Tour de France Scorito

1 2 ... 193 ... 283 284
ONCE

Demare altijd nog 10 keer grotere kanshebber dan Matthews natuurlijk

Stuff

En weer 5000 plekken gestegen. Staan nu rond de 6000e plek 😬 Hopen dat ik morgen nog wat kan klimmen. Scoritogewijs een mooie valpartij met de sprinters die ik niet heb in mijn team. Voor het verdere verloop van de tour natuurlijk erg jammer.

sprintgeit

De wissel Valverde, Gilbert en Kung + 250k voor Roglic, Aru en Boasson Hagen, pakt afgezien van Kung dramatisch uit tot nu toe :D. Sta vooralsnog nog wel op 99%, maar zal de komende dagen wel zwaar gaan afzien t.o.v. degenen die geen Valverde en wel EBH hebben..

Zadelpen

Voor ebh ben ik niet zo heel bang meer. Die probeerde het gisteren, ik schrok er van. Maar was niks meer dan een sollicitatie naar een plek bij de deurzakkers. Zelden iemand in de aanval zo weg gereden zien worden.

Puntje of 130 wordt dat. Daar ga ik niet van wakker liggen.

WCEendT

'@Zadel
Je realiseert je dat EBH in 4 dagen al 52 punten bij elkaar gereden heeft (voor mij i.i.g.) en dat was met een ondergeschikte rol.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ben ik me van bewust. Maar zelfs van dat schamele aantal is al een flink pak aan komen waaien door vallende derden.

Maar punten zijn punten. We zullen zien.

elstupidoloco

ik sta nog op 99,3%, maar dit soort etappes zijn altijd jammer ten opzichte van mensen met een matige sprintploeg. swifty en degenkolb maakten een synchroon judorol trouwens.

Ceramiche Ariostea

Sagan uit de tour

WCEendT

Das zwaar klote voor poule en de tour zelf.

Maar de enige juist beslissing.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

tja, zo cru kan het zijn. Neem je Sagan én Valverde niet mee, dan ben je vooraf een idioot en sta je achteraf met de fiets in je handen

raymankapeens

Meen je dat nu echt? Cav doet kamikazeactie door te duiken in een gat wat er niet is. Hij had ook iets kunnen inhouden. Terugduwen kon ie niet omdat het zo smal was. en toch kansloos om eerst te deklasseren en dan punten aftrek en daarna alsnog te diskwalificeren ?

Zadelpen

Haha El! Met zo een forumnaam zou ik jou nu als kanshebber tippen. Maar ik begrijp dat jij niet diegene bent, ;-).

raymankapeens

Kansloze jury zeg. Ik snap dat ze demare grown gunnen als Fransman maar ja. Die actie van demare op bouhanni was ook niet chic

elstupidoloco

'@Zadelpen

wat betreft Valverde heb je gelijk, maar een geniale gek als Sagan kon ik natuurlijk niet buiten de ploeg laten

Jori

Dus eerst straffen ze Sagan, om vervolgens een nieuwe straf te bedenken? Ondanks dat ik het er mee eens ben, is dit wel bijzonder hilarisch dat UCI gebeuren.

Maar vind dat ze wel veel meer onder de loep mogen nemen deze sprint. Demare deed toch ook bepaald niet alles correct. Straft de jury dan alleen als er mensen vallen?

Laatst gewijzigd
Knalerwtensoep

Nu is de jury opeens weer kansloos? Die kunnen het ook nooit goed doen he? Enige terechte straf in een sprint hoor je geen ellebogen te gebruiken ongeacht of iemand je probeert in te halen in een te klein gaatje.

raymankapeens

Wees gelijk duidelijk. De groenteman laat je toch ook niet eerst 1 euro betalen en dan oh nee nog 20 cent en dan oh nee ik heb toch geen komkommers meer

Timmm1988

En toen waren er nog maar 17...

nasibal

Toegevoegde waarde van Buchmann ook gelijk doormidden.

Jori

Nja, ik wacht nog op het nieuwsbericht dat Sagan weer is toegelaten en dat er helemaal niks verandert

droomteam

Ik heb net nog even gekeken . Maar Cavendisch is het zijn eigen schuld als je in een gaatje duikt wat er niet is neemje onnodig risico . Geen idee of die elleboog op zet is ofgewoon een kwestie van ruimte maken van Sagan . Demare ging ookde fout in blijft gewoon staan goed zo een fransman in parijs in het groen !

raymankapeens

Bij mij ook maar ik hoop morgen op 16. Dat Bora gewoon afstapt. Hypocriete bende zeg. Cav was al aant vallen voor die elleboog

Zadelpen

'@ El

Mwaha! Touché ;-).

--

Zou er ook een lid zijn, tsja.... je gunt het niemand toe, die... Valverde, Sagan, Izagirre, Roglic en Cavendish heeft?

Die moeten we wel even nazorg bieden vrees ik.

Laatst gewijzigd
Wollage

In mijn ogen een erg onterechte straf. Degene die anders beweert moet nog eens goed de herhaling bekijken.

elstupidoloco

'@Jori

Bora is in beroep gegaan, dus je zou gelijk kunnen krijgen ;-)

1 2 ... 193 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.