Tour de France Scorito

1 2 ... 181 ... 283 284
SlamSam111

Ook Valverde en Izagirre kwijt, part of the game.
Matthews kopman vandaag !

snoek1974

Twijfel voor mijn negende plek nog tussen Bouhanni , Naesen , Maijka of Froome

Bouhanni - moet een hele goede dag hebben zoals in Vuelta 2014 maar eindig dan wel gelijk top 10 , maar verwacht het niet en geef de voorkeur aan Demare waar dat ook twijfelachtig is

Naesen - dark horse , maar de vraag is of die mee gaat doen in dit puncheurs geweld of dat die het aan Bakelants over laat , maar hij kan verrassen

Maijka - teampunten als Sagan wint en groen pakt en evt ook als Buchmann het wit pakt ( al lijkt die kans klein aangezien Yates al voor m staat)

Froome - lijken garandeerde punten omdat Thomas het geel wel zal houden .

Nu nog Naesen als 9de man want als je m hebt moet je m in bepaalde etappes ook opstellen en dan komt zo n etappe , samen met een aanvallersetappe het meest in de buurt . Laat Naesen lekker staan als 9 de man , hopelijk kan die de dark horse rol aan

Wielrennertje

Hoe denken jullie dat Messi het gaat doen vandaag? Hem erin zetten of is hij meer een tijdrijder?

SlamSam111

Als je Naesen in je team hebt en vandaag niet opstelt, kan je je afvragen waarom je hem hebt geselecteerd imo.

zomaareens

Ulissi hard gevallen? bron?

Ornor

Froome, Roglic, Kung of Latour als 9e man?

Johnnyloco4

Altijd Kung, pakt gegarandeerd 6 punten witte trui en zal ook in top 5 algemeens klassement blijven staan

Stuff

Altijd Froome, pakt gegarandeerd 8 teampunten gele trui en zal wellicht ook in top 5 algemeen klassement binnenkomen. Daarnaast evt. teampunten in het geval Kwiat ofzo mocht winnen. En Froome kan zelf natuurlijk ook nog eens top 20 eindigen (top 10 zelfs in een gekke bui).

zomaareens

THomas gaat gewoon zelf top 5 rijden natuurlijk

droomteam

Voor vandaag Sagan - Maathews - Gilbert - Dmartin - Froome - Aru -Kung Swift Twifel Colbrelli- Trentin Kwiatkowski Ulissi Demare een te groot risico denk ik .

elstupidoloco

de finish lijkt wel wat op etappe 6 van de tour 2015 die Stybar won, heb ik het idee! Man in vorm Demare lijkt me daarom zeker niet kansloos, Kristoff reed hier in 2015 naar plek 11.

jort101

'@zomaareens
Klopt niet.

zomaareens

nja top 20 dan, of kort rijden, of geen tijd verliezen. call it a name..

Laatst gewijzigd
Matt89

Lastig om de etappe van vandaag in te schatten.
Omdat de helling verder afvlakt denk ik dat er nog wel behoorlijk wat sterke sprinters bij zullen zitten.

Ik twijfel voor mijn 9e man tussen Roglic (kan hij dit?), Kittel (truipunten, teampunten?, kan hij als alles meezit aanhaken?) Küng (truipunten) of Bouhanni (kan hij blijven aanhaken?).

Luuk101

'@zomaareens
Volgens mij was het Atapuma (nummertje 62) die op de grond lag van team UAE. Ulissi heb ik daar niet bij zien liggen.

elstupidoloco

'@Luuk101

ik heb ook Atapuma zien liggen ja! Altijd het lijstje met rugnummers paraat bij valpartijen

Casey

De mannen van quickstep kunnen het bijna allemaal vandaag. D Martin, Gilbert, Trentin, Brambilla... Benieuwd wat daar voor tacktiek besproken is bij het ontbijt ; )

Starlynk

'@Casey: Dan vergeet je Stybar nog ;)

Casey

'@ Starlynk: haha klopt! Wat een mooie ploeg..

Gaat sagan echt winnen vandaag? 😏

RubenVB

'@elstupidoloco

Le Havre 850 meter a 7%
Longwy 1600 meter a 5,8 %(Uitschieter naar 11%)

Doe ermee wat je wilt. ;-)

Ceramiche Ariostea

Ik kan me niet voorstellen dat QS voor Brambilla, Trentin, Stybar kiest. In de vorm van dit seizoen alle ballen op Gilbert en D. Martin mag in zijn kielzog mee om geen tijdsverlies op te lopen

Luuk101

Nog even voor de mensen die twijfelen over Ulissi. Het waren Matteo Bono en Atapuma die gister vielen van UAE:

http://www.uaeteamemirates.com/uae-team-emirates-ben-swift-seventh-bunch-sprint/

raymankapeens

Heb best leuke renners voor deze etappe:

Matthews
Sagan(c)
Gilbert
Ulissi
Colbrelli
D. Martin
EBH

maar dan voor 8 en 9:
Demare Roglic of Naessen?

Denk zelf dat Jan het gaat doen ipv Naessen maar wel dat Demare er nog bij zit.
Eigenlijk zou ik Roglic er alleen indoen omdat ik anders die 2 mil helemaal weggegooid heb haha

BarryE1

Het is dat ik niet echt alternatieven heb maar anders had ik Démare waarschijnlijk heroverwogen. In die rit van Parijs-Nice ligt het zwaartepunt in de voorlaatste km, is het ook maar één km en de laatste km was zelfs licht naar beneden. Bovendien was het een relatief korte etappe. In de rit van vandaag is het 1,6 km, ligt het zwaartepunt ook in die laatste 1,6km en is de etappe langer en zwaarder. Al met al denk ik dat de etappe voor Démare net te lang is, de klim net te zwaar en er teveel concurrenten zijn die dit ook heel goed kunnen.

Overigens viel me op dat scorito Fuglsang waardeert als een 2-sterren puncher, die heb ik tot nu toe zelfs niet een heel klein beetje overwogen. Iemand die de waardering van scorito kan verklaren?

Wat ik verder wel interessant vind is dat Daniel Martin vrij laag staat in het lijstje van favorieten bij de bookmakers. Nu is hij bij mij ook niet de topfavoriet maar hij zou het zeker moeten kunnen, met 23x je inleg toch wel interessant?!

Icon

Ik wil eigenlijk Roglic opstellen (al is het alleen maar om zijn geld terug te verdienen) maar dan moet ik Jan Bakelants uit de selectie halen. Wat denken jullie hiervan, ik vind het nog altijd moeilijk om Roglic zijn kunnen in te schatten...

1 2 ... 181 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.