Tour de France Scorito

1 2 ... 174 ... 283 284
ONCE

Trentin is de op 1 na (Sabatini) laatste man voor Kittel. Dat zou de boel behoorlijk ontregelen. Meestal is zon postlbergertje in de Tour ook onhaalbaar. Helemaal op deze boulevard aankomst.

Ja dat viel mij ook op Vasnd. Wel benieuwd hoe hij het dan op de punchaankomsten gaat doen, daar zou het dan wat minder moeten gaan zou je zeggen

Ornor

Wie wordt er 9e vandaag? Colbrelli of Matthews?

nathancouw

Boudat in de vlucht! Die gaat vandaag dus niet meesprinten :)

vasnd

Nou de Franse sprintrevelatie is mee. How Boudat?

Klootje Kriekeljon

Leek wel een strijkijzer!

Nu alleen nog Petit voor een verrassing en mijn dag is goed ;)

Laatst gewijzigd
kevinraar

iedereen heeft sagan vandaag in ze team zitten kittel 89 procent

Mardai

Mijn team van vandaag:
Froome
Porte
Bardet
Aru
Fuglang
Majka
C. Ronaldo (C)
Contador
Gesink

Ik heb er hoge verwachtingen van!

JimKro

Ik zie C. Ronaldo wel een Pöstlebergertje doen vandaag, mooie keuze!

Treenert

En Froome door 29% van de deelnemers. Die hebben dan geen 9 sprinters. Vind ik best veel.

Jori

Enige nadeel van C.Ronaldo is, is dat hij met zijn fiets over de finish moet komen. Zonder fiets heeft hij nog wel kans op een mooie ereplaats ;)

Moet zeggen dat ik lang nog heb getwijfeld om 1 van de sprinters met Kung te veranderen, toch 8 gele + 6 witte trui punten = 14 punten. Moet nog zien of Swift bijv net top 14 sprint, maar met Valverde en Izagirre weg is het nu ook net de tijd om dan nog aan mijn sprinters te twijfelen

jort101

Niemand kopman gemaakt vandaag, jammer joh

Treenert

Krijgen we nu na het uitvallen van Izagirre maar met name Valverde en de resultaten van gisteren wéér een optocht achter Froome naar Parijs?

Of zou Boudat stiekem voor de punten bij de tussensprint gaan?

Laatst gewijzigd
gesink/dekker

Wat verwachten jullie nu van Thomas? Zal hij zijn 2 miljoen waard zijn geweest? Of verwachten jullie dat Thomas in de bergen snel zal afhaken?

Jori

'@Klootje:
Scorito zoekt waarschijnlijk ook nog mensen met jouw expertise ;)
"12:44 - 190 km
Boudat (DEN) is een verassing in de kopgroep. De verwachting was dat de Fransman als sprinter werd uitgespeeld vandaag."

Wat ik me trouwens nog afvroeg, kan een organisatie midden in een tijdrit nog een stootkussen neerleggen? Ze wisten dat het spekglad was en na de eerste val (Groenewegen volgens mij), kan je dan nog ingrijpen? toegegeven, meeste renners starten 1 minuut naar elkaar, dus het moet snel. Aan de andere kant hoeft dit natuurlijk ook niet lang te duren en kunnen mensen zo'n stootkussen vast houden terwijl hij bijv ge-tiewrapt wordt.

Laatst gewijzigd
Treenert

'@gesink/dekker Die gaat het geel nog wel een tijdje dragen, ja dus. En ook in de echte bergetappes zal hij de nodige punten pakken. Die zou zomaar ergens tussen de 4 en 5 honderd punten kunnen eindigen.

Laatst gewijzigd
Treenert

http://www.wielerflits.nl/nieuws/274317/groenewegen-ondervindt-geen-hinder-van-val-in-tijdrit.html

Daar heb je toch altijd last van?

Geurtje

Misschien is de vraag al langs gekomen, maar bij sommige deelnemers van Scorito staat een beker achter hun naam(bij mij overigens ook) waar is die beker voor? Waar staat die voor?

robotour

'@gesink/dekker ...de keuze voor Geraint Thomas is inderdaad gemaakt ervan uitgaande dat hij heel lang als schaduwkopman van Froome meekan. Deze Tour lijkt op papier niet zo extreem zwaar met weinig aankomsten bergop. Mocht hij achterop raken, dat zal hij vermoedelijk in de afdaling nog wel weer terug kunnen komen. Ja, ik zie hem veel punten pakken als pech hem bespaard blijft.
Kijk maar naar Valverde ---- kost veel --- en levert helemaal niets op. Met een renner heb je geluk en met andere heb je pech.

Starlynk

'@Geurtje: Dat betekent dat je ooit bij de beste 1% van een ronde hebt gezeten.

christidoc

Bij de statistieken van Scorito staan Bouhanni en Kristoff niet bij de top 10 van meest gekozen renners van vandaag.

Geurtje

'@Starlynk

Bedankt voor je snelle reactie. Dit wist niet. Ook niet dat ik bij de beste heb gezeten haha

Koenniiee

Iemand al tekenen van een matige Cavendish gezien?

vasnd

'@Koen

Zijn tijdrit was vreselijk slecht. Zegt niet veel overigens.

vasnd

43% met Den Krek :D.

Koenniiee

Ik heb de TT van Cav gemist, Bouhanni deed bv geen enkele moeite en eindigde nog lager. Ik heb totaal geen vertrouwen in Cav deze Tour.. maar blijft wel Cavendish en veel concurrenten (eigen poule) hebben hem.

1 2 ... 174 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.