Tour de France Scorito

1 2 ... 185 ... 283 284
JimKro

Supersterk van Demare. Blij dat ik hem opgesteld heb!

IL DON

Goed gescoord. Heb de nr 1,2,3,6 en 9 mee. En Porte ook nog. Alleen Fuglsang (7e) niet opgesteld. Dat is wel balen. Maar ik mag tevreden zijn!

raymankapeens

Ik hoor iedereen nog roepen dat Demare dit nie zou kunnen.....
Voortaan ga ik daar niet meer naar luisteren haha.

Ik had dus Roglic. Nou die gaat de prullenbak ik. Voor straf mag ie ook de 2e tijdrit niet meer rijden haha

ONCE

Ik had een bet met nasibal aan moeten gaan froome VS yates.

Prime

Colbrelli als kopman valt toch even tegen :D

ONCE

Dat Demare dit kon wist ik wel. Wel teleurgesteld in colbrelli en Gilbert

Icon

'@Rayman, Laten we het elkaar helpen te herinneren. De beste man een uur voor de start uit mijn team gehaald

nasibal

Ik had een bet met nasibal aan moeten gaan froome VS yates.

Inderdaad. Yates stelt me hier wel teleur hoor. Als 'zelfs' Porte dit kan, dan had hij er altijd bij moeten zitten. 1 op 1 verslaat hij dan altijd Froome in zo'n sprintje, daar blijf ik nog steeds bij ;)

Overigens weer zo'n typisch scoritoritje: Vooraf alle reden voor twijfel tussen AK-mannen en sterke sprinters. Wie gaan er uiteindelijk mee heen? Juist. Leren we er ooit van? Nope..

Laatst gewijzigd
IL DON

Majka ook niet mee (10e) en geen teampunten. Had toch geen Colbrelli en Swift moeten opstellen.

Kpenty

Jammer van Gilbert. Verwachte wel een demarrage a la Cauberg van hem. Geen goede dag blijkbaar. Met de nummers 1,2,3,6 en 9 meer dan tevreden. Jammer van Yates en Colbrelli. Majka en Fuglsang helaas op de bank, maar deze selectie was vooraf de meest logische dus kan ik hier niet heel erg van balen.

WCEendT

Majka ook niet mee das wel zonde :/

Knalerwtensoep

Tweede dag alweer 0 kopman punten na Roglic en nu Gilbert.. na het al uitvallen van Valverde en Izagirre.. Nee de tour is nooit mijn ding geweest. Out.

Poeksel

Inderdaad nasibal, de 'fout' om te weinig klassementsrenners op te stellen in ritten als dit heb ik ook vaker gemaakt (wel Demare opgesteld overigens). Vogellied opstellen was ook wel een grote gok geweest...

ditisdavid

Démare laat het zien en EBH, Colbrelli en Ulissi niet, verkeerd gekozen...

JimKro

'@nasibal

Haha, ja heel erg waar. Dit is letterlijk al minstens de 10e keer dat ik bij de eerste punchaankomst in de tour punten misloop door klassementsmannen niet op te stellen.

Goozbabs

Nou, mijn lijstje die ik opgesteld heb en geen punten pakken (trui en teampunten uitgezonderd):

Roglic
Gilbert
Colbrelli
Ulissi

Renners die ik allemaal beter had kunnen opstellen:
Demare
Fuglsang
Majka
Bardet
Porte
Uran

Ouch! Maar leuke etappe weer :)

rijenfc

met 1- 2-3 -4 - 6 -7 -13 zeker tevreden Gelukkig Demare weer terug 2x er in weer er uit van ochtend toch maar terug gezet gezet Balen Gilbert had ik ook verwacht

Simonhout

Had Demare, Bettiol en Porte toch niet opgesteld, baal nu toch een beetje ervan. Gilbert als kopman is ook niet om blij van te worden. Ulissi ook nergens te bekennen.

Papa Bart

Grootste tegenvallers tot nu toe: Roglic, EBH, Felline, Gilbert. Uiteraard even los van de welbekende uitvallers. Alles op Gilbert gesteld, helaas....'Tis wat het is.

Klootje Kriekeljon

Daarom hoe minder je meeneemt hoe minder je kan kiezen :) wahaha

IL DON

'@Kpenty
Ik heb precies hetzelfde.

Wielrennertje

Man wat heb ik de verkeerde renners gekozen. Bardet, Aru, Fuglsang en Wellens had ik gewoon kunnen selecteren ipv Ulissi, Swift en EBH. Was ook nog zo dom om 1 renner te vergeten. Overigens hadden die 3 ook gewoon hoog kunnen eindigen dus erg veel kon ik er niet aan doen. Had wel gewoon de top 3 en 4000 plekken gestegen. Maar toch balen zulke weggegooide punten.

Dom Tumoulin

Sagan, Matthews, D. Martin, Colbrelli, Wellens en Froome waren bij mij zekerheidjes

Ik heb uit de groep Demare/Aru/Porte/Roglic/Majka/Kittel(eigen klassement+teampunten)/Kung(eigen klassement+teampunten) gekozen voor Demare, Aru en Porte. Toch aardig tevreden.

Fuglsang heb ik eerlijk gezegd niet eens overwogen.

Overigens is er iets mis met de puntentelling van scorito. Thomas staat eerste en Froome tweede, toch is het beter om morgen Froome op te stellen omdat hij 8+8 punten krijgt en Thomas slechts 10. Hoort niet te kloppen.

RubenVB

Als ik ernaast zit dan geef ik dat toe. Demare niet verwacht en aangegeven in een eerdere post. Toch moeten luisteren naar sommige van jullie :-)

Daarnaast Matthews als kopman ipv Sagan. Ach ja. Daar lig ik niet wakker van.

nasibal

'@Dom Tumoulin

Zo werkt Scorito al jaren. Of dat 'niet hoort te kloppen' is subjectief.

Los van elkaar is het in mijn ogen volkomen 'logisch': Froome en Thomas hebben allebei hun plekje in het AK verdient en verdienen die punten dus ook. Dat teamgenoten van de gele trui punten verdienen omdat ze normaal gesproken(!) hebben bijgedragen aan deze gele trui is ook niet onlogisch. Dat de gele trui hier zelf géén extra punten bovenop krijgt (die zitten immers al in zijn AK punten) lijkt me ook vrij recht door zee. Soms doet zich dan een situatie voor als deze.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 185 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.