Tour de France Scorito

1 2 ... 188 ... 283 284
romanoww

Same here, Roglic - Alejandro - Ion.

Met Froome, Contador, Fuglsang, Aru, Martin, Aru, Buchmann en opvulling de bergen in.

vasnd

'@paprika
Ik post altijd gewoon tijdens de race. Giro ging echt heel kut op het begin (sub 25%) en eindigde daar ok-ish (90+).

Stuff

Ik 84% nu. Nog niet echt geweldig. Roglic tegenvaller. En vandaag een aantal verkeerde opgesteld. En Izagirre uitgevallen. Scoritogewijs gelukkig geen Valverde, dat scheelt iets wellicht.

Knalerwtensoep

'@romanoww Jij hebt Aru tenminste 2 keer kunnen kopen... ik moet het met 1 Aru doen helaas.

jort101

Slechtste tour ooit word dit voor mij ;) Gilbert als kopman vandaag.. nu 28000e :p.. lachwekkend.

Zadelpen

Ff een plakbidonnetje pakken Jort. Dat geeft vast weer verse moraal.

kevinraar

Gestegen naar plek 7780

romanoww

'@Knalerwtensoep - dyslexie incoming - 2de Aru = Uran ;)

kevinraar

18 punten mislopen Door bardet nog uit me team vn vandaag te doen voor roglic

Edd1e

De mensen die Gilbert als kopman hadden. Sagan rijdt hier altijd top3, dan ga je voor maximaal 20 punten het risico nemen om er minimaal 40 te verliezen?

Na een slechte eerste etappe (84 punten met sütterlin als kopman), nu gelukkig weer aan het klimmen met 2x 300+.

Blaudzun

Op zaterdagmorgen Izagirre en Alejandro ingewisseld voor Quintana en Pinot. Voor mij nu al de meesterzet van de 21 eeuw.

78e plaats nu. Alles zit mee. Ben benieuwd waar dit eindigt.

Blaagstra

Zie je niet op 78 blauzun. Maar wel goed bezig. Sta zelf ook in top500. Gaat lekker. Kijk erg uit naar 5 etappe. Dan weten we of we ook ak juiste keuzes hebben vermoed ik.

Blaudzun

'@Blaagstra
Dat maakt inderdaad veel duidelijk. Alhoewel ik de kans niet uitvlak dat daar een vluchtersgroep het uitzingt tot de meet.
Zelf denk ik dat mannen als Naesen, Cummings, Wellens hier wel eens succesvol kunnen zijn.

oscarito1908

Blaudzum

Je bent niet bang dat die jongens tekort gaan komen? Beide Giro gereden.

Morgen Demare als kopman.

SlamSam111

Ik blijf bij Kittel als kopman. Hopelijk kan Petit ook wat vandaag. Latour zal wit wel behouden dus Bardet mee in mijn team.

aardappeljager

Geen demare en fuglsang vandaag. Dat is balen.

Waar was Colbrelli?

jort101

'@zadelpen
Zal ik doen, m'n doel is nog binnen de 7100 te komen, maar dat wordt zelfs nog lastig ;) maar het kan natuurlijk ook niet het hele jaar goed gaan hè na m'n goeie Giro :p Vuelta maar weer.

Laatst gewijzigd
steefje9

Heren! Zien jullie Thomas lang meedoen? Lijkt me erg sterk op dit moment en wie weet kan froompie niet en mag hij zelf?

Mardai

'@steefje9: Nee ik verwacht dat Thomas morgen afstapt.

steefje9

'@ mardai. Bedankt voor je sarcastisch antwoord;) ik bedoel meedoen om het geel natuurlijk;)

Starlynk

Het geel zal uiteraard naar Froome gaan. Beetje afhankelijk van het koersverloop morgen of het dan al is, of pas in het weekend lijkt me.

zomaareens

roglic toch wel de miskoop van me.. die moet n hoop etappen mee gaan doen in de ontsnapping als ie nog iets goed wil maken:( je rekent op kort bij geel en dan in etappe 3 en 5 ook kort eindigen.. ben er weer ingetrapt..wishfull thinking:(

fringale

Ik blijf het een "kwakkel" vinden dat als Froome achter Thomas eindigt en ook achter Thomas in het klassement staat, hij toch meer punten pakt.

kevinraar

vandaag weer kittel winnen?

Ceramiche Ariostea

8 sprinters en froomey voor wat zekere punten vandaag.

1 2 ... 188 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.