Tour de France Scorito

1 2 ... 182 ... 283 284
ICuThiNk

Heren,

voor vandaag heb ik:

-Sagan
-Gilbert
-van Avermaet
-Matthews
-Wellens
-Roglic
-Swift
-Felline
-Ulissi

Echter heb ik Demare, Froome en Porte ernaast staan... Ben echter nog niet zeker of dit het beste zal zijn voor mijn punten van vandaag o.a. door trui of teampunten.

Wat is volgens jullie de meest logische opstelling?

Awesem

Kristoff kan dit toch ook prima verteren?

Starlynk

Als je Froome hebt, zou ik 'm altijd opstellen vandaag. Thomas zal wel geel behouden = 8 punten, Kittel/Kiryienka vallen er mogelijk tussenuit waardoor Froome zelf top 5 inkomt (= 2/4 punten), daarnaast grote kans dat er klassementsmannen top 20 of zelfs top 10 rijden en Froome zit altijd goed van voren.

Maar ja, als je Gilbert, Greg, Wellens, Felline en Ulissi in je team hebt genomen, dan kun je die maar beter opstellen vandaag ja :p

irernst

Twijfel om Demare op te stellen als vervanger voor Porte. Had Porte opgesteld voor de teampunten van Kung en Avermaet mocht die winnen. En eventueel kan die zelf nog iets doen op de eindheuvel. Maar lees toch dat de finish niet zwaar genoeg lijkt te zijn, en Demare mee zou moeten komen.

Zouden jullie het risico nemen om Demare op te stellen, of voor de iets veiligere Porte kiezen?

ICuThiNk

Bedankt Starlynk,

die 5 samen met Matthews en Sagan zijn mijn zekerheidjes ook voor vandaag. Echter heb ik dan nog Froome, Roglic, Swift, Porte over.

het "grote" probleem zit hem dus in de laatste 2 renners.

Wel verwacht ik vandaag weer een stukje te kunnen klimmen in het klassement. Helaas ben ik ook Valv en Iz kwijt.. :-(

Starlynk

'@ICuThink: Als ik uit die 4 zou moeten kiezen, dan zou ik sowieso Froome doen en die andere 3 zijn me om het even. Ik zou persoonlijk Swift doen vermoed ik, maar geen idee. Porte pakt sowieso wel wat punten maar waarschijnlijk niet heel veel en die andere 2 zouden top 10 kunnen rijden, maar ook 0 punten kunnen halen.

@irernst: Ik zit nog met dezelfde afweging en neig naar Porte. Het zou idd kunnen dat Demare er nog bij is en in dat geval kan hij top 5 rijden, maar ik denk dat ze dat klimmetje toch behoorlijk op gaan vlammen en dan wordt het wat te pittig voor Demare lijkt me.

Ceramiche Ariostea

Heerlijk die discussie's. Ga ik voor de Gok van Demare of Roglic of kies ik voor zekerheid van teampunten voor Buchmann en/of Majka in de hoop dat Sagan zijn favorietenrol waarmaakt. Lastig Lastig

timoo

Colbrelli(c)
Sagan
Hagen
Matthews
Froome
Demare
D.Martin
Ulissi
Buchmann

Phoenix0000

Het is een beetje een glijdende schaal...als ik Demare opstel, dan volgt Bouhanni in zijn kielzog

Starlynk

'@timoo: als je Buchmann opstelt voor de teampunten van Sagan (ga ik vanuit?), dan zou ik Sagan ook kopman maken. Als je denkt dat Colbrelli wint, dan zou ik Buchmann niet opstellen.

Awesem

'@Starlynk, dat is risico spreiden.

Starlynk

'@Awesem: ja, dat is altijd verliezen :) Als je een vriendenpouletje wil winnen en in de laatste week zit, dan kun je overwegen dat te doen om te consolideren. Nu kun je m.i. beter niet scenario's kiezen die elkaar bijten, maar iedereen moet het zelf weten natuurlijk!

goalgettert

Vandaag hopelijk een grote inhaalslag maken
Sagan
vAvermaet
Gilbert
Kwiatkowski
Ulissi
d Martin
Felline
Roglic
Froome
... twijfel of ik Sagan, vAvermaet of Gilbert kopman moet maken, ga denk ik maar voor zekerheid en ga voor Sagan

BarryE1

Het is blijkbaar geen gemeenschappelijk gedachtegoed maar in mijn optiek is het te zwaar voor types als Démare en Kristoff. Bij nadere besturing van de laatste 1,6km is de laatste 300m niet zwaar genoeg voor types als Daniel Martin. Alle ballen op Gilbert, van Avermaet, Sagan, Ulissi en ploeggenoten.

snellerfietsen

Wordt hier opeens gedaan alsof Demare de nieuwe Sagan is😂 gewoon punchers en klassementsmannen opstellen.

DennisOolbekkink

De etappe van vandaag is een echte Ardennenklassieker. Het lijkt mij te zwaar voor Kristoff, Bouhanni en Demare. Verwacht ook dat Küng zijn plek in AK gaat verliezen. Ik kies voor meer truipunten met Kittel (en minimaal evenveel kans op teampunten).

Mijn dark horse is Naesen.

timoo

'@starlynk ik voor de rest weinig alternatieven behalve een kittel of porte. Buchman zou ptn kunnen scoren in het jongeren klassement en bij een mogelijke winst van Sagan. Ik ben valverde al kwijt die ik op het allerlaatste moment in mijn team heb gegooid(met Bouhanni) ten koste van greipel en Yates daarom heb ik Colbrelli gekozen als kopman om een mogelijk verschil te maken met de standaard keuze sagan

Robin030

Wat denken jullie over Aru vandaag?

barcasportz

'@barry ulissi is gisteren gevallen

Ceramiche Ariostea

Dit is het medisch bulletin van de 104e editie van de Tour de France.
Rit 1:

Valverde (SPA): Vermoeden van breuk in linkerknieschijf. Overgebracht naar het ziekenhuis voor een radiologisch onderzoek.
Izagirre (SPA): Kneuzing aan wervelkolom en linkerheup. Overgebracht naar het ziekenhuis voor een radiologisch onderzoek.
Gallopin (FRA): Kneuzing linkerenkel
Bevin (NZL): Schaafwonden aan hele rechterflank van het lichaam
Durbridge (AUS): Verstuiking linkerenkel

Rit 2:

Froome (GBr): Schaafwonden op de rechterbil
Bardet (Fra): Schaafwonden op de rechterknie
Rowe (GBr): Licht hoofdletsel. Radiologisch onderzoek wordt uitgevoerd
Delage (Fra): Wonde aan linkerknie en -schouder
Domont (Fra) en Hollenstein (Zwi): Wonde aan rechterknie
Claeys (Bel): Wonde aan linkerelleboog
Küng (Zwi): Schaafwonden aan rechterarm
Leezer (Ned): Pijnlijke rechterknie
Grivko (Oek): Schaafwonden aan linkerschouder
Knees (Dui): Schaafwonden aan rechterknie en -elleboog

BarryE1

'@barca

Atapuma en bono, las ik hier eerder.

Masterw

Ulissi is niet gevallen

Treenert

Roglic of Hagen?

Marsthinaikos

Ik heb nog een plekje over. Misschien iets voor Gesink vandaag? Of gokken op Demare, Buchmann, Kristoff of Fuglsang?

Ceramiche Ariostea

'@Treenert - Ik heb meer een twijfels over Roglic dan over Hagen
@ Zico - Niets voor Gesink. Gok is Demare maar ik denk te zwaar, Buchmann voor teampunten iets meer zekerheid. Kristoff en Fuglsang voor mij geen optie

1 2 ... 182 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.