Tour de France Scorito

1 2 ... 175 ... 283 284
WCEendT

'@Vasnd
Zegt weer genoeg over het deelnemersveld :P

Treenert

De boodschap is duidelijk. Kristoff doet mee, Cavendish probeerde mee te komen, ver weg!!!

WCEendT

Swift die meesprint bij het tussenpunt, goed nieuws voor de mensen met Swifty (not me).

aardappeljager

'@elrio

Cycmingmaster werkt zoals jij het beschrijft

madeks

'@WCEendt

probeert mee te sprinten komt totaal niet in de buurt. Is dat goed nieuws?

Treenert

'@madeks denk dat WCEendT gelijk heeft. Er zijn er niet zoveel die ook goed een berg verteren

Bode80

Mijn team is vergelijkbaar met die van elstupidoloco. Kristoff, Roglic en Sutterlin vs Bouhanni, Izagirre en Colbrelli

AK:
Froome (goede daler en tijdrijder)
Porte (goede tijdrijder)
Aru (in vorm en aanvaller)
Majka (aanvaller en teampunten)
D.Martin (aanvaller en goede punch)
Meintjes (witte trui)
Fuglsang (lage prijs met veel potentie)

Bij AK gekozen voor combinatie van (bijna) zekerheden voor het podium (Froome en Porte) en een aantal AK renners in vorm met potentie voor top 3/5 (Aru en Fuglsang).

Sprint:
Sagan
Kittel
Greipel
Kristoff
Demare
Matthews
Groenewegen
Swift

Liefst had ik ook Bouhanni gekozen maar dat was niet meer in te passen in de selectie (anders ten koste van tijdrijders/aanvallers).

Overig:
Roglic (tijdrit + AK potentie)
Kung (tijdrit en witte trui in het begin + teampunten)
Buchmann (witte trui en teampunten)
Ulissi (punch en aanvaller)
Sutterlin (tijdrit + teampunten)

Mijn laatste wissel op zaterdagochtend om Valverde + Naesen er uit halen voor Aru en Roglic heeft gelukkig uitgepakt. Helaas heeft Roglic geen punten weten te pakken gisteren. Naast de renners voor het AK en sprint heb ik gekozen voor een aantal tijdrijders die ook aan het begin van de Tour klassementpunten zouden kunnen pakken. Ik heb bewust gekozen voor een bescheiden aanvalsteam (Ulissi, Swift en wellicht ook Roglic, Majka en Buchmann) omdat ik meer zekere punten verwachtte van tijdrijders (viel wel tegen gisteren).

Edd1e

'@treenert

Wees blij dat er eindelijk iemand is die positief is en zich niks aantrekt van een valpartijtje.

Misterlucky96

'@WCEendT @Madeks

Bouhanni heeft helemaal geen punten gepakt...

Edd1e

'@mister

Want Bouhanni rijdt voor groen..

Misterlucky96

'@Edd1e

Waarom zou hij niet voor groen rijden?
Kan op zijn minst proberen zoveel mogelijk punten te pakken waar dat daadwerkelijk kan.

Charlie33

Wellens heeft aangegeven morgen in de ontsnapping van de dag te willen zitten

Edd1e

Waarom zou je energie steken in een trui welke je alleen wint als alle andere sprinters vallen.

Mensen die Bevin hebben, kunnen hem ook maar beter niet meer opstellen

Treenert

'@Edd1e "Wees blij dat er eindelijk iemand is die positief is en zich niks aantrekt van een valpartijtje. "

Snap 'm niet ???

Treenert

Het is iedere keer een paar minuten stil qua commentaar bij de NOS. Zouden ze dan aan de bar staan bier halen? Tsjonge wat maakt Dijkstra veel fouten.

Maar weer terug naar Sporza.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Gisteravond zat team Zadelpen in zak en as. AK is al weer weg, ben daar echt heel teleurgesteld over. Want het overkomt mij zowat iedere keer. Wij gaan ons dan maar richten op dagsuccessen. Verder maar gewoon van de tour genieten.

vasnd

Soww koekoek alles op de grond

Klootje Kriekeljon

Merde! Mon Petit Four!

Jori

Wordt Trentin een ware puntenkampioen? Kittel netjes afgezet en volgens de commentaren maakte hij het vreugdegebaar, dus dan zelf iets als plek 13.
Aru die naar de 9e plek wordt gezet, daar klopt volgens mij iets niet xD

ditisdavid

Kristoff heeft gelukkig de derde week om punten goed te maken, want loopt vandaag verlies op natuurlijk. Verder best tevreden met deze uitslag.

Laatst gewijzigd
arviidd

Daar is toch Swift! zijn we mooi voor de gek gehouden.

Ale mijn renners in de punten. Ik had gegokt op Demare als captain, pakt niet verkeerd uit maar Kittel was natuurlijk een paar puntjes meer.

jort101

Ondanks geen kopman toch 20000 plekken opgeschoven ;)

Mardai

Prima dag vandaag. Opgeschoven naar plek 800.
Nu nog afwachten hoe het met Froome gaat...

Jori

Wel mooi dat Wanty-Groupe wat gewoon met 3 man meesprint xD

Misterlucky96

Moois uitslag, misschien niet heel tevreden met McLay maarja had ik kunnen verwachten. Toch weer 30.000 plaatsen gestegen! 👍

1 2 ... 175 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.