Tour de France Scorito

1 2 ... 204 ... 283 284
irernst

'@BarryE1

Ben ik met je eens. Heb gekozen om van Avermaet vandaag nog niet op te stellen. Wellicht zijn er inderdaad meer kansen voor hem bij etappe 8, anders etappe 14 wel.

RubenVB

Toch gewoon EBH vandaag opgesteld. Ben benieuwd! Ik denk niet dat hij meedoet, tenzij hij toch voor het groen gaat! Had inderdaad ook gisteren voor geel kunnen gaan zoals Madeks zei!

Voor de rest 2 AK mannen opgesteld vanwege zekere punten. Nog maar 7 sprinters over namelijk inclusief EBH. Magere kant. Mag niemand meer uitvallen. :-) #gekruistevingersrestvandeTour

Laatst gewijzigd
snellerfietsen

EBH gaat wel sprinten hoor. Op google staat een Noors interview van gister. Dus ff Google translate erover;) hij en Renshaw gaan nu sprinten maar ik heb niet het idee dat ze voor elkaar gaan werken

hartstikkebedankt

39% van de Scoritoërs stelt vandaag Van Avermaet op en 30% Porte? We zijn al in dat stadium aanbeland kennelijk.

JimKro

Swift en EBH in je team hebben en niet opstellen, daar begrijp ik nou niets van. EBH sprintte zelfs mee toen Cav nog meereed, waar sommigen het vandaan halen dat hij niet gaat sprinten vandaag is me echt een raadsel.

Laatst gewijzigd
Filipo

Benieuwd hoe de sprint zal zijn. Toch wat venijnige bochten en kronkels in de laatste kilometers. Niet altijd even goed gegaan de afgelopen dagen.

vasnd

'@jimkro
Zand.

Treenert

Wielerflits: "Dimension Data kan na het uitvallen van Cav gokken op Edvald Boasson Hagen en Mark Renshaw, maar de vraag is of zij wel trek hebben om zich te smijten in een massaspurt."

Wat een kolder, die ploeg zal wel moeten. Is daarop samengesteld.

RubenVB

'@JimKro Het gaat niet om willen. Het gaat om kunnen. Gisteren lange dag aanvallen op hoog tempo. Kans is groot dat Renshaw nu meesprint ipv EBH. Ik heb hem wel gewoon opgesteld, daar niet van.

FC Bal in de Sloot

Ed valt boven zon wagen

JimKro

'@vasnd

Heeft niks met zand strooien te maken. Ik denk zelf dat er een hele reële kans is dat Swift en/ of EBH vandaag gewoon 25-30 punten gaan pakken in de sprint. Uiteraard is het onzeker, maar ik schat de kans hoog genoeg in om ze op te stellen.

Treenert

Dan zou je Felline gisteren toch verwachten tot iig halverwege dat bultje?

Laatst gewijzigd
nasibal

Fabio Barbero.

FC Bal in de Sloot

1kittel
2matthews
colbrelli
groenewegen
kristoff

Laatst gewijzigd
Starlynk

Ik kan overigens Fellini helemaal niet terug vinden in de uitslagen? Wat een miskoop :(

Patriickjoo

Ik verwacht dat Hagen weldegelijk mee gaat sprinten, daarnaast zie ik hem zaterdag ook wel in de kopgroep zitten. Net zoals bv. Matthews en Colbrelli om punten te sprokkelen voor groen.

Poeksel

Slechte fietser ja, Fellini, maar regisseren kon ie!

vasnd

'@jimkro
Dat sloeg dan ook niet op jouw stelling maar het beantwoordt jouw vraag.

Laatst gewijzigd
Treenert

La Dolce Vita

nasibal

'@Poeksel

Die restaurantketen van hem is anders ook vrij prima!

JimKro

'@vasnd

Aha, ik vat 'em ;)

De Bezemwagen

Felline grootste miskoop dit jaar. Had hem kort verwacht in de proloog. Daarnaast moet hij aankomsten als in Longwy prima aankunnen. Ook gisteren pas op ruim 11 minuten een teleurstellend optreden. Zeker nu Degenkolb gekwetst is hoop ik dat hij meer ruimte krijgt. Zijn rol als knecht van Contador lijkt me gelet op gister erg bescheiden.

Treenert

https://www.bora-hansgrohe.com/en/news/argonnews201707tdfcas/argonnews201707tdfcas/10983587

Wordt nog interessant. Als hij wint zou hij onmiddellijk terug mogen komen in de Tour, volgens Sporza

Laatst gewijzigd
Starlynk

EBH niet meegesprint in de tussensprint. Demare, Matthews, Greipel, Colbrelli, Kristoff, Swift, Kittel hebben op die volgorde wel meegesprint.

Icon

'@Treenert,

Dat zou heel vreemd worden.

De kans dat hij zijn zaak wint bij het CAS schat ik redelijk hoog in aangezien hem niet de kans is geboden zijn analyse van de zaak te kunnen geven.

PS zouden wij dan ook een zaak tegen de tour mogen aanspannen wegens het mislopen van punten? :)

1 2 ... 204 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.