Twijfel nog over Kittel: Groene trui punten + evt. Gilbert zou toch erg mooi zijn. En mijn vertrouwen in Gilbert is eigenlijk wel groot. Daarentegen is Küng ook nog wel een optie, gezien ik geen echte heftige tijdsverschillen verwacht en die 1 seconden split naar 3 seconden is gezet, dus die zou ook al 14 punten kunnen opleveren. Swift nadat hij eventjes de Alpe d"huez op sprintte durf ik denk ik ook wel te gokken
'@droomteam,
Morgen een andere dag, maar zoals vandaag gaan er vrees ik voor je nog heel wat volgen.
@rubenvb,
Klopt. Met Valverde en/of Izagirre ga je de top ook niet meer halen inderdaad.
Wel jammer dat je met de uitspraak "Niets is zo zwart-wit als jij hier schetst." jezelf een beetje onderuithaalt.
@ Jori,
Ik heb dezelfde overweging als jij hebt. Ik ga denk ik toch voor Kung. Die zal het wit in ieder geval wel kunnen behouden als hij daar voor gaat. Dat Gilbert de rit wint voor Kittel vind ik al weer een grotere gok. Maar Kittel heeft natuurlijk wel de groene trui om zijn schouders. Dat zal na morgen nog zo zijn.
Gilbert (c)
Sagan
Trentin
D Martin
Felline
Demare
Froome
Porte
Buchman
Porte kan geen seconde meer verliezen, en eindigt vrijwel zeker top twintig. Froome eindigt denk ik ook top twintig EN komt top 5 AK binnen.
Ik twijfel nog of ik Buchmann inruil voor of Roglic, of Uran. Buchmann verwacht ik zeker in de top vijf jongeren morgen en aantrekkelijk voor teampunten. Roglic kan dit natuurlijk wel in goede doen, maar heeft toch echt wel een stukje vel laten liggen in Düsseldorf, en Uran kan dit ook wel maar ik denk dat hij wacht op de vijfde etappe..
'@bartje, heb je wel goed naar de puntentelling gekeken? Als je onderbouwing van Buchmann was dat je ervan uitgaat dat Sagan wint ok, maar met die enkele witte trui punten ga je de oorlog niet winnen.
Edit: Sorry zie nu dat je ook teampunten hebt geschreven, overheen gekeken omdat je Gilbert als captain hebt. Als je twijfel hebt over Sagan zou ik toch 100% voor Roglic gaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.