Tour de France Scorito

1 2 ... 207 ... 283 284
SlamSam111

Dit wordt gewoon weer Kittel natuurlijk.

StonedCamel

'@aardappeljager: waarschijnlijk alledrie...

elstupidoloco

voor zaterdag kunnen we alle baroudeurs wel opschrijven: Cummings, de Gendt, Rolland, Atapuma, Ulissi, Sicard, Geschke, Grmay, Navarro, Cink, Calmejane, Feillu, Chavanel. Iedereen die nog binnen 3 minuten staat mag waarschijnlijk niet weg. Chaves op 2.44 kan vandaag het beste nog even een flink aantal minuten verliezen.

Wielrennertje

Ik heb als aanvallers Wellens en Ulissi. Die heb ik zaterdag ook opgesteld. Alleen Wellens staat op amper 2 minuten dus dat kan niks uitmaken maar het kan ook zijn dat ze die niet laten rijden. Bij Ulissi heb ik geen goed gevoel, heb het idee dat hij een anonieme Tour gaat rijden omdat hij maandag ook al nergens te bekennen was. Lastig.

Awakenings83

Even iets anders. Iemand enig idee waar ik het malia van Aru kan bestellen?
Vind dit wielershirt van de Italiaanse kampioen echt te gek.

tvm

Awakening, als je geen Italiaan bent, laat staan Italiaans kampioen, moet je dat niet willen. Of ben jij zo iemand die ook in de wereldkampioentrui rijdt?

RubenVB

'@Blaudzun welk interview?

spherepeer

Ben ook benieuwd naar de bron van @blaudzun. Kan zelf niks vinden :)

Starlynk

EBH zei zelf gisteren: "It didn't work out today but the team did really well so I'm happy with that. I will try again next time."

Bron: http://africasteam.com/2017/07/06/tour-de-france-6-boasson-hagen-gets-in-the-mix-again/

Poeksel

Blaudzun trollt graag.

@elstupidoloco: Froome wil juist van zijn trui af, zolang het niet aan een concurrent is. Iemand als Benoot mag dus gerust een paar minuten pakken van Sky morgen.

Laatst gewijzigd
BarryE1

'@Charlie33

Wie op twitter heeft dat over Boudat geroepen? Overweeg hem namelijk te slachtofferen.

elstupidoloco

'@poeksel

Benoot wel ja! Maar als ik Knaven goed begrijp laten ze een echt goede klimmer echt niet zomaar naar het geel rijden. En het verdedigen van de gele trui heeft ze de hele eerst week nog niks gekost. Ik zou bijna de koppen van knees en rowe vergeten, zo weinig heb ik ze op kop gezien.

Uit het groepje talansky, Roche, Bennett, kreuziger, chaves, Fuglsang laten ze echt niet iemand zo even naar het geel + 2 minuten rijden

Awakenings83

FF serieus?!! Vind het gewoon een geweldig tricot. En ja misschien doe ik het zelfs wel een keer aan als ik ga fietsen.
Jij loopt de hele dag waarschijnlijk in chinese kleren rond en bent toch ook geen chinees?

Rolfo

Goed punt Awakenings, alleen ik ben je kwijt haha

elstupidoloco

Ik snap het punt wel. Awakenings is geen chinees en geen Italiaan, maar wil we lopen/fietsen in Chinese kleding met een Italiaanse vlag

Wielrennertje

'@awakings Wat er wordt bedoelt is dat een kampioenstrui dragen, of het nou de nationale trui is of wereldkampioen, een beetje een no-go in het wielrennen is. Je moet het natuurlijk wel zelf weten, als jij dat wilt dragen moet je dat lekker doen. Kon het alleen nergens voor je vinden.

elstupidoloco

Wel lullig voor Aru. Wint die jongen een keer een trui, fietst straks iedereen in dat ding rond

Awakenings83

Ik begrijp dat punt wel! Zeg ook niet dat ik hem perse ga dragen. Dat werd er van gemaakt.
Ik heb thuis veel meer wielershirts (en trouwens voetbalshirts). Die draag ik verder nooit, maar verzamel ik of lijst ik in en hang ik op.
Zie het als een hobby!
Ik vind dit shirt gewoon ontzettend mooi, dus zou hem graag kopen. Maar goed ik bel aru wel even om zijn toestemming te vragen

ejmdv

On topic: gaan er vandaag waaiers ontstaan in de laatste kilometers?

Luuk101

Wind komt een groot gedeelte van de etappe van de zijkant. Windkracht 3, weet niet of dat sterk genoeg is voor waaiers...

Blaudzun

Windkracht 3. In een aantal amateurkoersen die ik gereden heb ging het daarbij wel eens op de kant. Zeer riskant dus. Het zal er aan liggen welke ploeg zin heeft. Wellicht wil Quick-step een dubbelslag slaan met Kittel en Martin.

Laatst gewijzigd
tvm

'@ awakening,

Oké als je hem zelf niet draagt dan mag het van mij.
Trouwens, als Aru in die lelijke bolle blijft rijden kan hij zijn eigen shirt wel aan jou geven.

BarryE1

Chris Froome is met 5% de 4e meest gekozen captain

Starlynk

Snap ik wel. Die heeft ook de gele trui dus is toch de beste?

Welkom bij de Tour Scorito :p

Pietje Precies

Zijn denk ontzettend veel mensen wiens poule naar de kloten is en die niet meer selecteren, maar automatisch hun vorige dagselectie(s) hebben.

1 2 ... 207 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.