Tour de France Scorito

1 2 ... 212 ... 283 284
timothyvana

'@wceendt: Hier hetzelfde. En beide hebben nog een goede tijdrit ook, maar ook daar hebben ze 0 punten gescoord 😂

JimKro

Oef geen Buchmann meegenomen. Wel Ulissi (kopman) en Gilbert mee.

Pietje Precies

Buchmann heb ik op helaas gepasseerd.. enkel Gilbert vooraan. Maar heb verder in mijn algehele selectie ook enkel Rolland als aanvaller, dus niet verwonderlijk.

Opvallend dat Sky niet op Landa durft te vertrouwen en niet andere teams als Astana/Movistar het werk op laat knappen.

Laatst gewijzigd
christidoc

Uit 10 kanshebbers vandaag Buchmann er maar uit gelaten. De enige in de voorste groep. Maar Sky houdt het kort, klassementsmannen zie ik nog wel in de punten rijden. Of is in dit geval de wens de vader van de gedachte?

Ontos

Ook Buchmann op de bank. De kopgroep krijgt alleen al een tijd geen extra ruimte meer... De mannen die voor het wit gaan en bijvoorbeeld Henao willen ze vast terug pakken. Ben benieuwd!

DeNescafe

Iemand enig idee hoeveel tijd je hebt om binnen te komen nadat de eerste man over de streep is?

vasnd

'@denescafe

Edit: afhankelijk van de gemiddelde snelheid is het een percentage tussen 12-20% van de tijd van de winnaar.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Zag net ergens 14% voorbij komen (bron zou blijkbaar Eurosport zijn). Zou een minuutje of 35/40 gaan betekenen ofzo.

Laatst gewijzigd
christidoc

http://www.active.com/cycling/articles/rules-to-ride-by-at-the-tour-de-france

18% zou ik zo zeggen. 45 minuten ongeveer?

Pietje Precies

Gelukkig gaan er een hoop teruggepakt worden :)

Icon

Als Sky zo blijft rijden hebben alleen de beste klimmers van de kopgroep nog een kansje.

JimKro

Zou Sky zo rijden vanwege Talansky?

vasnd

'@jimkro
Neu, gewoon aanvallen ontmoedigen.

De bavariaan

gesink aan het stoempen jonge!

ditisdavid

Had gewoon volle bak klassementsrenners moeten spelen :p

Pietje Precies

Al met al een decent uitslag voor me. Jammer dat GC-mannen niet wat verder van voren eindigen. Zeker een Uran had hier een leuk verschil ten opzichte van velen kunnen zijn.

Zonde dat Gesink niet wist te winnen. Naast dat het ontzettend fraai was geweest had het me ook veel centjes op kunnen leveren :(

Laatst gewijzigd
Icon

Zou Gesink morgen een "rustdag" nemen?

city17

Lijkt me wel, om zo'n zware etappe aan te kunnen moet je helemaal top zijn. In de Vuelta vorig jaar zaten er ook een paar 'rust'dagen tussen zijn tweede plaats achter Quintana en zijn overwinning.

IL DON

Had Calmejane mee vandaag! Wel had ik helaas van de AK-renners Froome als kopman. Maar gestegen naar plek 53 in het algemeen Scorito-klassement, beter dan 99,9 procent van de deelnemers. Dat is wel echt vet! Ik ga er alleen niet vanuit dat dit zo gaat blijven, maar ik hoop wel top 500 a top 1000 te kunnen eindigen!

IL DON

Los daarvan had ik ook liever gezien dat Gesink won en dat Calmejane 2e werd. Wat gun ik Gesink toch die etappe. Heb me kapot gezweet van de spanning, was zo Gesink aan het aanmoedigen. Maar helaas, het mocht niet zo zijn. Gesink was heel goed, maar hij had iemand voor zich die echt fenomenaal was. De hele etappe aanvallen, overal op reageren en het dan ook afmaken. Dan ben je een klasse-renner. En hij is nog zo jong. Van Calmejane hebben we het laatste nog niet gehoord..

Zadelpen

En ik zit nog steeds in je spoor Il don. Heerlijk in het zog mee naar boven. En in de TT iedereen het nakijken geven.

Pietje Precies

Ik hoor je wel erg vaak over die tijdrit @Zadelpen. Wie heb je allemaal nog op stal staan om dan te gaan vlammen?

Zadelpen

Uhmmm..... is dat zo ja? Ben me er niet van bewust.

Edit

Heb zojuist even door de topic analen gebladerd, maar kan zo snel geen enkel teken van TT in mijn bijdrages spotten. Dat wil niet zeggen dat ik volledig ontken, want ik zal de term vast eens een keer hebben laten vallen. Maar obsessief bezig zijn met de TT? Dat gevoel heb ik niet.

Maar nu je het zo ter sprake brengt, kan mij eerlijk gezegd die TT niet snel genoeg beginnen.

Laatst gewijzigd
nasibal

Tegen alle verwachting in vandaag wat plekken gestegen en de top 300 binnengewandeld. Langzaam maar gestaag vorderen wij.

Morgen sta ik op de Chat. Geef maar even door welke renners er al dan niet opgesteld zijn. Wie weet kan ik een aantal renners selectief aanduwen. ;)

Stuff

Op laatste moment Ulissi kopman ipv Martin. Geen Meintjes en Buchmann opgesteld. Desondanks toch nog een plekkie of 100 gestegen. 97,4% nu. Morgen gaan we voor Aru als kopman!

1 2 ... 212 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.