Tour de France Scorito

1 2 ... 194 ... 283 284
vasnd

Zo, nu dalen Buchmann en Majka ff flink in EV..

Met Bouhanni, Kristoff én Greipel (en geen Cav) in de ploeg doe ik goede zaken overigens. Maar de manier waarop: liever niet.

Laatst gewijzigd
Knalerwtensoep

Dat pietje iets doet betekent niet dat jantje een elleboog uit mag delen midden in de sprint. Sagan kon makkelijk naar links maar in plaats daarvan houdt ie Cavendish af met een elleboog. Leuk die blinde haat op de jury en dat aarsgelik van de goedheiligman Sagan...

vasnd

Jongens zullen we die discussie bij de nieuwsberichten op de frontpage houden?

Dumoulist

Naar mijn mening nu al de 2 leukste en beste renners op een schandalige wijze eruit. Veel erger dan dit kan niet.

Mensen die 9 sprinters hebben geselecteerd i.p.v. 8 staan er nu wel goed voor natuurlijk. Alhoewel o.a. Swift vandaag ook hard is gevallen geeft dat nog geen garantie.

Laatst gewijzigd
DonQ.

Kopman voor morgen wordt een pure gok na 3 dagen de juiste te hebben gekozen.
Ik doe eens gek en neem Quintana.

Treenert

Dan kunnen we bijna iedere dag wel straffen uitdelen. En ja die jury deugt van geen kant. De eerste straf was passend, dit slaat nergens op. Ze zien kans dat een Fransman de groene trui wint evenals telkens dat gezeik met het rode rugnummer als een Fransman meezit in een ontsnapping. Kansloos!!
Zie mij al een rechter een opgelegde straf herzien, absurd.
Sagan is een held voor het wielrennen!!!

WCEendT

'@Dumoulist
Zei je van de week niet iets anders over Valverde?

Dumoulist

'@WCEendT, nee helemaal niet. Dan heb je me verkeerd begrepen.

Jeffrey81

Morgen alle ballen op Aru. Doe eens gek.....

Verder: Fuglsang, Bardet, Latour, Froome, Martin, Buchman, Urán en opvuller Demare.

Duimen maar dat dit niet de mannen zijn die door de mand vallen op de eerste serieuze berg :)

tvm

Meeste spelers hebben geluk, ik denk dat bijna niemand van de "kenners" Cavendish en Degenkolb in de ploeg heeft.
Mensen met EBH zijn de grootste winnaar. Die zien hun goedkope sprinter vanaf nu prijs rijden. Die gaat echt uithalen.
Naast hem gaat Adrien Petit het ook waar maken lijkt het.

JimKro

Morgen wordt voor mij overlevingsmodus met mijn kleine en gehavende klimteam.

ONCE

'@ wceendt

Bij deze wil ik mij verontschuldigen dat ik je min of meer van gedachten heb doen veranderen om Sagan buiten je ploeg te laten... :D

Rawolf

Rip buchmann en Bodnar in mijn teampie
Had ook Cavendish en sagan of course

WCEendT

'@JimKro
Wat is je selectie morgen?

Mijne:
Froome
Porte
Yates
Majka
Buchmann (baal nu beetje, kut Sagan :#).
Meintjes
D.Martin

Twijfel nog over:
Roglic
Ulissi
Cummings

Voorlopig zitten de laatste twee in de selectie, maar zit ook aan Demare selecteren te denken, paar veilige puntjes.

Klootje Kriekeljon

Ja BH en Petit valt goed uit bij me. Maar het zal wel als ik eerlijk ben. Ik had liever Sagan zien sprinten deze Tour.

WCEendT

'@Klootje
Ligt echt aan het verder verloop van de Tour, ik denk dat nu Sagan weg valt wij een zeer mooie strijd voor de puntentrui gaan zien tussen Matthews (zie hem wel aanvallen in de bergetappe's voor punten), Kittel (gewoonweg de snelste?), Demare (de man in vorm).

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Morgen weer een dag WCEendt ;)

Onrecht trek ik slecht.

city17

Morgen kopman: Froome of Porte? Zeg het maar.

WCEendT

'@Klootje
:O?

@ONCE
Tjaah, shit happens, als er niets geks gebeurd is Sagan altijd zijn geld waard, dat ben ik mijn ook gaan realiseren ;P.

@City17
Ik ga veilig voor Froome, maar verwacht dat Porte meer punten oplevert morgen in de daguitslag... (wat ik dus vandaag met Kittel en Demare had ga ik weer doen :P).

Laatst gewijzigd
bramverbruggen

https://instagram.com/p/BWIi1_bBGg0/

Dit vat wel goed samen hoe het gegaan is tussen Cav en Sagan! Zware straf.
Wonden likken en kijken of we nog iets kunnen bereiken met uitgedunde team wat ik nu nog heb.

Martinho237

Sagan uit de Tour halen is een schande.
Dit riekt naar willekeur van het zuiverste water. Na uitvoerig bestuderen van de beelden concludeer ik dat er tussen Cav en Sagan niets gebeurd is dat niet eerder of zwaarder al heeft plaatsgevonden, waarna er überhaupt niet gestraft is. Dat Sagan zijn elleboog naar buiten smijt -nadat Cav al onderweg is naar de hekken- gooi ik gezien zijn smetteloze blazoen voor het gemak maar even op het houden van de balans.

Ik schaam me er een (heul heul heul klein) beetje voor, maar om die britse schoft de hekken in te zien vliegen doet mij bijzonder deugd.

Rawolf

Bram een filmpje van de Bora fanpage vat het nooit goed samen :p. Cummings kiest meestal z'n etappes uit en zal denk ik niet de eerste bergetappe hebben gekozen omdat de klassementsmannen dan meestal nog wel willen, dus ik zou die thuislaten

Martinho237

'@bramverbruggen; precies dat!

Kun je misschien ook ergens een analyse vinden van de ineenstorting van mijn scorito-ploeg?

bramverbruggen

Ik snap dat nu het van Bora Fanpage komt redelijk subjectief overkomt. Echter spreken de beelden wat mij betreft wel voor zich...

@martinho is het bij jou ook huilen met de spreekwoordelijke pet op? Ach "het is maar een spelletje" ;-)

Gids05

Iemand iets gehoord over swift ???

1 2 ... 194 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.