Tour de France Scorito

1 2 ... 173 ... 283 284
klassikl

Ja, 16 teampunten mocht Kittel vandaag winnen en 14 vaste punten voor Kung.

Stuff

'@vasnd

10 bij etappewinst Kittel en 6 bij een eventuele groene trui inderdaad.

Guillaumao

Die zekere 14 (Kung) VS gokje voor 16 (Gilbert)...
verschil is me te klein. Welkom Kung !

arviidd

Team voor vandaag

Sagan
Kittel
Cavendish
Demare (c)
Degenkolb
Matthews
Groenewegen
Boasson Hagen
Kung

kevinraar

team voor vandaag
Sagan
Kittel kopman
Matthews
Groenewegen
Greipel
Petit
Vanspaybroek
Colbreli
Froome

Ornor

'@elrio

Dat spel heb je nog steeds. Heet nu cyclingmaster (zie ook ander topic op dit forum). Het leuke daarvan is dat dit niet gelijk je hele tourpoule verpest (ik had roglic als captain en mijn team om valverde heen gebouwd).

Nadeel is dat je elke dag research moet doen, dat kost wat tijd.

Maar ach, ik doe nu al met 3 verschillende poules mee, ik word er schizofreen van: ben ik blij voor de ene poule en baal ik voor de andere poule en geniet ik weer als liefhebber (bijvoorbeeld als van Avermaet straks een etappe pakt, vind ik een geniale renner maar heb ik niet in mijn poules).

Vandaag Kung als 9e renner. Hopen dat EBH en Colbrelli punten pakken.. Jammer dat Valverde eruit ligt, vooral voor de smaakmaker zelf. En qua poule: het kan zomaar zijn dat Greipel, Kristoff en Cav erbij liggen vandaag.

GaitBeel

Mijn hele Scorito naar de Filistijnen...
Roglic kopman. Valverde en Izagirre voor de bergen....

Jelle van der Linden

Slechte start na het uitvallen van Valverde en Izagirre, nu heb ik voor de bergen niet veel meer over :)
Maar de Tour wacht op niemand, dus we gaan er het beste van maken!

GaitBeel

Als alles volgens plan had gelopen had ik toch een lekker team. Baal er dus wel van.
Froome
Porte
Valverde
Yates
Majka
D.Martin
Izagirre
Rolland
Uran
Buchmann
Rogliz
Sagan
Kittel
Demare
Matthews
Bouhanni
Groenewegen
Boasson Hagen
Swift
Zabel
Toch een redelijk gebalanceerd team.
Nog tips voor de volgende grote ronde? qua verdeling van de renners enzo?

ivo001

'@elrio

Bedoel je het spel Cylcingmaster?

Dekenner01

Kittel of EBH na vandaag in het groen!

kevinraar

kittel die wint de etappe

Ornor

Ja waarschijnlijk. Of zou QS proberen om Trentin in t geel te krijgen? (Dattie vandaag meesprint en morgen in de aanval gaat?)

Laatst gewijzigd
ONCE

Ornor

Hoe zie je dat voor je dan

Koenniiee

'@Ornor:

Lol, Kittel lead out?

Ornor

Ik dacht eerst dat hij met boni vandaag bij winst al in het geel zou kunnen rijden (wat inderdaad hyper-onwaarschijnlijk is), maar dat ie morgen zou aanvallen kan natuurlijk prima?

ONCE

Vandaag gaat Kittel gewoon sprinten natuurlijk. Alsof Trentin ook maar een schijn van kans heeft...

Morgen zou van alles kunnen

madeks

Er zijn toch maar 10 bonis te verdienen aan de streep en Kittel staat 16 seconde achter. Hij kan toch nooit het geel pakken aangezien hij in etappe 3 geen rol gaat spelen.

Koenniiee

Onor, morgen is het alle ballen op Dan op zoek naar een etappewinst.

ONCE

'@ madeks

nee, maar wie heeft t over Kittel in geel dan

@Koenniieee

Ze hebben meerdere opties. Ook Gilbert wil morgen een rol van betekenis spelen.

Laatst gewijzigd
Treenert

QS heeft zoveel mogelijkheden morgen. Vergeet ook Brambilla niet

kevinraar

en daniel martin

vasnd

Trentin kan wel een late uitval proberen, dat zou de trein van Kittel (iedereen wil in zn wiel blijven hangen) misschien zelfs wel goed doen.

Ik verwacht overigens dat het gewoon brede baan treintjes tegen de wind in beuken wordt.
Trouwens, iemand al opgevallen dat Sagan echt met flink wat meer massa aan de start staat? Kan in de vlakke aankomsten behoorlijk helpen.

jp.vanoosterhout

nasibal de pooltjes zijn niet te makkelijk,ik ga van mezelf uit,ik volg alles over wielrennen en nog is het heel moeilijk om in de prijzen te komen en omdat je tot etappe 16 3 renners kan wisselen daardoor word het niet makkelijker maar heb je nog meer twijfel of gokkansen.Het blijft natuurlijk 90 % geluk,want dat zag je in de giro met het uitvallen van thomas,landa,kelderman en nu weer met valverde,izagirre,roglic hiermee zijn toch al veel 50% zogenaamde [ kenners ]na 1 dag al uitgeschakeld voor de prijzen!

Ornor

Dat verwacht ik ook. Maar diy was het enige scenario waarin QS geel kon pakken

1 2 ... 173 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.