Tour de France Scorito

1 2 ... 183 ... 283 284
ditisdavid

Sowieso Buchmann, kan ook eea aan teampunten scoren via Sagan. Tenzij je Kristoff of Démare dit ziet overleven natuurlijk.

Bode80

Finish van vandaag is redelijk vergelijkbaar met de Mur van Bretagne...

http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_France_2015_Stage_8_Mur_de_Bretagne

PeterPaprika

In het feit dat ze steiler beginnen dan eindigen wel ja, verder stopt de vergelijking daar wel.

tvm

'@ Starlink,

Als je Gilbert, Greg, Wellens, Felline en Ulissi in je team hebt genomen, dan kun je die maar beter opstellen vandaag ja.
Mooie selectie voor vandaag! Maar ik vraag me wel af wie je daarvoor allemaal thuis hebt gelaten.

@ Nasibal,

Ik ga met je mee in je afweging tussen Froome en Yates. Alleen vergeet je volgens mij de jongerentrui-punten van Yates in je overweging mee te nemen.
Al zijn dit niet veel punten.

Veel mensen spreken over Demare vandaag. Ik ga niet ontkennen dat hij in een goede vorm steekt, en dat hij (al dan niet met hulp) MSR wint geeft ook blijk van enige klimcapaciteiten, maar de rit in Parijs Nice waaraan gerefereerd wordt is onterecht vind ik.
Dat was namelijk een waaierrit waarin de puncheurs kop over kop reden voor het algemeen klassement. Zo niet Demare, die reed voor ritwinst. Bovendien is die heuvel een stuk minder lang dan vanmiddag het geval is.

Starlynk

En de statistieken zijn weer binnen!

Meest gekozen:
1. Sagan 94%
2. Froome 65%
3. Van Avermaet 55%
4. Matthews 45%
5. Gilbert 42%
6. Porte 40%
7. D. Martin 38%
8. Kittel 34%
9. Yates 24%
10. Aru 20%

Meest gekozen kopmannen:
1. Sagan 58%
2. Van Avermaet 13%
3. Gilbert 9%
4. Matthews 4%

nathancouw

Niet erg verassend! Had Demare wel verwacht.

WCEendT

Mooi hoor bij de beste 4% vandaag!

WCEendT

34% Kittel is wel raar hoor :/

ICuThiNk

'@TVM,

Starlink reageerde op mijn opstelling.

Ik heb een paar keuze willen maken, waaronder een paar extra aanvallers deze tour en wat minder klimmers/klassementsmannen. Echter ben ik Valverde en Izaquirre nu kwijt, dus mijn poule kan ik al een beetje als verloren beschouwen.

De volgende selectie had ik gemaakt:

-Froome
-Porte
-Fuglsang
-Bardet
-Valverde
-Izaquirre
-Roglic
-Felline
-Ulissi
-GVA
-Gilbert
-Wellens
-Bevin
-Sagan
-Kittel
-Greipel
-Demare
-Matthews
-Groenewegen
-Swift

Ik heb dus bewust gekozen voor minder klassementspunten, met 6 klassementsmannen, helaas er al 2 uit.

Wollage

'@WCEendt: Ik heb kittel ook opgesteld ;)

Awesem

Heb Kittel bij. Gok op etappewinst voor Gilbert, dus aantal teampunten :)
Bovendien, truipunten mocht hij schade weten te controleren.

Treenert

Daniel Martin
Gianluca Brambilla
Matteo Trentin
Zdenek Stybar
Philippe Gilbert
Fabio Sabatini

Dan kun je als QS toch niet 'verliezen' vandaag?
Verbaasd mij dat 58% op Sagan gokt. Die mannen van QS gaan daar zoveel gas geven dat het te lang wordt voor Sagan, toch?

Laatst gewijzigd
nasibal


34% Kittel is wel raar hoor :/

8 punten voor de puntentrui, mogelijk 10 voor winst Gilbert. Vallen er geen noemenswaardige gaten dan pakt hij er ook nog 6 voor het AK. Kittel kán dus zomaar 24 punten pakken. Dat 34% van de teams maximaal 7 renners mee heeft die sowieso in de punten rijden deze etappe vind ik niet zo'n gek idee. Dat ze dan Kittel meenemen ook niet.

timoo

Zou toch leuk zijn als mijn gok met colbrelli als kopman goed uitpakt ;)

robotour

Inderdaad Kittel meenemen is niet zo onlogisch met een mogelijke winst van een andere Quickstepper en de overige mogelijk te behalen (zekere) punten.

elstupidoloco

'@Treenert

als je dat zegt, krijg ik weer die beeldenvoor me van Sagan die in Milaan San Remo weg knalt op de Poggio. oke, ander stijgingspercentage, maar Sagan rijden ze hier echt niet los

snellerfietsen

Ben ik hier de enige op t hele forum die Jay Mcarthy heeft? Slechts 500k en makkelijke teampunten voor Sagan. Tevens moet hij dit vandaag ook kunnen, kan zo top10 rijden

nasibal

'@Snellerfietsen

En wanneer ga je hem opstellen behalve vandaag?

Treenert

'@elstupidoloco Martin, Brambilla en Stybar waren daar niet hé, maar we gaan het zien.

Starlynk

Als ik Quick Step was zou ik gewoon al die mannen omstebeurt laten aanvallen vanaf onderaan die klim. Sagan kan ook niet op alles reageren. Als ze tempo gaan rijden dan zie ik ze Sagan ook niet lossen hoor. En McCarthy moet daar gewoon de gaatjes dichtrijden op de aanvallers voor Sagan, lijkt me.

snellerfietsen

Nasi, als opvulling van mn sprintteam als er sprinters uitvallen. En 3e week zou hij in de aanval gaan;)

Ceramiche Ariostea

Kwiatkowski rijdt vandaag in dienst van Thomas en Froome geeft hij aan bij sporza

RubenVB

Michael Matthews(C)(Maar 4% kopman. Goed gevoel bij hem. Bij winst toch net iets meer punten met kopman dan 96% ;-) )
Chris Froome
Edvald Boasson Hagen
Peter Sagan
Sonny Colbrelli
Fabio Felline
Daniel Martin
Romain Bardet
Fabio Aru

Na veel wikken en wegen Porte en Latour ernaast gelaten. Ik zie veel discussie mbt Demare/Bouhanni, maar ik geloof er niet in. Vanmiddag blijkt of ik ernaast zit of dat mijn gevoel klopt!

Bidonhouder

Ik heb Kittel vandaag ook meegenomen als 9e renner. Hij levert sowieso 8 punten op en misschien nog wel 10 voor een overwinning van zijn ploeg. Ben benieuwd wie er straks allemaal nog aanhangen :)

Jeffrey81

Mijn gok is Démare. En Roglic, maar dat is ook omdat ik het anders zonde van het geld vind, haha

Verder:
Froome
Kung
D.Martin
EBH
Matthews
Ulissi
Sagan (C)

Ernaast: Latour, Aru, Buchmann, Bardet, Fuglsang, Uran en de sprintploeg. Hopen dat hier niemand bij zit waar ik spijt van ga krijgen.

Bardet durfde ik niet aan, is gisteren toch best hard gevallen.

1 2 ... 183 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.