Trentin is de op 1 na (Sabatini) laatste man voor Kittel. Dat zou de boel behoorlijk ontregelen. Meestal is zon postlbergertje in de Tour ook onhaalbaar. Helemaal op deze boulevard aankomst.
Ja dat viel mij ook op Vasnd. Wel benieuwd hoe hij het dan op de punchaankomsten gaat doen, daar zou het dan wat minder moeten gaan zou je zeggen
Enige nadeel van C.Ronaldo is, is dat hij met zijn fiets over de finish moet komen. Zonder fiets heeft hij nog wel kans op een mooie ereplaats ;)
Moet zeggen dat ik lang nog heb getwijfeld om 1 van de sprinters met Kung te veranderen, toch 8 gele + 6 witte trui punten = 14 punten. Moet nog zien of Swift bijv net top 14 sprint, maar met Valverde en Izagirre weg is het nu ook net de tijd om dan nog aan mijn sprinters te twijfelen
'@Klootje:
Scorito zoekt waarschijnlijk ook nog mensen met jouw expertise ;)
"12:44 - 190 km
Boudat (DEN) is een verassing in de kopgroep. De verwachting was dat de Fransman als sprinter werd uitgespeeld vandaag."
Wat ik me trouwens nog afvroeg, kan een organisatie midden in een tijdrit nog een stootkussen neerleggen? Ze wisten dat het spekglad was en na de eerste val (Groenewegen volgens mij), kan je dan nog ingrijpen? toegegeven, meeste renners starten 1 minuut naar elkaar, dus het moet snel. Aan de andere kant hoeft dit natuurlijk ook niet lang te duren en kunnen mensen zo'n stootkussen vast houden terwijl hij bijv ge-tiewrapt wordt.
'@gesink/dekker ...de keuze voor Geraint Thomas is inderdaad gemaakt ervan uitgaande dat hij heel lang als schaduwkopman van Froome meekan. Deze Tour lijkt op papier niet zo extreem zwaar met weinig aankomsten bergop. Mocht hij achterop raken, dat zal hij vermoedelijk in de afdaling nog wel weer terug kunnen komen. Ja, ik zie hem veel punten pakken als pech hem bespaard blijft.
Kijk maar naar Valverde ---- kost veel --- en levert helemaal niets op. Met een renner heb je geluk en met andere heb je pech.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.