Ik verwacht Sagan al niet in de top 3 morgen, Matthews al zeker niet.
Tot nu toe 52e (en 17e in de wf poule, daar ligt het niveau relatief gezien toch wat hoger) Thomas in etappe 2 vergeten op te stellen dat was wel heel dom. Ik denk alleen niet dat ik al te hoog ga eindigen omdat ik Valverde had.
Had Demare laten banken vandaag, en die was not amused. Rijdt tegen de stalorders in keihard naar boven. Roglic doet dat niet, verzaakt gewoon, reden nog niet bekend bij ons. Vanavond eens een hartig woordje met die twee.
Gelukkig deed de rest van mijn team zijn werk, en ik behoud nipt mijn top 100 plaats. Nog 1 dag in de top en dan gaat het aftakelen beginnen vrees ik. We missen je Alejandro...
Ik heb 9 sprinters voor morgen die gisteren allemaal in de top 10 finishte, is dat morgen weer het geval dan doe ik er goed aan om froome niet mee te nemen. Ik zou ook niet weten welke van mijn sprinters morgen geen top-10 gaat rijden. Swift gister 7e en met de iets lastigere finale morgen t.o.v. gisteren moet hij dat wel kunnen herhalen. Hooguit dat Kristoff zich er tussen wurmt en evt. Mclay/petit of een andere verrassende naam, zijn ze nog steeds top 13. Dus toch maar alle sprinters opstellen en hopen dat sagan/matthews over froome heen gaat.
Vandaag opgesteld naast Froome, D. Martin, Sagan, Matthews :
P. Gilbert (C) 22e op +0:02 (2 x 0 =....)
E. Boasson Hagen 27e op +0:02
P. Roglic 90e op +1:49
F. Felline 102e op +1:49
B. Swift 103e op +1:49
Valverde had het anders vandaag voor mij moeten doen, tsjonge wat een BAGGER!!!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.