Tour de France Scorito

1 2 ... 168 ... 283 284
Dumoulist

Thomas lang in mijn team gehad maar toch verwisseld voor Roglic omdat hij meer ruimte zou krijgen buiten de tijdritten om...

Verdomme dalijk krijgen we weer zo'n Wiggins-Froome scenario waarbij Thomas moet wachten op Froome...

Skedel

Weet ik ook meteen weer waarom ik nooit meer meedeed bij scorito, als je Valverde en Izagirre in je team had net zoals ik ben je nu wel uitgepiest.

Laatst gewijzigd
WCEendT

En het is niet eens zo'n gek winnend team, Kiryienka, Thomas gewoon volledig ingezet op Froome en de tijdritten... Jammer dit.

Maar goed dat ik deze domper weg kan drinken.

Treenert

'@WCEendT beetje blij met Sagan toch?

WCEendT

'@Treenert
Jaah, maar morgen na de finish ben ik pas weer echt blij :|

nasibal

Ja heel benieuwd wat er met Izagirre is gebeurd. Dat heeft écht onder de radar plaatsgevonden. Overigens kan ik me dáár niet erg druk om maken. Hooguit dat Mollema of nét een goede aanvalsgok een beter alternatief was geweest voor 1,5. Fuglsang heb ik. Kwiatkowski gaan we de rest van de Tour ook niet meer zien. Thomas is te duur.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Nasi
Gevallen in zelfde bocht als Valverde.

Jelmerbelkin

Je scorito zou al na 1 dag naar de knoppen kunnen zijn. .. bij mij gelukkig niet

RemcovanderMaas

Heb zowel Valverde als Izagirre .... je kan beter beginnen met je poule

IL DON

Ik heb goed gescoord. Nr. 2, 4,6, 9 en Matthews en Sagan. Desondanks heb ik een hele bittere bijsmaak. Ik had namelijk Thomas heel lang in mijn team, maar uiteindelijk niet gekozen. En dan wint hij de tijdrit en pakt hij geel.

WCEendT

'@Jelmer
Bij mij ook niet, maar 106 punten is ook niet iets om over naar huis te schrijven.

master-pieter

Ha lekker hoor. Dag scoritoteam. Valverde en Izagirre weg en Roglic blijkt een stommiteit te zijn

xShanty

Poef. Meteen Valverde kwijt en mijn budgetteam doet het meteen beter dan mijn gewone team.

Trentin niet eens opgesteld. Zit zelfs onder t gemiddelde zo.

Ik denk dat ik maar alvast ga nadenken over de Vuelta..

kevinraar

Izagirre abandon?

IL DON

Maar ach, sommige hebben Valverde. Die heb ik dan niet. Dus ik moet ook relativeren en gewoon tevreden zijn!

Pipi112

Zo ik ben weer klaar met Scorito dit jaar. Valverde en Ion Izagirre al weg. Roglic bakt er helemaal niets van.
Jullie heel veel succes met de jacht op de race fiets . Tot volgend jaar.

Dom Tumoulin

'@vasnd ik twijfel nog wie er beter vanaf is gekomen: martin/izagirre/uran/kristoff of roglic/majka/wellens/colbrelli

WCEendT

Mijn budget team ruim meer punten... alsnog vrij weinig.

Jelmerbelkin

192 punten met jongerentrui. Vooral de punten die ik nog ga pakken door het niet hebben van Valverde en Izagirre zijn mooi meegenomen

Papa Bart

Ja toppie! Ik heb (had) Valverde, Izaguirre en Roglic en tot gisteren Thomas. Dat wordt (weer) niets met dit spelletje. Uhm dan ga ik maar op vakantie, en gewoon zelf even kijken. Bij Pau of zo..

Slumdoggy

De spekkoper van vandaag met 360 ptn is best interessant bezig. Alleen tijdrijders en sprinters. Hoewel Porte en Froome daar deel van uit maken. Best een te verantwoorden tactiek.

kevinraar

ik heb 140 punten en 2 man minder word niks in de bergen

Pietje Precies

Gezien ik amper in de tijdrit heb geïnvesteerd een zeer gunstige uitslag. Maar uitvallen Valverde overschaduwt alles :(

Vind het tweede deel van Thomas overigens maar twijfelachtig. Heeft ie wel verdacht veel sneller gereden dan de rest... waardeloze regie & tijdswaarneming overigens.

Laatst gewijzigd
arviidd

Hebben we met ze allen Yates onderschat? Rijd een hele goede tijdrit.

WCEendT

'@Slumdoggy
Dacht precies hetzelfde.

1 2 ... 168 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.