Ik neem bij deze al mijn getwijfel over EBH in van de laatste dagen. Sorry Edvald. Mijn oprechte excuses. Ik zag je niet als miskoop maar betwijfelde je keuze van de kopgroep. Je bent een held. Ga zo door.
Gr
RUBENVB
Ps. Inmiddels naar plek 758 in het algemeen. Ik ben toe aan iets meer reliëf in de etappes.
Is de etappe van morgen voor Gilbert en EBH te veel van 't goede? Gilbert krijgt zeer waarschijnlijk 8 punten dankzij Kittel. Mocht t echt een vluchters etappe worden dan zie ik deze mannen wel wat puntjes sprokkelen als ze mee willen. Misschien ziet EBH het wel wel zitten als ie toch voor groen besluit te gaan, hij ruikt wellicht kansen na zijn tweede plek van vandaag . Althans, als ik het moet afwegen tegen Henao (10) en Buchmann (evt jongerenkl.) misschien wel een interessante gok? Wat denken jullie?
Morgen de potentiële aanvallers mee (heb Cummings (C) en Ulissi voor deze en etappe 15 mee, verder ook Hagen, Buchmann en Bennett die mee zouden kunnen zitten) aangevuld met zekere punten (die komen toch vooral van de klassementsrenners). Hoop de topduizend te bereiken voor het gemis van Valverde en Izagirre in de bergetappes zich echt laat voelen.
Ga gewoon gokken op renners als Matthews en Swift. Vooral Swift zie ik misschien wel meezitten omdat hij ook niet heeft meegesprint vandaag en gisteren. Matthews ziet misschien ook wel kansen. EBH doe ik denk ik niet anders moet ik Froome of Aru opofferen. Ulissi kopman bij mij. Zit nog te twijfelen over Wellens alleen omdat hij maar 1.51 achter staat.
'@ Wielrennertje
Wat denk je dat de reden van Swift is geweest dat ie niet (kon) meesprinten. Hij voelde zich niet al te happy na die valpartij. Nu ging het wat beter vandaag twitterde hij maar ik denk dat ie nog ff lekker rustig aan doet. Uae zal morgen en overmorgen wel de kaart Ulissi en Atapuma willen trekken voor in de vlucht. Lijkt mij het meest voor de hand liggende.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.