Tour de France Scorito

1 2 ... 178 ... 283 284
Jori

Twijfel nog over Kittel: Groene trui punten + evt. Gilbert zou toch erg mooi zijn. En mijn vertrouwen in Gilbert is eigenlijk wel groot. Daarentegen is Küng ook nog wel een optie, gezien ik geen echte heftige tijdsverschillen verwacht en die 1 seconden split naar 3 seconden is gezet, dus die zou ook al 14 punten kunnen opleveren. Swift nadat hij eventjes de Alpe d"huez op sprintte durf ik denk ik ook wel te gokken

Mats17

Demare en Bouhanni staan bij de bookies op de 6e en 13e plek. Kunnen we van hun ook wat verwachten?

Klootje Kriekeljon

Renners als Dumoulin en Dennis stonden er ook tussen gisteren bij de bookies, voor de nog grotere idioten die willen gokken. Je zou gek zijn om ze er niet tussen te zetten als er mensen zijn die er geld op willen zetten.

tvm

'@droomteam,
Morgen een andere dag, maar zoals vandaag gaan er vrees ik voor je nog heel wat volgen.

@rubenvb,

Klopt. Met Valverde en/of Izagirre ga je de top ook niet meer halen inderdaad.
Wel jammer dat je met de uitspraak "Niets is zo zwart-wit als jij hier schetst." jezelf een beetje onderuithaalt.

@ Jori,
Ik heb dezelfde overweging als jij hebt. Ik ga denk ik toch voor Kung. Die zal het wit in ieder geval wel kunnen behouden als hij daar voor gaat. Dat Gilbert de rit wint voor Kittel vind ik al weer een grotere gok. Maar Kittel heeft natuurlijk wel de groene trui om zijn schouders. Dat zal na morgen nog zo zijn.

ONCE

'@ klootje

die bets worden wel gevoid hoor

nasibal


@nasibal
Voor wie ga je dan? Gaat toch niet veilig voor Sagan, watje!

Trentin. Al heb ik hem niet.

Zadelpen

Ik sprint richting de top 50. Dat zit wel prima in elkaar lijkt me. Zo zonde he, had met Roglic misschien wel top 10 gestaan. En dan morgen Valverde!!!

Oh nee.....

Dit blijft zeer doen tot in Parijs vrees ik.

Stuff

Morgen:

D. Martin
Sagan (C)
Matthews
Roglic
EBH
Ulissi
Colbrelli
Kwiatkowski
Froome/Porte/Aru

Alleen die laatste plek nog ff over nadenken. Froome zie ik de top 5 wel binnengaan. Porte evt. teampunten bij overwinning Avermaet en van Kung.

RubenVB

'@TVM Het gifje haalde zichzelf onderuit. Hoe haal ik mijzelf hier onderuit? : / Waar stel ik iets wat volgens mij zwart en wit is?

Klootje Kriekeljon

Gevoid Once? Dat is?

De bavariaan

Dan telt je weddenschap niet meer

bartje

Gilbert (c)
Sagan
Trentin
D Martin
Felline
Demare
Froome
Porte
Buchman
Porte kan geen seconde meer verliezen, en eindigt vrijwel zeker top twintig. Froome eindigt denk ik ook top twintig EN komt top 5 AK binnen.

Ik twijfel nog of ik Buchmann inruil voor of Roglic, of Uran. Buchmann verwacht ik zeker in de top vijf jongeren morgen en aantrekkelijk voor teampunten. Roglic kan dit natuurlijk wel in goede doen, maar heeft toch echt wel een stukje vel laten liggen in Düsseldorf, en Uran kan dit ook wel maar ik denk dat hij wacht op de vijfde etappe..

steefje9

Heren. Hoe lang denken jullie dat Thomas nog in het geel zal rijden?

Klootje Kriekeljon

Heb zelf bijv. wel eens gehad dat je op 3 wedstrijden geld inzet in 1 bet, er 1tje afgelast werd en toch maar je winst over 2 wedstrijden uitgekeerd werd bijv.

droomteam

Bartje ik heb nog eens gekeken bij Demare omdat jij hen op schreef . Maar ik kan mij vergissen maar ik zie hen er echt niet bij .zal wel balen als het wel zo is !

Laatst gewijzigd
daannnnn

'@bartje, heb je wel goed naar de puntentelling gekeken? Als je onderbouwing van Buchmann was dat je ervan uitgaat dat Sagan wint ok, maar met die enkele witte trui punten ga je de oorlog niet winnen.

Edit: Sorry zie nu dat je ook teampunten hebt geschreven, overheen gekeken omdat je Gilbert als captain hebt. Als je twijfel hebt over Sagan zou ik toch 100% voor Roglic gaan.

Laatst gewijzigd
renzovandijk

Is het niet te ver voor Sagan? 1,6km met 6% is meer dan een moeilijk sprintje..

Ceramiche Ariostea

Voor de 9e plaats Demare of Boasson Hagen ?

ONCE

Ik zou ze allebei pakken

Kijk etappe 1 van ParijsNiceterug en je weet dat Demare dit ook kan.

Ceramiche Ariostea

'@Once mag er helaas geen 10 opstellen 😉

Starlynk

Mensen die 2m hebben uitgetrokken voor Van Avermaet en hem dan geen kopman maken morgen, dat snap ik niet :p

jort101

Ik had gewoon 55 punten meer gehad als ik niet perongeluk m'n kopman had verwijderd.. nu 284 punten gescoord.. maaar de Tour is nog 19 etappes lang

ONCE

Park111982

Ik weet je andere 8 niet maar wellicht dat je er daar 1 kan schrappen.

Starlynk.
5m uittrekken en dan sagan morgen geen kopman maken in een etappe die hem beter suit dan gva is nog gekker

droomteam

tvm waarom vrees je dat voor mij Mijn sprinteam ziet er wel goed uit .
Wel balen ben Valverde kwijt !

Ceramiche Ariostea

'@Once

Roglic, Colbrelli, Matthews, Sagan, Martin Ulissi, Swift en Froome

1 2 ... 178 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.