Tour de France Scorito

1 2 ... 213 ... 283 284
ONCE

'@ Nasibal

Verzoekjes om stokken in een wiel te steken worden ook ingewilligd?

Laatst gewijzigd
nasibal

'@ONCE

Doe ik wel mn bivakmuts op.

ONCE

Haha veel plezier morgen!

IL DON

'@Zadelpen

Mij ga je niet in de TT het nakijken geven, want ik heb nog T. Martin en Kung. Dus ik denk dat je mij iets eerder moet inhalen (of juist nog in Parijs, maar dat zou ik heel vervelend vinden :D)

IL DON

Maar ik sta 62ste algemeen trouwens, maar in de wielerflits poule sta ik 31e. Kortom hier zijn wel de echte bazen van Scorito aan het werk..

Zadelpen

Hmmmmm.... de heer T. martin in je equipe.... dat is vervelend... maar dan kom je nog wel te kort op mij denk ik. Misschien ga ik morgen wel voor de ontsnapping om jou te testen. Eens even overleggen met mijn ploeg. Dat betekent vanaf nu radiostilte.

Tot morgen, fijne avond allen.

--

Veel plezier nasi, lijkt me leuk eens mee te maken.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@nasibal

Boasson Hagen sprokkelt de puntjes wel binnen voor je he? En vandaag niet gegokt voor Ulissi als kopman? Ik ben m'n plekje in de top 300 net kwijt. Gezakt naar 407. Maar ik hoop je weer te begroeten als we richting plek 200 gaan

kevinraar

Morgen Froome voor etappe winst?
Heb deze klassen renners ook
Meintjes
Buchmann
Bardet
Porte
Martin

Laatst gewijzigd
tvm

Morgen gaat het voor de sterke vluchters zijn.
Pinot wellicht? Is hij sterk genoeg?
Benoot?
Cummings?
Ulissi?

Dekenner01

Vluchter op het niveau van Cummings en Ulissi gaan het niet halen morgen. Ik denk dat het een strijd wordt tussen de GC mannen. Mocht een vluchter er met de zege vandoor gaan is het er eentje in de categorie Pinot, Rolland, Gesink. Mannen die kunnen klimmen.

kevinraar

ik ga verassend doen kies bardet als kopman als hij wint kan ik weer wat stijgen sta maar 14409

WCEendT

Denk dat ik het morgen op D. Martin gok... risicotje pakken.

Guillaumao

Bergen ligt mijn team toch net toch wat minder precies.... Van 8 naar 10 in totaal Scorito klassement. Wielerflits forum poule 2de plaats behouden.

Morgen is een Rolland rit, zeker weten! ;-)

nasibal

'@Elstupido

Gezellig samen naar de top. Hagen is inderdaad lekker om te hebben maar zorgt in ritten als vandaag wel voor een hoop opsteltwijfel. Ulissi heb ik niet, dus gokken op hem als kopman was vrij lastig geworden. Heb hem wel in mn budgetteam.

Jori

Zit eigenlijk te denken aan Fuglsang. Astana is nooit verlegen van wat ploegenspel en Fuglsang meesturen zou natuurlijk wel direct roering brengen.
Denk niet dat ik hem ga selecteren als kopman, omdat ik het eigenlijk niet zie gebeuren, maar dromen mag toch ;)

elstupidoloco

'@nasibal:

Oh ja, Greipel + Ulissi versus Yates+ Hagen. Voorlopig heb je het gelijk aan je zijde wat betreft die keuze ;-)

Mollemawintdetour

Voor morgen: Wellens vs Roglic vs Matthews/Demare voor de zekere punten.

Iemand nog meer nieuws over Wellens?

Jori

probeer eens de zoekmachine google te gebruiken voor de naam Wellens, denk dat de eerste 2 nieuws hits je wel meer kunnen vertellen ;)

Mollemawintdetour

Kan hier weinig vinden: https://www.wellenmen.nl 😬

Maar, heb wel m'n research gedaan. Dus ook dat het morgen gaat regenen en hij minder/tot weinig last van z'n allergie gaat hebben.

Maar vind het lastig te bepalen of na vandaag hij ineens wel de benen kan hebben.

Pipi112

Vandaag gaat de dagzege naar een vluchter. Deze tour kan je helemaal niets van op aan :)
Zo niet gaat de dagzege naar ene C. Froome

Wielrennertje

Ik neem D. Martin als kopman. Als de vluchters teruggepakt worden en hij zit nog bij de favorieten, heeft hij de beste papieren voor winst.

Laatst gewijzigd
Casey

Ik verwacht een mooi resultaat van Bennett!

Koenniiee

Calmejane had ik gister als kopman, vandaag ga ik voor Pinot. Die heeft zich genoeg gespaard om vandaag voor de dagzege te gaan.

kevinraar

Ik ga voor bardet die kan goed dalen

siets

Aru, heeft zich al meerdere malen als 1 vd sterkste GC mannen laten zien

1 2 ... 213 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.