Geen valverde en sagan, maar dat geldt allicht voor 91% van de pool...maar met Majka en Buchman hoopte ik ook telkens wat boni van de groene Sagan te sprokkelen. Hoe dan ook, ik zie mezelf niet als kandidaat-winnaar (geen yates, meintjes, bardet, enz.), en dank mijn koppositie vooral aan geluk met de kopman : Küng (al had Thomas nog beter geweest ;-)), Kittel, Sagan, Demare en nu Froome (al had Aru beter geweest ;-)). Scheelt telkens toch wel een "slok op de borrel", maar dat geluk blijft niet duren, vandaar even genieten van het moment.
'@Treenert @DeBezemwagen Hetzelfde hier. Amador trouwens niets van verwacht maar Felline in mijn hoofd helemaal geromantiseerd. Eerste tijdrit, meesprinten na heuveletappes, meesprinten 3e etappe. Koopje voor 1miljoen.
Nu waarschijnlijk etappe 20 en 1 etappe aanvallen in de bergen met vlak einde. Maar welke is de vraag haha
Ik had zelf Felline niet genomen om twee redenen: Contador en Degenkolb. Zonder die twee was hij inderdaad een koopje geweest. Het is echter mogelijk dat beide redenen (al dan niet letterlijk) wegvallen: wie weet zakt Contador wel door het ijs (maar de kans dat hij zaterdag al op veel minuten wordt gereden is klein) en misschien stapt Degenkolb wel af na zijn valpartij. Het scenario van RubenVB lijkt me wel het meest waarschijnlijk.
'@irernst
Een 52e en een 96e plaats op het vlakke, getuigen er niet bepaald van dat van Avermaet ambities heeft. Denk niet dat 2 uitvallers dat veel doen veranderen. Etappe 8 zou ik hem eerder opschrijven.
Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat mijn verwachtingen tot nu toe iedere keer tegendraads uitpakken, dus het is misschien goed om van Avermaet morgen en overmorgen op te stellen en in etappe 8 niet ;-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.