Tour de France Scorito

1 2 ... 206 ... 283 284
elstupidoloco

Volgens mij moest Colbrelli remmen in de laatste of een na laatste bocht. Hij zat daarvoor ongeveer tussen positie 20 en 25. 1x de herhaling gekeken dus ik kan me vergissen. Wel gek voor een sprinter: remmen.

met pas 1 bergetappe zitten er in de top van Scorito nog steeds mensen met een bergploeg van ongeveer 5 man. Ik kan me niet voorstellen dat die mensen niet nog een klein stukje gaan dalen

Laatst gewijzigd
Guillaumao

'@Vasnd, dus jij bent die man die me in een aantal poules op plaat 2 houdt ;-) Zal het van Bardet moeten hebben...

vasnd

Meintjes Uran Kristoff
vs
Bardet Majka Rolland

Parijs is nog ver........

sprintgeit

'@elstupido

Klopt zeker. Ik denk dat het wel of niet hebben van Valverde zich ook nog moet gaan laten voelen. Dat zal vermoedelijk naar het einde toe, meer en meer zo zijn. Zelf zou ik één van de slachtoffers daarvan zijn.

Wielrennertje

Sta nu op 94,8%. Maar dat komt door mijn sprinters. Haalde gisteren maar net boven het gemiddelde dus ga nog flink zakken vrees ik zonder Valverde. Heb namelijk een vrij zwak klassementsteam voor mijn gevoel zonder Valverde. Mijn aanvallers, Wellens en Ulissi, daar weet ik ook niet van wat ik van ze moet verwachten. Dus ja.

Laatst gewijzigd
Matti

Kan iemand mij uitleggen waarom ik 96 punten krijg voor Demare(want captain) en iemand die hem niet als captain heeft 52? Ik dacht dat de kopman factor 2 was?

ONCE

44+8 en 2*44+8

gesink/dekker

'@Matti,
Alleen de etappe punten worden x 2 gedaan. Dus dat is 44 x 2 = 88 en dan nog 8 punten voor de groene trui. Als je Demare niet als kopman hebt, dan gewoon 44 + 8 =52

Pietje Precies

Wel een mooi moment om daar achter te komen :p

Matti

Dat was ik even vergeten..

Edd1e

Hopelijk morgen geen Kittel, alle mensen die te weinig sprinters hebben, pakken anders veel te veel punten.
En Colbrelli morgen weer eens top10.

kevinraar

Gezakt naar plek 15888
Heb maar 7 sprinters Colbrelli deed niey mij had ik er maar 6

Charlie33

Morgen gaat Boudat sprinten, aldus twitter

ONCE

Wie is Twitter?

daannnnn

Link of zand?

ivo001

Felline en Ulissi hebben nog geen enkele poging gewaagd lijkt het. Lijkt een slechte keuze te zijn.Had dan toch Uran moeten kiezen.

Blaudzun

Een interview gelezen dat ze bij team DDD morgen voor Renshaw gaan. Lastig, EBH toch opstellen of voor de zekere puntjes van Aru.

ONCE

Qs gaat morgen voor Sabatini. Kittel gunt hem ook een kans na al z'n werk. Gelezen in een interview op Twitter

Mollemawintdetour

Voor morgen is gewoon precies dezelfde kansenverhouding als vandaag. Dus in principe kan iedereen alle afwegingen van een paar pagina's terug lezen om de selectie voor morgen te maken.

Veel leuker: zullen we het vast over zaterdag hebben!?

Gaat de vlucht winnen en dus gokken op de vluchters en op basis hiervan ook een kopman als de gendt, gesink, Wellens, cummings, calemanje etc. Of toch de klassementsmannen?

ONCE

Ten Dam gaat zaterdag uit de vlucht de gele trui pakken. Gesink pakt de rit.
Ten Dam stijgt vervolgens boven zichzelf uit en staat het geel niet meer af.

ONCE

Maar serieus. Ik denk dat een vlucht wel wint maar de vraag is wie er van de usual suspects meezit en ook sterk genoeg is. Van de verwachte vluchters zullen er ook wel paar door het ijs zakken. Atapuma en Rolland zijn iig al druk bezig geweest met veel tijd verliezen dus die gaan het ongetwijfeld ook proberen.

Dom Tumoulin

Wellens

aardappeljager

Atapuma for the win.

Vandaag Renshaw?

aardappeljager

Wie gaat er voor Wanty sprinten? Pasqualon Vanspeybroeck Smith?

law93

Op Google streetview even de laatste paar km bekeken. Glooiend stukje en dan nagenoeg vlak naar de finish. Flink brede weg en praktisch geen bebouwing naast de weg. Ben benieuwd of de wind nog een rol gaat spelen.

1 2 ... 206 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.