Tour de France Scorito

1 2 ... 187 ... 283 284
Dom Tumoulin

Als ik naar dat profiel op scorito kijk dan zie ik dat er in de laatste kilometer, 17 meter geklommen moet worden. Dat stelt toch niets voor?

ONCE

Nee dat is te verwaarlozen

WCEendT

Gewoon licht oplopend, kan net het verschil wezen als er iemand te vroeg aan gaat.

vasnd

Kittel kon een bescheiden stijging anders ook prima aan overigens.

Vandaag weer veel gescoord. Geen GvA maar wel Sagan, Matthews, Martin, Demare, Froome, Porte, Uran, Kittel en.. Aru ipv Fuglsang opgesteld. Top 10 forumpool :).

Gids05

Morge voor mc clay of voor de zekere 16pnt voor froome gaan dan moet mclay 11 of 12 worde als tie beter wil scoren

JimKro

Laatste km is 1,7% oplopend. Voor niemand echt een probleem. Treintjes zijn wel belangrijk omdat je niet van te vroeg aan kan gaan. Daarnaast is de finale toch wel wat technischer dan zondag.

Edd1e

Froome kan morgen nog wel zakken in het AK. Dus die 16 punten zijn niet helemaal zeker.

daannnnn

Ik denk dat morgen iig Sagan en Matthews over Froome heengaan ja in het AK

herrzaat

Hoe zit het precies met het aantal te verdienen bonificatiesecondes morgen? Iemand?

Laatst gewijzigd
daannnnn

Ik was te snel, 10 sec voor nr 1, 6 voor nr 2 en 4 voor nr 3. Dus als Sagan of Matthews morgen top 3 sprinten gaan ze over Froome heen.

Diderick

Ik verwacht Sagan al niet in de top 3 morgen, Matthews al zeker niet.
Tot nu toe 52e (en 17e in de wf poule, daar ligt het niveau relatief gezien toch wat hoger) Thomas in etappe 2 vergeten op te stellen dat was wel heel dom. Ik denk alleen niet dat ik al te hoog ga eindigen omdat ik Valverde had.

Jelmerbelkin

Gestegen naar plek 15 van de forumpoule en rond 500 algemeen. Demare zat er bij mij in. Fuglsang niet, maar is ook niet bij me ingekomen.

Voor morgen het sprintteam + Froome. Kopman wordt Kittel of Demare. Nu is dat nog Kittel

PeterPaprika

Wel leuk om altijd te zien dat nu ineens iedereen komt vertellen hoe goed ze het wel niet doen. Ben benieuwd of de nummer 6000 van de wielerflits poule ook nog wat te zeggen heeft ook... :)

WCEendT

'@Peter
Hallo :). Nog geen 100 Punten tijdens tijdrit dreunen nog ff na :).

RemcovanderMaas

Nr 4744 ook goed Peter?
Gegokt en verloren vandaag, Gilbert kopman en de hoop op Yates / Colbrelli / Swift gevestigd. Demare, Porte en Fuglsang niet gebruikt.
Morgen beter

arviidd

Na een dramatische start nu 2 x tegen de 300 aan. Prima maar ik ga toch Valverde missen zeker omdat ik voor hem Froome niet heb kunnen kiezen.

Zadelpen

Had Demare laten banken vandaag, en die was not amused. Rijdt tegen de stalorders in keihard naar boven. Roglic doet dat niet, verzaakt gewoon, reden nog niet bekend bij ons. Vanavond eens een hartig woordje met die twee.

Gelukkig deed de rest van mijn team zijn werk, en ik behoud nipt mijn top 100 plaats. Nog 1 dag in de top en dan gaat het aftakelen beginnen vrees ik. We missen je Alejandro...

Wielrennertje

Maak me al zorgen over de bergen straks zonder Alejandro. Ga ook hartstikke hard wegvallen of ik moet precies de goede aanvallers hebben. Gelukkig had ik Izagirre niet anders was het nog meer drama zijn. Wie hadden ze allebei voor de bergen?

grandesco

'@wielrennertje

ik!!! joepie!!! ohja en roglic hahaha

Masterw

Heb 8 Sprinters voor morgen.
Plek 9 is froome of d Martin
Froome teampunten voor Thomas maar d Martin weer teampunten groen en wellicht etappe

Lance Beenstrong

Ik heb 9 sprinters voor morgen die gisteren allemaal in de top 10 finishte, is dat morgen weer het geval dan doe ik er goed aan om froome niet mee te nemen. Ik zou ook niet weten welke van mijn sprinters morgen geen top-10 gaat rijden. Swift gister 7e en met de iets lastigere finale morgen t.o.v. gisteren moet hij dat wel kunnen herhalen. Hooguit dat Kristoff zich er tussen wurmt en evt. Mclay/petit of een andere verrassende naam, zijn ze nog steeds top 13. Dus toch maar alle sprinters opstellen en hopen dat sagan/matthews over froome heen gaat.

Matti

Hoeveel punten levert D Martin in totaal op indien Kittel wint?

gesink/dekker

Vandaag aardig gescoord met renners als Sagan, Demare, Matthews, Martin en Froome maar kon beter. Had verder Ulissi, Swift en Colbrelli opgesteld, maar had beter kunnen kiezen voor Uran, Fuglsang, Aru of Porte.....Maarja, ach nog 18 etappes te gaan.

RemcovanderMaas

Grandesco, hier nog 1 met Valverde, Izagirre en Roglic :-)

Treenert

Vandaag opgesteld naast Froome, D. Martin, Sagan, Matthews :

P. Gilbert (C) 22e op +0:02 (2 x 0 =....)
E. Boasson Hagen 27e op +0:02
P. Roglic 90e op +1:49
F. Felline 102e op +1:49
B. Swift 103e op +1:49

Valverde had het anders vandaag voor mij moeten doen, tsjonge wat een BAGGER!!!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 187 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.