Tour de France Scorito

1 2 ... 205 ... 283 284
ONCE

Hij kan winnen maar terug de tour in kan toch niet. Dat is competitievervalsing

DeNescafe

Als ie dan nog 't groen bij elkaar kan sprokkelen, dan hebben de clowns met Bodnar (waaronder ik) er nog wat aan ^_^

Treenert

Nee terugkeer zal ook niet gebeuren, denk dat iemand wel ergens een regeltje vindt waarachter ze zich kunnen verschuilen. Zal wel een (half) miljoenenspel worden.

Treenert

'@ Tompot ik zie dat regisseur, La Dolce Vita en restaurantketen niet begrepen wordt?
Hint: het eindigt niet op een i

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Wat gaat er nou in het hoofd van zo'n Pichon om, vraag ik me dan af

Treenert

Cavendish denkt aan terugkeer in augustus volgens Roger Hammond. Second opinion, schouderblad gebroken, kan toch niet!!! Eneco Tour(BinckBank) heeft ie het over, is 7 augustus of zoiets notabene.
Hahahahahaha

Zoals ik een pagina of 10 terug al zei: "Gebroken schouderblad, my ass."
Dat zien ze echt wel bij het eerste onderzoek. Dit kwam gewoon 'handiger' uit.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Felline, roglic, izagiurre en barbero zijn voorbeelden van de destructieve invloed die dit forum heeft op je tourpoule.

Blaudzun

'@lage rugpijn

Dat komt door al die trolls die op dit forum reageren en je op die manier zulke mannen in je team laten opnemen. Ze strooien gewoon zand in de ogen. Een roglic of felline gingen het natuurlijk nooit en te nimmer waarmaken. Dat had je zelf ook kunnen bedenken.

siht

Das makkelijk praten nu.
Als Roglic niet op zijn plaat was gegaan en de tijdrit had gewonnen... maarja als.

Poeksel

'@Blaudzun: En er waren ook mensen hier aangeraden hadden Valverde en Sagan in je team op te nemen! Pure misleiding natuurlijk.

arviidd

Er werd hier heel vaak gezegd dat Felline geen slimme keus was want die moet knechten. Roglic was ook veel twijfel bij. Als hij niet was gevallen had hij zeker wel punten opgeleverd. Izagirre is gewoon pech.

Maar ach de Tour duurt nog even!

Wielrennertje

'@Poeksel Haha, zo dom als je Sagan en Valverde had. Dat komt door trolls die op dit forum reageren en je op die manier zulke mannen in je team laten opnemen. Ze strooien gewoon zand in de ogen.

Treenert

https://www.youtube.com/watch?v=OSXGkT_JsWw

Eentje uit de oude doos maar wel grappig.

Laatst gewijzigd
tvm

Heerlijk om mannen als Petit en Swift in je selectie te hebben. Ze kosten niets, maar blijken gewoon goud waard. Zeker nu een aantal dure sprinters weg zijn en veel mensen hun sprinttrein niet kunnen vullen met 8 a 9 man. En ook heerlijk om te weten dat ze mee gaan sprinten.

nasibal

Ook gisteren pas op ruim 11 minuten een teleurstellend optreden

Wanneer je dit post over Felline (of Fellini) na een etappe eindigend op LPBF, waarin hij al helemaal geen kopman is, dan moet ik toch even gniffelen hoor.

@Tompot

Ben Swift de nummer 6 van etappe 2 en de nummer 2 van Milaan San Remo. Redder in nood?

Mensen waren anders toch erg 'jaloers' toen Stuyven in de eerste sprintetappe naar de 6e plek sprintte in de Giro. In de vorige sprintetappe was Swift ook op weg naar een top 10 plek en er komen er nog een paar. Als hij straks, voor 1 miljoen, 6x 6e is geworden dan roep je wel anders denk ik? En doet hij dat niet, joh, 1 miljoen..

Laatst gewijzigd
Dom Tumoulin

'@vasnd, 5e in de algehele scorito poule ... jij gaat extreem lekker. Colbrelli stelt mij een beetje teleur.

vasnd

Een gokje kan twee kanten op vallen. Achteraf niet gaan miepen, dan had je voor een 3,5m klasbak moeten gaan.

@Dom Tumoulin
Dank, maar veel geluk bij gehad.. Zit goed in mijn sprinters maar bergop zal het consolideren blijven.

Laatst gewijzigd
Jelmerbelkin

Colbrelli valt vandaag toch tegen. 319 punten gescoord en als het goed is de algehele top 100 binnen. Morgen misschien wel Martin ipv Aru. Ook ivm met de evt groene trui van Kittel na morgen

Dom Tumoulin

'@jelmer ik ook 319 punten, waarschijnlijk hetzelfde team opgesteld. Ik zat zelf te denken om misschien Colbrelli te wisselen voor Martin. Wat denk jij?

nasibal

@nasibal Swift is bijna binnen:-) nog heel even wachten…

Wie het laatst lacht.. ;)

Jelmerbelkin

'@Tom zul je zien dat hij morgen wel top 10 sprint ;) Hij was ook wel heel enthousiast bij de tussensprint, ging al heel vroeg aan. Ambities zijn er dus wel, de benen niet. D Martin is natuurlijk wel een goeie optie voor 8 en hoogstwaarschijnlijk 18 en zelfs misschien 21 punten

Zadelpen

Ik sprint de top 100 weer in! Het gaat er op lijken dat ik een prima team heb samen gesteld. En als ik het gat zo klein kan houden, dan kan ik wel eens uit gaan halen in die laatste tt en 'er over heen' gaan.

Spannend!

WCEendT

Colbrelli de miskoop van het jaar?

RubenVB

Tot mijn eigen verbazing met 293 punten gezakt naar plek 1099! Had echt verwacht de top 1000 in te gaan na gisteren. Sprintploeg komt dus toch te kort. EBH wordt nog 13e. Dat was iig iets. Colbrelli stelt weer teleur. 5 top 10 sprinters dus maar. Jammer!

Lowland

Iedereen die het na nog geen week fietsen al over miskopen heeft...

1 2 ... 205 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.