Afschuwelijk!!!! Wat een ellende weer.
--
Mijn pool.
Weer drie man op de grond vandaag, en zak naar 99,3%. Ik denk dat ik zonder valpartijen dik top 10 had gezeten. Maar vind er weinig aan als ik die mannen zo hard zie vallen. Heb al duizenden, soms vreselijke, valpartijen gezien. Maar ik word er nog steeds niet goed van hoor wceendt.
Hoop dat het allemaal mee valt, dan kan ik weer met plezier gaan poolen. Want dat is maar onzinnige bijzaak. Wel heel leuk, maar had liever 60 duizendste gestaan dan hoog, en dat Valverde, Iza en cav morgen gewoon op de fiets zaten. Maar..... het is zoals het is... keihard dat wielrennen.
Pittige dag vandaag. Laatste moment kittel kopman gemaakt voor Demare.
Tevens koos ik ook voor Froome i.p.v. Petit! kostbare punten! toch zit ik momenteel op 98,5%. vandaag 235 punten behaald naar de straf van Sagan!
vraagje voor morgen, verwachten jullie de Gendt morgen mee in de ontspanning? of heeft die al teveel werk verricht in de afgelopen dagen met zijn kopwerk ?
Das een Fransman, dat hoeft dus niet, ook omdat er niemand gevallen is.
""
Daarnaast heeft de Slowaak momenteel slechts 15 punten in het puntenklassement. Dat betekent dat hij 80 strafpunten heeft ontvangen. Hij staat nu 23ste in die ranking, 109 punten achter de huidige leider Arnaud Démare. ""
Grappig dus hoe de straf van je persoontje afhangt. Had bijv. een V Speybrouck dit geflikt, had hij dan ook 80 strafpunten gekregen en 30 seconden? Denk het niet ;)
Ik had Kittel als kopman, maar dat zal de meerderheid hebben. Maar had nu Swift opgesteld ipv Froome, geen punten (hij valt ook, terwijl hij dik top 10 aan het rijden was). Swift had ik de vorige keer niet mee, toen hij 7e werd (koos toen voor Kung). Swift kost me dus al dik 30 punten. Swift is dus een beetje irritant. Voor de rest ook Groenewegen en Colbrelli gevallen. Wel punten gescoord met Demare, Kristoff, Bouhani en Matthews. En Sagan dus gediskwalificeerd. Dus ik scoor toch nog goed in vergelijking met de rest. Maar Swift begint me te irriteren, haha.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.