Tour de France Scorito

1 2 ... 192 ... 283 284
christidoc

Swift leek me niet een al te grote blessure te hebben. Hij leek in ieder geval beide armen te kunnen gebruiken met het opstaan na de val. Of heb ik wat over het hoofd gezien?

Dom Tumoulin

Op PCS zie ik Sagan nu op 30 seconden staan: http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_France_2017_Stage_4

Filipo

Wat een klapper maakt die Cavendish. Heb verre van medelijden. De beste man heeft er zelf ook een handje van. Onlangs op de baan nog. Toen volgde er ook geen sanctie. Hopelijk nu ook niet. Gemis als een renner als Sagan, ondanks dat ik zijn gedrag niet goedkeur, wordt gediskwalificeerd.

Jori

30 seconden tijdstraf met declassering xD

JimKro

Gaat Scorito uit van de nieuwe klassering? Zou ik niet rouwig om zijn, denk dat er best wat mensen Sagan als kopman hebben :p

Jeffrey81

Ja, nu een paar uur wachten tot Scorito het heeft bijgewerkt. Op dit soort situaties is het programma niet echt lekker ingericht meestal.

Jammer, want ik rolde net de 97,7% in. Al kan het ook nog beter worden natuurlijk... zal het straks wel zien :)

Zadelpen

Afschuwelijk!!!! Wat een ellende weer.

--

Mijn pool.

Weer drie man op de grond vandaag, en zak naar 99,3%. Ik denk dat ik zonder valpartijen dik top 10 had gezeten. Maar vind er weinig aan als ik die mannen zo hard zie vallen. Heb al duizenden, soms vreselijke, valpartijen gezien. Maar ik word er nog steeds niet goed van hoor wceendt.

Hoop dat het allemaal mee valt, dan kan ik weer met plezier gaan poolen. Want dat is maar onzinnige bijzaak. Wel heel leuk, maar had liever 60 duizendste gestaan dan hoog, en dat Valverde, Iza en cav morgen gewoon op de fiets zaten. Maar..... het is zoals het is... keihard dat wielrennen.

WCEendT

Het nieuwe punten klassement bevalt me wel tot dusver.

Wielrennertje

Het is afwachten wie er gehavend zijn. Van mij lagen Groenewegen en Swift er bij. Al is dat natuurlijk veel vervelender voor de renners dan voor ons en onze poultjes dat voorop gesteld..

tvm

Iedereen riep over 7, 8 of 9 sprinters, maar de echte winnaars hebben zeker 10 a 11 sprinters mee.
Je weet dat er sprinters wegvallen en er zo een hoop te rapen valt.
Gelukkig heb ik Petit ook mee.

christidoc

'@tvm

Echte winnaars nemen cav en degenkolb niet mee.

Jeffrey81

Hmm...dat wachten viel wel mee. Scorito lijkt al geupdatet. En ik ga van 97,7% naar 98%. Prima! :)

Kpenty

'@tvm

Echte winnaars moeten ook nog in de bergen scoren, je weet dat er klassementsmannen wegvallen. ;)

WCEendT

'@Christidoc
100% Eens. Declassering van Sagan heeft me weer doen stijgen, toch veel met Sagan als kopman vandaag dan toch? 10%.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Van 99,8% naar 99,7%.. Hmm

ONCE

Vandaag demare als kopman. Had 't liever zonder crashes gezien. Had ie ook gewonnen denk ik. Kittel zat veel te ver

janstof

Pittige dag vandaag. Laatste moment kittel kopman gemaakt voor Demare.
Tevens koos ik ook voor Froome i.p.v. Petit! kostbare punten! toch zit ik momenteel op 98,5%. vandaag 235 punten behaald naar de straf van Sagan!
vraagje voor morgen, verwachten jullie de Gendt morgen mee in de ontspanning? of heeft die al teveel werk verricht in de afgelopen dagen met zijn kopwerk ?

christidoc

'@ONCE

Dat vraag ik me sterk af. Op kop ging het nu de laatste kilometer erg traag. Als die 4 Etix mannen er geweest waren hadden die Kittel best goed afgezet denk ik. Maar ja, het is een als, je weet het nooit. Ik had wel Kittel. :(

Lage rugpijn

Die Demare maakte wel de meest vreemde manouvre zeg!

Wollage

Ze mogen de sprint van Demare ook nog wel eens bekijken

Jori

Das een Fransman, dat hoeft dus niet, ook omdat er niemand gevallen is.

""
Daarnaast heeft de Slowaak momenteel slechts 15 punten in het puntenklassement. Dat betekent dat hij 80 strafpunten heeft ontvangen. Hij staat nu 23ste in die ranking, 109 punten achter de huidige leider Arnaud Démare. ""

Grappig dus hoe de straf van je persoontje afhangt. Had bijv. een V Speybrouck dit geflikt, had hij dan ook 80 strafpunten gekregen en 30 seconden? Denk het niet ;)

Laatst gewijzigd
Zadelpen

En Kristoff en Bouhanni raken elkaar ook best hard. (Beide geen schuld) Dat is de reden dat Sagan iets naar rechts uitwijkt. Waar Cav weer aan komt stormen.

Ik denk zelfs dat Cav had gewonnen als hij nog wel net langs sagan had kunnen glippen. Zuur hoor.

Laatst gewijzigd
Kpenty

Nu moet een Matthews toch helemaal gemotiveerd zijn om voor het groen te gaan met Sagan die 80 punten in mindering krijgt?

IL DON

Ik had Kittel als kopman, maar dat zal de meerderheid hebben. Maar had nu Swift opgesteld ipv Froome, geen punten (hij valt ook, terwijl hij dik top 10 aan het rijden was). Swift had ik de vorige keer niet mee, toen hij 7e werd (koos toen voor Kung). Swift kost me dus al dik 30 punten. Swift is dus een beetje irritant. Voor de rest ook Groenewegen en Colbrelli gevallen. Wel punten gescoord met Demare, Kristoff, Bouhani en Matthews. En Sagan dus gediskwalificeerd. Dus ik scoor toch nog goed in vergelijking met de rest. Maar Swift begint me te irriteren, haha.

Swinks95

'-80 punten voor Sagan, toch erg minus dit. Ben bang dat de punten truu toch echt gegrepen gaat worden door Matthews dit jaar.

Wat denk jij? @Birkarotto93

1 2 ... 192 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.