Tour de France Scorito

1 2 ... 203 ... 283 284
madeks

Zat EBH niet gewoon in de kopgroep in hoop op de gele trui. Stond maar 16 seconde achter en komt waarschijnlijk nooit meer in deze positie.

Kpenty

Maar gelukkig was Swift zijn geld al waard na de 2e etappe.

fringale

Vergeef het mij beste forumvrienden, even glundermomentje

RubenVB

'@Fringale Goed bezig, maar Parijs is nog ver. ;-)

fringale

Geen valverde en sagan, maar dat geldt allicht voor 91% van de pool...maar met Majka en Buchman hoopte ik ook telkens wat boni van de groene Sagan te sprokkelen. Hoe dan ook, ik zie mezelf niet als kandidaat-winnaar (geen yates, meintjes, bardet, enz.), en dank mijn koppositie vooral aan geluk met de kopman : Küng (al had Thomas nog beter geweest ;-)), Kittel, Sagan, Demare en nu Froome (al had Aru beter geweest ;-)). Scheelt telkens toch wel een "slok op de borrel", maar dat geluk blijft niet duren, vandaar even genieten van het moment.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Swift en EBH zie ik morgen niet meesprinten. Heb dus maar 6 echte sprinters. Dat worden 3 klassementsrenners..

kevinraar

Morgen greipel voor winst?

Treenert

Greipel wint helemaal niets deze tour verwacht ik. Er zit sleet op Greipel en zijn treintje raakt gedateerd.

Treenert

A. Amador 104e op +10:47
F. Felline 137e op +13:43

Hoe kan dit terwijl je ze verwacht?

Mats17

"Hopefully I will recover and sleep well tonight and feel better again tomorrow, ready for another long sprint day"
Aldus Ben Swift.

Weet nog steeds niet of ik hem opstel.

kevinraar

Treenert wie wel heb deze sprinters wie kopman maken
Kittel
Greipel
Groenewegen
Matthews
Colbrelli
Petit
Vanspaybroeck

elstupidoloco

'@kevinraar

Ik vind het altijd wel lekker dat als iemand een vraag stelt, er op zijn minst een vraagteken achter staat. Wel zo duidelijk. Ik zou als ik jou was lekker voor Groenewegen gaan! Lekker chauvinistisch!

Treenert

Kittel for sure

Dom Tumoulin

Het uitvallen van mijn 'achtste sprinter' Sagan wordt in ieder geval vandaag nog goed opgevangen met froome (13 punten) en aru (12 punten). Hopelijk blijft dat zo.

Laatst gewijzigd
Edd1e

Idd, dat is wel balen. Mensen met Thomas pakken nog meer.
Hopelijk rijden mijn 8 topsprinters gewoon top10 en kan ik richting plek 1000.

De Bezemwagen

'@treenert, ik ben bang dat we Felline helemaal niet gaan zien deze Tour. Rijdt volledig in dienst van Bertje die straks een nietszeggende zesde plek in het AK behaalt.

De bavariaan

Ik hoop echt dan bert in de volgende bergrit wel explosief genoeg is, zou mooi zijn voor de Tour als ook hij froome er ff uit trapt

RubenVB

'@Treenert @DeBezemwagen Hetzelfde hier. Amador trouwens niets van verwacht maar Felline in mijn hoofd helemaal geromantiseerd. Eerste tijdrit, meesprinten na heuveletappes, meesprinten 3e etappe. Koopje voor 1miljoen.

Nu waarschijnlijk etappe 20 en 1 etappe aanvallen in de bergen met vlak einde. Maar welke is de vraag haha

heuveltje af

Ruben hier idem...

Poeksel

Ik had zelf Felline niet genomen om twee redenen: Contador en Degenkolb. Zonder die twee was hij inderdaad een koopje geweest. Het is echter mogelijk dat beide redenen (al dan niet letterlijk) wegvallen: wie weet zakt Contador wel door het ijs (maar de kans dat hij zaterdag al op veel minuten wordt gereden is klein) en misschien stapt Degenkolb wel af na zijn valpartij. Het scenario van RubenVB lijkt me wel het meest waarschijnlijk.

JimKro

'@Treenert

De Lotto Soudal trein is juist misschien wel de beste tot nu toe. En Greipel ziet er ook sterk uit.

Sunrider

Greipel ziet er sterk uit maar spaart zich duidelijk voor de Champs Elysée. :D

BarryE1

'@irernst

Een 52e en een 96e plaats op het vlakke, getuigen er niet bepaald van dat van Avermaet ambities heeft. Denk niet dat 2 uitvallers dat veel doen veranderen. Etappe 8 zou ik hem eerder opschrijven.

Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat mijn verwachtingen tot nu toe iedere keer tegendraads uitpakken, dus het is misschien goed om van Avermaet morgen en overmorgen op te stellen en in etappe 8 niet ;-)

KBuut

Ben Swift 19 minuten geleden:

Signed on and its super hot out there today. Little bit of wind also. Going to be a hard day I think. Luckily knee and ankle is better today

Ik ga de gok denk ik toch maar nemen, anders moet ik 3 klassementsrenners opstellen...

christidoc

Ben Swift over de tussensprint gisteren: "I couldn't do much other then follow, but I wasn't expecting to be doing that at all."

Swift is echt lastig deze etappe. Ik denk dat hij het risico niet neemt om er tussen te gaan zitten in de massasprint dus toch maar Aru.

1 2 ... 203 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.