Sagan(c)
Kung
Froome
Matthews
Gilbert
Colbrelli
Martin
Swift
Henao
Belangrijkste afwezige: Demare.
Waarom?
De laatste anderhalf kilometer is iets meer hoogteverschil dan bijvoorbeeld bij LBL. (85 vs 93) En als, wat er veel als argument voor Demare gebruikt wordt, het einde nogal vlak is betekend dit dat het begin stijler is. Mijn vermoeden is daarom ook dat de echte sprinters op achterstand liggen en wie gaat het dan dichtrijden? Van de rest van de opgestelde sprinters verwacht ik dat ze wel voor plek 5 kunnen sprinten.
Wel heel lang Gilbert als captain gehad. Als winnaar voor vandaag verwacht ik hem misschien ook meer als Sagan, maar ik geef Sagan wel veel meer kans om in de top5/10 te eindigen dan Gilbert. Sagan zal door blijven gaan en Gilbert laat het mogelijk lopen als een andere QS voorop rijdt.
Gooi ik mijn team er ook nog ff in:
Sagan (c)
Matthews
Colbrelli
EBH
Swift
Benoot
Naesen
Majka
Contador
Geen Demare of Kittel ofzo, want die liggen er gewoon af. Geen "zekere" punten voor Küng (ik vermoed dat ie mogelijk uit de top 5 kukelt vandaag). Ik verwacht de sterke mannen/punchers, aangevuld met klassementsmannen in de top 20. Kies dan voor Majka (teampunten Sagan, omdat ik reken op winst van Peter) en Contador (omdat hij mijn klassementsgok is, dus dan moet ik hem ook maar uitspelen. Heeft ook al gezegd dat hij Froome overal en nergens wil aanvallen, dus waarom vandaag niet?). Zullen sowieso wel wat 0-punters tussen zitten, maar vind het leuker om te gokken met o.a. Swift, Benoot en Naesen dan 3 jongens van het klassement te nemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.