Tour de France Scorito

1 2 ... 170 ... 283 284
Dumoulist

'@Nasibal Ik snap dat ik de schijn tegen heb. Echter ben ik al wel wat langer actief hier op een ander account. Alleen was ik niet meer zo tevreden over mijn nickname en heb ik dus gekozen voor mijn wielerheld.

Laatst gewijzigd
alro

Heerlijk die reacties en frustraties bij de zogenaamde kenners. Die bepalen wat op het forum geschreven mag worden.

Ga zo door, tot laters "kenners".

Klootje Kriekeljon

Nasibal, dat is precies wat ik bedoelde. En de modenaam Dumoulist. Zegt niet alles trouwens.

Maar Dumoulist ik begrijp je. Tis maar een plaagstootje. No worries.

Edit: ah wie was je eerst?

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Remcovandermaas Hier hetzelfde, maar inderdaad Valverde zijn de meesten kwijt. Izagirre is rot maar die was al beetje twijfelachtig. Alleen jammer dat ik hem last minute had genomen :) Baal vooral enorm van Valverde omdat dat deze Tour echt mijn favoriete renner was en de enige waar ik die 4.5 mil zonder moeite voor had neergelegd. Gunde hem echt het podium! Persoonlijk drama voor hem natuurlijk.....

Aan de andere kant maakt deze uitslag de Tour wel meteen interessant!

IL DON

'@vasnd

Hoezo, ik weet heus wel dat er nu ook genoeg renners zijn die doping gebruiken. Alleen bij Alejandro weten we het en is het bewezen en dus kan ik niet voor hem zijn. Ja, SKY vertrouw ik ook niet. Ben het helemaal eens met Zonneveld, over die PR van SKY. Daar moet je doorheen prikken. Alleen het is nooit bewezen (misschien bij Wiggins), maar Froome is nooit verdacht geweest. Dus hij krijgt vooralsnog de voordeel van de twijfel (al mag hij van mij ook wel op zijn bek gaan, maar dan krijg je Thomas weer :-P. Je bent nooit van ze af).

Ik ga supporter deze Tour voor Aru en Porte

IL DON

'@alro

Ik weet niet precies wat je bedoelt, kun je misschien iets specifieker zijn. Misschien is het wel een goed verhaal van je en heb je gelijk, maar nu is het een beetje een losse flodder. Dus verklaar je nader..

Klootje Kriekeljon

Gio, die zijn dagelijkse knuffel nodig heeft?

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@IL DON
Aru? Lol.

Zadelpen

Top 200 wat top 50 had moeten zijn. Mijn Spaanse strijder die de hekken in rijdt. Wat een anticlimax, nu al. Kansloze zaak.

-

Als liefhebber echt geknakt vandaag door het uitvallen van Valverde. Misschien wel einde loopbaan. Ik vrees ook dat het nu wel heel makkelijk wordt voor Sky. Zoveel etappes waar hij een rol had kunnen spelen. Persoonlijk leed vele malen groter natuurlijk, maar wat is het jammer voor de koers zeg.

IL DON

'@WCEendt,

Ja, Aru. Ben wel fan van hem, vind ik een kleurrijk renner. Ja, hij rijdt bij een dubieuze ploeg. Maar goed, als we zo gaan redeneren, dan kun je voor niets of niemand zijn. Dan vraag ik jullie, waarom kijken jullie nog?

Klootje Kriekeljon

Il Don, er zijn gradaties en Astana is natuurlijk DE ploeg met de meest dramatische staat van dienst als het om doping gaat. Oa gisteren nog te bewonderen in de docu over Armstrong op (ik dacht) National Geo. Een lijst van tientallen dopinggevallen en soortgelijks sinds het ontstaan van de ploeg. Astana had echt verdwenen moeten zijn uit de wielersport, is de UCI helaas niet gelukt.

Deze dus:

https://www.youtube.com/watch?v=PgRBxsW26vY

Laatst gewijzigd
nathancouw

Bah.

EDIT:
Mijn team:
Valverde (Bah.)
Richie Porte (Zwakke tijdrit)
Nairo Quintana (zoals verwacht)
Rafal Majka (zoals verwacht)
Daniel Martin (zoals verwacht)
Emanuel Buchmann (prima)
Rigoberto Uran (top tijdrit jongen!)
Fabio Aru (zoals verwacht)

Jasha Sutterlin (weggegooid geld)
Primoz Roglic (weggevallen geld)
Stephan Kung (super)

Peter Sagan
Marcel Kittel
Ben Swift
Arnaud Demare
Dylan Groenewegen
Michael Matthews
Nacer Bouhanni
Alexander Kristoff
Matteo Trentin (helaas niet opgesteld)

Geen Froome. Puur uit principe. Maar met principe win je dit niet. en als Valverde dan ook nog is uitvalt op de eerste dag kan je het al helemaal vergeten. Spijtig.

Laatst gewijzigd
ivo001

42% van de spelers verliest Valverde.
Dat betekend dat ik op 58% een flinke inhaalslag moet gaan maken :(

JimKro

Niet getreurd. Aru kan natuurlijk ook nog een ravijn in vliegen.

Papa Bart

IL DON: thanks. Ik ga ook gewoon door met het spelletje hoor. Eerlijk gezegd schaam ik me een beetje voor mijn reaktie. Wat doet zo'n spelletje er nu toe als je dat in de context plaatst van een gebroken knie van een renner, wiens seizoen verder naar de vaantjes is, als hij het überhaupt ooit nog redt om volledig terug te komen. Dat is echt een ontzettend slechte blessure. Ik hoop ook dat Izagirre niet te erg geblesseerd is geraakt.

Dus ik rommel wel wat door met dat spelletje en ga genieten van de koers. Anders dan elders op WF denk ik dat er nog veel genoten gaat worden. Ik zie inderdaad zo'n Wiggins-Froome scenario met Froome -Thomas op de loer liggen. Bovendien zie ik Contador nog meer aanvallen dan anders, en Porte moet veel meer aanvallen dan hij normaal gesproken doet. Zou wat zijn zeg Porte gaat er op de Izoard zodanig vandoor dat alleen Thomas hem nog bij kan benen.

Misterlucky96

'@Ivo001

Des te knapper het is al het daadwerkelijk gebeurd.

Wimbo

'@Forum,
De woorden van zadelpen! Alles gezegd.

nasibal

Alleen bij Alejandro weten we het en is het bewezen en dus kan ik niet voor hem zijn

Je hoeft ook niet zozeer voor Valverde te zijn, maar ik denk dat de tandems Aru/Fuglsang en Quintana/Valverde de enigen waren die de skytrein misschien(!) aan gort zouden kunnen en gaan rijden. Een tandem valt nu al weg en de andere moet z'n kwaliteit nog maar eens laten zien. Ik neem aan dat je wél voor spektakel kan zijn en in dat licht is het toch doodzonde dat Valverde hier uitvalt?

Klootje Kriekeljon

Bartje, niks mis mee die 1e reactie. Dachten de meesten met Valverde hoor.. Niks menselijks is je kennelijk vreemd.

jp.vanoosterhout

wat een pech weer,in de giro verloor ik kelderman,thomas en landa al vroeg door de valpartij..
en nu begint het weer goed met uitvallen van valverde en izagirre,en een vallende roglic...dus ik kan beter stoppen met die spellen..al tijden niets gewonnen
4 jaar geleden nog een flinke prijs gewonnen bij zweeler 2de plaats toen.en daarna bijna niks meer ! baluh.

Dumoulist

'@klootje kriekeljon, Mijn oude nickname verwees naar een renner die later een dopingzodaar bleek te zijn. Ik vond dat ik dus als felle tegenstander van doping wel een chiquere nickname had verdiend. Ik beweer overigens helemaal geen wielerkenner te zijn. Ik ben vooral een wielerliefhebber.

nasibal

Ah je was eerst ValverdeBassoNibali? ;)

hartstikkebedankt

Oké ik ben weg, wat een drama. Uren aan gepuzzel voor de helft van ons al naar de kloten

Lage rugpijn

Tja mensen. Eigenlijk deed alejandro precies waarom ik hem had genomen. Voluit rijden om maandag het geel te kunnen pakken , en dan neem je risico. Jammer maar helaas. Voor hetzelfde geld liggen morgen kittel en greipel in de hekken, dat is nu eenmaal koers.
Vandaag was weer de bevestiging dat je dit soort poultjes niet wint omdat je de grootste kenner bent maar omdat je de meeste mazzel had.
Bijkomend grappig aspect is dat je vanaf nu op dit forum plotseling nieuwe namen gaat zien die toevallig goed scoren :-)

nasibal

Team Poeksel = Team nasibal – Iza, Bouhanni + Pinot, Roglic

Aj, laten we na het uitvallen van Izagirre maar hopen dat Bouhanni het verrekte goed gaat doen dan. Anders zou Poeksel er wel eens met die fiets vandoor kunnen gaan ;)

Meintjes al een halve minuut achter op Yates én Buchmann voor het wit. Er van uitgaande dat deze tijdrit voorspellende waarde heeft voor etappe 20 (wat natuurlijk alle tussenliggende etappes negeert inderdaad) plus het min of meer zekerheidje ( ;) ) dat Yates wel ergens een Porte'je gaat doen maakt Buchmann opeens tóch een serieuze gegadigde?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 170 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.