Tour de France Scorito

1 2 ... 211 ... 283 284
daannnnn

Ben het wel eens met Mellamel, zelfde zou dan ook misschien voor Colbrelli kunnen gelden.
Ander scenario: sprintersploegen controleren de eerste 45 km en dan heeft het voor de sprinters geen meerwaarde om daarna mee te zitten in een vlucht.

tvm

'@ daannn,

Sprintersploegen gaan de boel niet controleren. Bovendien willen ontzettend veel sterke renners vroeg vertrekken.

Ontos

'@ tvm,

Als bijvoorbeeld Matthews mee zit in de ontsnapping acht ik de kans zeer aannemelijk dat sprintersploegen controleren. Totdat het juiste groepje weg is of de tussensprint al is gereden.

Laatst gewijzigd
tvm

'@ ontos,

Ik vraag me dat af hoor. Quick Step gaat in ieder geval geen renners daarvoor oproken denk ik.
FDJ misschien. Maar ik denk het eigenlijk niet.

Wielrennertje

'@ONCE Dacht ik aan nadat ik het bericht had verstuurd. Heb hem ondertussen ook niet meer.

DeNescafe

Is er nog ergens een live streampje te krijgen? Eerste deel van de etappe zal het aantrekkelijkst zijn, volg het dus graag live!

ONCE

de ARD is live

JimKro

Cummings blijft lekker achterin hangen.

De bavariaan

ik kan nergens kijken, niemand een linkje? wil niet wachten tot 2 uur:(

Poeksel

"Greipel gaat zowaar in de achtervolging op de man van UAE, want de tussensprint ligt al vroeg in de etappe. Maar zijn feestje gaat niet door, niemand minder dan groene trui Kittel brengt het peloton terug."

Filipo

Ben bang dat ik nu al een fout heb gemaakt om Cummings kopman te maken. Teveel laten leiden door het bookies. Met zoveel aanvallers is het enorm gissen.

JimKro

hier is een stream: http://goolsport.net/euro1.html

Poeksel

Met de inschatting van de bookmakers was niet zoveel mis hoor Filipo...

Mollemawintdetour

Kom er net achter dat ik vergetn ben Roglic op te stellen vandaag.. Hopelijk ga ik daar geen spijt van krijgen uiteindelijk.

Had hem juist ook voor deze etappe meegenomen.

Filipo

'@Poeksel

Eens maar of het een slimme strategie is voor je Scorito-poule is een tweede...

elstupidoloco

ARD zendt ook al uit

Poeksel

'@Filipo: Bij Scorito gaat het inderdaad niet om het voorspellen van de winnaar, dat is een groot verschil. Toch is het nog steeds mogelijk dat Cummings in de kopgroep komt.

Pietje Precies

Ben benieuwd of er een klassementsploeg wil gaan rijden straks...

JimKro

Ja als het zo lang duurt voordat de break komt kunnen Cannondale en Orica best gaan rijden voor Uran en Yates. Quickstep verwacht ik niet, die hebben al zo veel werk gedaan.

vasnd

Nou. Als dit zo blijft alleen truipunten vandaag haha.

Mollemawintdetour

Wat is er met Wellens? Schijnt in de achtervolgende groep bij Demare te zitten.

Heb hem vandaag als kopman opgesteld.. Je kan ook nooit op aan van die Belgen 😁

Pietje Precies

Dit is een bijzonder ongunstige kopgroep voor mij met veel te veel 'verwachte' aanvallers. Laat de groep maar gauw kleiner worden.

Primavoormij

Ik heb echt niemand in die kopgroep... buchmann er nog uitgehaald voor Roglic. Geen gesink, ulissi, gilbert, gva, de gendt, calmejane, latour, barguil etc etc

timothyvana

Geen cummings en roglic helaas. Geld spenderen aan aanvallers blijft toch maar een gok.

WCEendT

Cummings kopman :).

1 2 ... 211 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.