Tour de France Scorito

1 2 ... 209 ... 283 284
Pietje Precies

Jep, maar morgen kan (met beelden vanaf de start) voor het eerst écht fraaie koers gaan worden!

Zag net op Twitter (via La Flamme Rouge) hoe het parcours er vandaag ook uit had kunnen zien (met dezelfde aankomstplaats). Scheelde 35km een een stuk attractiever parcours.

nederbelg

Heb zowel Martin als Gilbert opgesteld: 24 + 16 punten. Froome en Aru ook, leveren me samen ook nog eens 25 punten op. Kom zo uit op 313 punten, maar vind dit eigenlijk een belachelijke manier van werken. Vroeger focuste ik op wie het dichtste zou eindigen, en dat kostte me dan punten. Als Gilbert hier op een halfuur eindigt, brengt hij nog steeds evenveel punten op. Conceptueel foute boel.

Jori

Vanochtend toch overtuigd om Demare op te stellen. vanwege zijn zekerheid van sprinten (minstens top 3), waar Kittel het wat lastiger had (moest vaak veel zelf doen en kwam pas in de laatste meters op). Kittel grotere kans op winst, maar voor totale som punten leek mij Demare aantrekkelijk.
En uitgerekend nu....

Maar ook etappe niet gezien, geen idee hoe het dus is gegaan. Wel fijn dat Kittel het groen heeft ivm truipunten voor Martin en Gilbert

Zadelpen

Man! Wat heb ik een rappe ploeg! 99,8 aan procentjes binnen gefietst.

vasnd

Boh gekke Hagen. Deze uitslag kon me nog wel eens de eindzege kosten. Veel mensen die de verleiding van de underdog (Demare) niet aankonden zoals verwacht op hun muil gegaan, dat is wel mooi. Hard ook.
Weer een gelukkig dagje op EBH na, even heeel hard afgekloppen en hopen op een goede Uran morgen :D.

ONCE

Ik blijf bij mijn standpunt van paar dagen geleden en doe niet aan result oriented thinking.
Overigens vandaag wel Kittel netjes kopman omdat ik gezien de laatste km van deze aankomst geen problemen voor z'n lead out voorzag.

Papa Bart

Nadat mijn ploeg met de bekende renners onthoofd werd, vandaag dus vol op de teampunten ingezet, ofwel, Kittel als kopman plus drie ploeggenoten. Dat werkt natuurlijk wel, vooral met Martin, zo conservatief handelen zorgt er voor het eerst voor dat alle opgestelde mannen punten opleveren, maar ben het met Nederbelg eens. Rare manier van werken.

Dat gezegd hebbende, morgen gewoon doorgaan met gokken; zoveel mogelijk op de aanvallers mikken, moet toch een keer raak zijn!

Klootje Kriekeljon

Ook hier wordt er langzaam terug opgekrabbeld en naar boven geslopen. Richting de beste 5%, ik teken er voor.

Kopmannen kiezen gaat al sinds de Giro geweldig. Verschil van dag en nacht met vroeger die 3 kopmannen. Nu nog de teampunten afschaffen, onzin.

Nederbelg, helemaal eens! Ik weiger dan ook zo te spelen, dan maar minder punten.

Laatst gewijzigd
JimKro

Morgen wordt het voor het eerst een moeilijke keuze wie kopman te maken.

Stuff

En nu het hoofd breken over wie morgen kopman te maken. Een aanvaller gok ik liever niet op. Dus ik denk dat ik maar voor D. Martin ga...

David Walsh

Stuff, dat jij je hoofd breekt over kopmannen... Mijn hemel. Dit is positief is voor pet en sjaal-lopers, laat ze maar dan, ik houd het altoos bij realistisch met een kritische bijgedachte. Zoals het een waar supporter betaamt. Nooit met de lauwe meute meehossen, opletten, alert blijven, gezond wantrouwen houden, maar wat goed is goed noemen.

Starlynk

Weer wat gestegen dankzij de mooie uitslag van EBH. Swifty nog niet voldoende hersteld, dus misschien volgende keer maar Naesen opstellen die zich nu ook al een paar keer in de top 30 heeft gemeld in de sprints. Heel erg benieuwd wat het morgen gaat worden!

Edd1e

'@pietje

Inderdaad Colbrelli kost alleen maar punten, vandaag al 24 - 6 = 18 punten verloren, gisteren ook al 18.
Hoop dat hij nog wat laat zien anders is het de grootste miskoop deze tour.

Stuff

Welkom terug David Walsh, je 1e post tijdens de tour? In ieder geval heb ik je ludieke bijdragen gemist!

David Walsh

De Turruken hier in de polder zijn de hele ochtend al nerveus aan het rond knetteren op scooters. Zag zelfs een halve maan wapperen. Ze hebben me een tijd terug al verzekerd dat het te gebeuren stond: Gilbert gaat hem pakken!

Zadelpen

Als ik morgen geen klop krijg, dan ga ik in een top positie geloven. Mijn history meenemend zal ik dan wel overmorgen op mijn bek gaan haha.

David Walsh

Met de Nederlanse wielercultuur heeft het van alles te maken. Zeeuwen zoals maarten ducrot laten zich -
noem het gerust chargerend - binnen alle klimaten, sporten en organisaties als kleurloze stalknechten o n d e r sneeuwen. Groenenwegen-syndroom. Meelopers. JAknikkers. Kontkruipers. Paalplaats, Thomas Dekkers. Lekker lam en safe tot aan je fucking pensioen bij je ouwe vertrouwde wielerclubje met al die ouwe vertrouwde koppen blijven hangen. Waar alleman me kent en ik iedereen kan. Twentsche wielrennersch

Bau & Lau hebben die decennialange comateuze toestand met verve bevochten en het nederlandse wielrennen opgestuwd. Nu zijn 'we' na het winnen van de Giro weer helemaal terug bij af. De grootste ambitie is gelegen rond de 8e plek in een etappe (nee, ik heb het niet over het klassement), er moet NIKS, alles is met enomm' en vergeet niet waar we vandaan komen. Maakt oons neeg oet. Hennig en L A U W.

WCEendT

Cummings of Ulissi als kopman :/

Laatst gewijzigd
David Walsh


Cummings of Ulissi als kopman :/

Ha WcEendt,
Bedankt voor je PM, maar ik vind een level playing field wel zo eerlijk. Ik zou Ulissi doen.

Laatst gewijzigd
christidoc

Zou Froome morgen iedereen er af kunnen rijden en na de klim het solo kunnen afmaken of zou Kittel er aan blijven hangen en de sprint winnen?
Hmm, lastige keuzes.

WCEendT

'@David
Niet te grappig doen hé, zou jou nooit een PM sturen :).

Dan ga ik voor Cummings bedankt!

Poeksel

Ben je al over de dood van Hein Verbruggen heen, David?

Jelmerbelkin

Vandaag 19 plekken gedaald met 303 punten wegens een wederom slechte Colbrelli en goede EBH.
Morgen vind ik een ontzettend lastige etappe. Van Ulissi verwacht ik wat en wil ik eigenlijk kopman maken, maar dan zul je zien dat ie niet mee zit of dat de klassementsmannen als Aru, Yates en Quintana morgen wat willen proberen.
blijft lastig...

kevinraar

Ik had greipel als kopman word die 9 de kut greipel kost me Hoop punten had ik maar gewoon kittel gedaan koste met gisteren erbij ongeveer 60 punten

Pacobreda

Wat kan Matthews morgen? Bij de bookies staat hij hoog maar in geen enkele voorbeschouwing zie ik hem terugkomen. Ik meen me te herinneren dat hij etappe 8 heeft aangestipt, maar kan het alleen nergens terug vinden. Iemand een idee?

1 2 ... 209 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.