Naar mijn mening nu al de 2 leukste en beste renners op een schandalige wijze eruit. Veel erger dan dit kan niet.
Mensen die 9 sprinters hebben geselecteerd i.p.v. 8 staan er nu wel goed voor natuurlijk. Alhoewel o.a. Swift vandaag ook hard is gevallen geeft dat nog geen garantie.
Dan kunnen we bijna iedere dag wel straffen uitdelen. En ja die jury deugt van geen kant. De eerste straf was passend, dit slaat nergens op. Ze zien kans dat een Fransman de groene trui wint evenals telkens dat gezeik met het rode rugnummer als een Fransman meezit in een ontsnapping. Kansloos!!
Zie mij al een rechter een opgelegde straf herzien, absurd.
Sagan is een held voor het wielrennen!!!
'@Klootje
:O?
@ONCE
Tjaah, shit happens, als er niets geks gebeurd is Sagan altijd zijn geld waard, dat ben ik mijn ook gaan realiseren ;P.
@City17
Ik ga veilig voor Froome, maar verwacht dat Porte meer punten oplevert morgen in de daguitslag... (wat ik dus vandaag met Kittel en Demare had ga ik weer doen :P).
Sagan uit de Tour halen is een schande.
Dit riekt naar willekeur van het zuiverste water. Na uitvoerig bestuderen van de beelden concludeer ik dat er tussen Cav en Sagan niets gebeurd is dat niet eerder of zwaarder al heeft plaatsgevonden, waarna er überhaupt niet gestraft is. Dat Sagan zijn elleboog naar buiten smijt -nadat Cav al onderweg is naar de hekken- gooi ik gezien zijn smetteloze blazoen voor het gemak maar even op het houden van de balans.
Ik schaam me er een (heul heul heul klein) beetje voor, maar om die britse schoft de hekken in te zien vliegen doet mij bijzonder deugd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.