Tour de France Scorito

1 2 ... 169 ... 283 284
JimKro

Met m'n budget team een dikke 204 punten binnengesleept! Moet ik misschien toch maar m'n focus verleggen :p

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Zo te horen ben ik niet de enigste die Valverde en Izagirre in hun team hadden.
Het blijft een spel kon net zo goed D Martin of Kittel liggen om wat te noemen.

elstupidoloco

'@wceendt
8e en 9e waren demare en ulissi volgens mij. Maar de uitslag en punten van vandaag zijn eigenlijk niet meer relevant gezien de bizarre etappe.

@nasibal
Ik had al zo n vermoeden dat er veel overlap in onze teams zat ja! Valverde niet genomen, sprintploeg bijna identiek door onzekerheid van Cavendish en toch 9 sprinters willen hebben.

Het uitvallen van Valverde heeft het spelletje wel onthoofd zo ongeveer! 4,5 miljoen, 0 punten, en een absolute eindbaas verloren. Ik had graag willen zien of ik zonder Valverde de punten had kunnen compenseren die ik met hem verlies.

Uitvallen van Izagirre is ook zonde! Ik had gehoopt/verwacht dat hij met zijn goede tijdrit, sprint en punch de Jungels van deze tour zou worden. Niet dus!

ditisdavid

Valverde en Izagirre kwijt, hoop dat de gifbeker voorlopigleeg is...

Laatst gewijzigd
vasnd

'@Dom Tumoulin

Deze is voor jou. Ik ben mn tijdrit/AK man kwijt en Martin rijdt Thomas niet uit het geel maandag.

Dumoulist

Het enige positieve aan de opgave van o.a. Valverde is dat we de niet wielerliefhebbers al grotendeels kwijt zijn.

Elpiedro

Mijn team dan ook maar:

Tijdrit:
S. Küng
P. Roglic (die mag tijdrit 2 op revanche)

Sprint:
M. Kittel
E. Boasson Hagen
M. Matthews
P. Sagan
A. Petit
A. Kristoff
A. Démare
D. Groenewegen

Bergen:
J. Fuglsang
I. Izagirre (ouch)
C. Froome
A. Valverde (ouch)
R. Bardet
R. Majka
D. Martin
L. Meintjes

Aanval:
D. Ulissi
P. Gilbert

Gisteren dus Thomas eruit gehaald - maar dat was te verantwoorden met de kennis van toen. Met de kennis van nu niet....En Froome niet opgesteld voor de tijdrit...begint lekker dus..

ONCE

Wat is dat nou voor een achterlijk statement

vasnd

'@dumoulist
Ik denk juist dat die voor de grote namen Contador en Quintana zijn gegaan ipv Valverde.

WCEendT

'@Dumoulist
Gaat ergens anders heen wil je?

Dumoulist

Ik doelde niet specifiek op de renner Valverde maar op het feit dat zij stoppen met het volgen van de Tour na een opgave van een favoriet. Dat scheelt mij een hoop irritatie.

Kpenty

Met 177 punten boven het gemiddelde. Izagirre helaas al verloren. Toch blij dat ik ben overgegaan naar 7 klassementsrenners. Castroviejo is een tegenvaller, moest toch wel top 6 eindigen om zijn geld een beetje waard te zijn. Nu Valverde is uitgevallen heeft hij misschien wel meer kans om aan te vallen. Valverde voor Yates bleek een goede te zijn. Sowieso vond ik Yates veiliger voor minimaal aan 200 punten en kon ik van een mclay een Demare maken. Maar zo zie je dat geluk een grote rol speelt op Scorito. In de Tour normaal gesproken nog meer dan de Giro en Vuelta.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Met jouw profielnaam is dat best wel een grappige vaststelling.

Misterlucky96

Ach de tour is nog maar 1 dag onderweg, der kan nog van alles gebeuren. Ik ben ook Valverde kwijt, maarja ik zie wel hoe het eindigt. Merendeel van de deelnemers heeft Valverde in hun team, dus de hoop is nog niet weh. Al gaat die eerste plaats er nu niet meer komen... jammer had Valverde eerst ook niet in me team omdat hij aangegeven had dat hij volledig in dienst ging rijden, maar me helaas toch laten ompraten...

Misterlucky96

'@Dumoulist

Denk ook dat er veel mensen de hoop nu al opgeven en met invullen stoppen. Ook een voordeeltje.

luuk66

Wat een chaos ook vandaag zeg, de eindtijden die al stopte voor de finish bereikten. Wel een leuke start helaas een grote dominantie van team sky

Dumoulist

Maar goed, ik merk al wel dat ik niet begrepen wordt en er vervolgens irrelevante zaken bijgehaald worden. Dus tot hier de discussie.

IL DON

Pipi112, Bartje, ditisdavid en The Strikers (en alle anderen)

Zuur voor jullie! Ik heb het ook regelmatig gehad (zeker wanneer de 1e etappe een tijdrit is, een paar keer in de Giro gehad) en dat voelt enorm kut als het gelijk fout gaat. Zoveel moeite en tijd geïnvesteerd voor een goed team en dan gelijk dit. Hopen dat de pechduivel de rest van de Tour wegblijft (en bij de rest nog wel gaat toeslaan) en dat je nog een goed klassement kan behalen. Je weet nooit!

nasibal

De spekkoper van vandaag met 360 ptn is best interessant bezig. Alleen tijdrijders en sprinters. Hoewel Porte en Froome daar deel van uit maken. Best een te verantwoorden tactiek.

In 25% van de ritten ga je alleen punten halen met Froome en Porte (en misschien Thomas). Zelfde geldt voor het eindklassement. Sagan, Martin en Swift zouden het nog kunnen vanuit een verdwaarlde vlucht. Tenslotte geef je veel geld uit aan sprinters die je misschien nooit op gaat stellen. Geld wat anderen wél in puntenpakkende renners stoppen. Ik zie het niet zo gebeuren met die tactiek.

RemcovanderMaas

Tis nog niet klaar, maar 2 man exit en kopman gevallen, je kan beter starten

nasibal

Met jouw profielnaam is dat best wel een grappige vaststelling.

Met z'n 7 reacties en nu uitgerekend rond de Tour ook. Maargoed, we kennen het verhaal erachter niet natuurlijk ;)

IL DON

Voor de koers is het jammer dat Alejandro uit is gevallen, het is een klasse-renner en het lijkt me ook best een prima vent

Maar ik ben er niet rouwig om dat deze (ex)dopeur erbij is gaan liggen. Ik mag dit waarschijnlijk niet zeggen, maar ik doe het toch :-P

ONCE

'@ Dumoulist

Het is gewoon een dom statement. Niet wielerliefhebbers kennen Valverde misschien niet eens

vasnd

Alleen tijdrijders en sprinters, dat is natuurlijk iemand die z'n gram probeert te halen bij pooltjes met een dagprijs. Sneu.

vasnd

'@IL DON
hypocriet.

Edit: of naief

Laatst gewijzigd
1 2 ... 169 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.