... 161 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.